العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > تويوتا TOYOTA > Corolla

Corolla toyota corolla تويوتا كورولا

قديم 03-10-2010, 03:13 AM
@واحد من الناس@ @واحد من الناس@ غير متواجد حالياً

@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute
افتراضي رد: علامة الكورولا اتسرقت الواحد خلاص زهق

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

الله يسلمك ياعمنا والله يابنى امبارح وانا رايح اخدها كان قلبى مقبوض جدا ولحد دلوقت وبينى وبينك عايز اغير صرة الكونتاكت وكوالين الابواب والشنطة ومش عارف تكاليف الموضوع ده كام
طبعا لازم تعمل كده بس تحكلنا الحكاية الأول يا زعيم

مـثل صيـنـي يقول :

" إذا مــات الـسـيـد فـأقـتــل حـتـى كـلبــه
لأنــه لــن يــكـون وفيـا لـغير سـيـده الأول "

تحياتي

@ واحد من الناس @

قديم 03-10-2010, 05:37 PM
الصورة الرمزية mido_4up
mido_4up mido_4up غير متواجد حالياً

mido_4up is a jewel in the roughmido_4up is a jewel in the roughmido_4up is a jewel in the rough

يا نهار ابيض العلامه ب 150 جنيه والله ليهم حق يسرقوها 150 جنيه متعلقه قدام العربيه تاخدها لو انت حرامى ولا لا ؟؟؟

حسبى الله و نعم الوكيل

اللهم ولى أمورنا خيارنا و لا تولى أمورنا شرارنا
قديم 17-10-2010, 06:43 PM
wali wali غير متواجد حالياً

wali is on a distinguished road

اخى العزيز اسئل على قطع الغيار الاصلية و باسعار اكثر من ممتازة لانى مريت بهذه التجارب
و وجدت مركز صيانة يتمتع بالاخلاق و الامانه العالية و هو وكيل كعتمد لشركة تويوتا و هو اسمه تويوتا البرجسى و مكانه فى الهرم فى مشعل و اسعارهم فوق الممتازة سواء فى الصيانة او الاصلاحات او قطع الغيار
للاستفسار تليفون المركز
33852133
37405052
قديم 19-10-2010, 12:47 AM
الصورة الرمزية sharooo
sharooo sharooo غير متواجد حالياً
من انا؟: سعادتي في مساعده الناس وحل مشاكلهم المستعصيه
التخصص العملى: الاشراف على شركات صيانه وعمرات محركات الديزل
هواياتي: صيانه السيارات-تكنولوجيا محركات البنزين والديزل-الكره الطائره

sharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond repute

انا اختلف معاكو يا جماعه لانك لو ثبتها قوي كده الحرامي هيكسر الشبكه وهياخد ال لوجو يعني هياخده
لوجو ال (جين تو) بيتربط بمسمارين من جوه وجه واحد بتاع توكتوك وسرقه بمنشار!!!

انا رايي انك تجيب لوجو صيني بس كلاس نضيف شويه وتلزقه ب سيليكون عشان لو اتسرق ياني تنضف السيليكون القديم بسهوله وتلزق الجديد على نضافه
اللوجو ف التوكيل ب 120 جنيه

معلش هي بلدنا فيعا حجات كتير تدايق بس اهو بجملت..
قديم 19-10-2010, 07:00 PM
الصورة الرمزية Toyota Corolla
Toyota Corolla Toyota Corolla غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد محمد حسنين
التخصص العملى: Engineer at Ainshams University

Toyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sharooo مشاهدة المشاركة

انا اختلف معاكو يا جماعه لانك لو ثبتها قوي كده الحرامي هيكسر الشبكه وهياخد ال لوجو يعني هياخده
لوجو ال (جين تو) بيتربط بمسمارين من جوه وجه واحد بتاع توكتوك وسرقه بمنشار!!!

انا رايي انك تجيب لوجو صيني بس كلاس نضيف شويه وتلزقه ب سيليكون عشان لو اتسرق ياني تنضف السيليكون القديم بسهوله وتلزق الجديد على نضافه
اللوجو ف التوكيل ب 120 جنيه

معلش هي بلدنا فيعا حجات كتير تدايق بس اهو بجملت..
متشكر جدا لافادتك لى بس انا خلاص الحمد لله اشتريت علامة من القليوبية من جمب شغلى ب 5 ج و صدق أو لا تصدق و ماتفرقش حاجة عن العلامة الأصلية غير أنها بتتلزق بدل ما تخش كبس و بتلمع جامد جدا و شكرا