العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > تويوتا TOYOTA > Corolla

Corolla toyota corolla تويوتا كورولا

قديم 02-10-2010, 11:55 PM
الصورة الرمزية Toyota Corolla
Toyota Corolla Toyota Corolla غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد محمد حسنين
التخصص العملى: Engineer at Ainshams University

Toyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond repute
افتراضي رد: علامة الكورولا اتسرقت الواحد خلاص زهق

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة @واحد من الناس@ مشاهدة المشاركة

هات إستيكر شبه العلامة وحطه يقضى الغرض عملنا كده في عربية جراند تريوس الإستيكر بجنية واحد هات 150 منه وعنهم عندك كل ميسرق إلزق واحد جديد ههههههههه
هههههههههههه فكرة بس هيخلى منظر العربية عرة شوية بس هاخليها فى دماغى برده
و شكرا على مرورك
قديم 03-10-2010, 12:22 AM
الصورة الرمزية look344
look344 look344 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: 3D Graphics Engineer

look344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant futurelook344 has a brilliant future

انا عملت حاجة للعلامة دى
جبت العلامة وحكيتها ( اكنها اديمة )
لزقتها فى مكانها بسليكون
يعنى مبقتش مغرية زى الاول
قديم 03-10-2010, 12:38 AM
الصورة الرمزية Toyota Corolla
Toyota Corolla Toyota Corolla غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد محمد حسنين
التخصص العملى: Engineer at Ainshams University

Toyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة look344 مشاهدة المشاركة

انا عملت حاجة للعلامة دى
جبت العلامة وحكيتها ( اكنها اديمة )
لزقتها فى مكانها بسليكون
يعنى مبقتش مغرية زى الاول

انا فكرت فعلا اعمل كده و ممكن اعملها بكتر بحيث ما تتشوهش
قديم 03-10-2010, 02:19 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Toyota Corolla مشاهدة المشاركة

ما هو انا مش جايب العربية من مال حرام عشان مزعلش عليها و 150 دى مش بتيجى بالساهل و انا عارف انها تساوى بالكتير 110 عند أرخص واحد فى مصر مع انه 110 ده كتير عليها علشان الراجل اللى انا سئلت عندوا كان قالى عالتيل الأصلى 375 و لقيته ب 320 فا الواحد ما بقاش عندوا ثقة فى حد
و عموما مبروك على استرجاع العربية
ياعم هويعنى احنا اللى بنلاقى الفلوس كلنا زيك
ولعلمك اللى خلانى وافقت على الفلوس واحد سواق نص نقل سمع حكايتى فقال انا عربيتى اتسرقت دفعت 17 الف علشان اجيبها
لكن
انا بهون عليك من باب من شاف مصيبة غيره هانت عليه مصيبته
بس
قديم 03-10-2010, 02:25 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

حمد لله على سلامة العربية يا خلود
الله يسلمك ياعمنا والله يابنى امبارح وانا رايح اخدها كان قلبى مقبوض جدا ولحد دلوقت وبينى وبينك عايز اغير صرة الكونتاكت وكوالين الابواب والشنطة ومش عارف تكاليف الموضوع ده كام