العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مكافحة سرقة السيارات

مكافحة سرقة السيارات موضوعات حماية السيارات من السرقة و للاعلان عن سيارات مفقودة ( مسروقة )

قديم 11-10-2010, 01:45 AM
الصورة الرمزية amrmohamed1975
amrmohamed1975 amrmohamed1975 غير متواجد حالياً
من انا؟: ولدي نصحتك لما صوتي اتنبح متخفش من جني و لا من شبح
التخصص العملى: اتصالات
هواياتي: كرة القدم و القراءة

amrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond reputeamrmohamed1975 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عربيات مسروقه

ربنا يوفقكم فى العثور على العربيتين عندي نصيحة ممكن تكون عملتها لكن معلش حاول تاني على اطراف القاهرة ناحية مدينة السلام طريق السويس و المعادي و حلوان و المناطق الي فيها مقابر دور هناك و متزهقش حصلت مع واحد صاحب و برده المباحث معملتش حاجة و لقي عربيته عند ترب الوفاء و الامل مسروق منها كل ما خف وزنه و غلي ثمنهه و انشاء الله تلقيها

اللهم احفظ مصرنا الحبيبه من الفتن ماظهر منها وما بطن اللهم ولِي علينا خيارنا ولا تولِي علينا شرارنا اللهم احفظ شعبها من كل سوءٍ وشر يا رب العالمين اللهم يسر أمرنا وفرج كربنا وأرزقنا نعمة الامن والامان والاستقرار
اللهم أكتب لمصر وأهلها الخير حيث كان وكيف كان اللهم اجعل مصر سخاء رخاء وسائر بلاد المسلمين اللهم ارنا الحق حقا و ارزقنا اتباعه و ارنا الباطل باطلا و ارزقنا اجتنابه
قديم 11-10-2010, 02:11 AM
هيما65 هيما65 غير متواجد حالياً

هيما65 is on a distinguished road

ربنا معاكم الموضوع جميل بس العربيات اللى بتتسرق محدش عاف ايه اللى بيحصل فيها
قديم 11-10-2010, 02:40 AM
ali farouk ali farouk غير متواجد حالياً

ali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant futureali farouk has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة phantia مشاهدة المشاركة

والله الواحد مقدر الي انت فية
بس يمكن افدت ناس كتير بالي حصل ليك دة ان الواحد يغير الكالون بتاع العربية لما يجي يشتري عربية مستعملة
يارب يارب يجمعك بالعربية بتاعتك عن قريب
فعلا يا جماعة فية نقطة الواحد مكنش واخد بالة منها وهى ان المستعمل ممكن يكون حد عامل نسخة مفتاح تانية سواء من البائع او حد من اللى كان البائع بيتعامل معاهم زى الميكانيكى وغيره انا عن نفسى لما جيت اشترى عربيتى فوحئت بعدها بكام يوم الراجل اللى انا خت منه العربية طلع امين وبيتصل بيه وبيقولى تعالى خد النسخة التانية علشان كانت مع زوجتة وكان ناسى حمدت ربنا ان الراجل ده مش نصاب والا كان ممكن سرق العربية وربنا يسترها مع الجميع
قديم 16-10-2010, 01:35 PM
amego amego غير متواجد حالياً

amego will become famous soon enoughamego will become famous soon enough

الف شكر للجميع على المرور وباعتذر لاحمد على على التاخير..انا كنت مشغول وباعمل حاجه وعدتك انى ااقولك عليها رغم انها هتزعل ناس كتير منى ..اولا للخ العزيز محمد 2005 هاتلى ياعم الصحفى ده وايدى على كتفك ونعمل فضيحة كمان بس عايز ااقولك على حاجه..انا اسمى بعيد عن اميجواسمى(محمد لاشين)ركز انت وشوف الاسم ده يعمل ايه فى المديريه؟؟؟ورغم كده ...بخ ولا فايدهوللاخ العزيز جدا احمد على ..انا يااحمد مشيت فى سكه الشيوخ والمندل الفتره اللى فاتت وبالامانه محدش اخد منى اى فلوس لحين ظهور اى نتيجه والغريب انهم اعطونى امارات عن العربية ودلونى على اماكن لها العجب روحتها كلها ولكن لامجيب ودوخت السبع دوخات من البحث واخر شيخ قالى ان العربية للاسف بتتقطع ومش هتتلم عليها تانى..وده سبب لى ييأس واحباط اكتر وادينى رجعت لكم اهه وماعلينا غير الدعاء..عارف ان اللى عملته غلط..لكن ياجماعة انا مش بادور على اثار ولاحاجه حرام..افتكروا انى بادور على حقى.ولكم التحية
قديم 16-10-2010, 10:35 PM
الصورة الرمزية ابن فنان
ابن فنان ابن فنان غير متواجد حالياً

ابن فنان is a name known to allابن فنان is a name known to allابن فنان is a name known to allابن فنان is a name known to allابن فنان is a name known to allابن فنان is a name known to all

فكره حلوووووووووووةه