العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > تويوتا TOYOTA > Corolla

Corolla toyota corolla تويوتا كورولا

قديم 10-10-2011, 05:25 PM
الصورة الرمزية Toyota Corolla
Toyota Corolla Toyota Corolla غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد محمد حسنين
التخصص العملى: Engineer at Ainshams University

Toyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond repute
افتراضي رد: استفسار مهم جدا بخصوص كورولا 2006

يا نهااااااااررررررررررررررر ررررررر أسود حضرتك متأكد ان ده صحبك و الانتيخ كمان
ده أنا كان عندى كورولا 2006 جميع الكماليات و فابريقة برة و جوة و كانت زى الجوهرة و بعتها فى أخر2009 و هى عاملة 65 ألف كيلو و تصور حضرتك بعتها بكاااااااااااااام بعتها ب 92000 ج اما 115 و 110 ديه أسعار وهمية حضرتك ممكن تدور بنفسك فى مواقع البيع و هتلاقى أرخص من سعره ده
و ده اذا انا كنت عارض عربيتى الكورولا ال2009 الخليجى للبيع و هى عاملة حاليا 38 ألف كيلو ب 125 ألف و أتصل بيا 7 و منهم 4 كانوا مستعدين ياخدوها على 120 بس أنا رفضت .
قديم 14-10-2011, 12:15 PM
محمود حمدى 83 محمود حمدى 83 غير متواجد حالياً

محمود حمدى 83 will become famous soon enoughمحمود حمدى 83 will become famous soon enough

انا شايف بالنسبة لاستخدامك يعنى كله سفر الافضل ليك المانى
انا كنت حيران زيك بس الحمد لله استقريت على الالمانى وجبت فيكترا مانيوال 2007 على الطريق بسم الله ما شاء الله وسعر الامانيوال معقول ومفيش الحمد لله اعطال فى الفتيس
قديم 27-03-2012, 11:38 AM
roffa1 roffa1 غير متواجد حالياً

roffa1 is on a distinguished road

سعر مبالغ فيه جدااا
ده أنا لسه شارى. كورولا 2007. و 1600. مش 1300 أوتوماتك أول فئه وكيل عامله 42500 كم بحق ربنا و مافيهاش أى حاجه غير رفرف أمامى يمين مرشوش ب 115000 جم و مستغليها خالص بس اللى مصبرنى انها. ركوبه مختلفه عن اى عربيه ركبتها قبل كده و بالذات الصنى الاخيره ال 2010 اللى كانت معايا
كمان انها زيرو أعطال