العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الامريكية > هامر HUMMER

قديم 19-04-2010, 03:12 PM
corsair
Guest

افتراضي عشاق GMC Sierra Denali HD

2011 GMC Sierra Denali HD

قديم 19-04-2010, 05:53 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: عشاق GMC Sierra Denali HD

قديم 07-05-2010, 01:04 AM
محمد شهاب محمد شهاب غير متواجد حالياً

محمد شهاب has a reputation beyond reputeمحمد شهاب has a reputation beyond reputeمحمد شهاب has a reputation beyond reputeمحمد شهاب has a reputation beyond reputeمحمد شهاب has a reputation beyond reputeمحمد شهاب has a reputation beyond reputeمحمد شهاب has a reputation beyond reputeمحمد شهاب has a reputation beyond reputeمحمد شهاب has a reputation beyond reputeمحمد شهاب has a reputation beyond reputeمحمد شهاب has a reputation beyond repute

خطيرة جدا
تحفة والله
تفتكر دى لو عندنا فى مصر
سعرها ممكن يوصل كاااااااااااااااااااام

تحياتى للجميع
قديم 30-05-2010, 10:39 PM
ROMEOOO ROMEOOO غير متواجد حالياً

ROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to all
Smile رد: عشاق GMC Sierra Denali HD

معلش العربية ديه أوحش من ال 2010 DODGE ram 1500 laramie crew cab 4*4
الدودج رام فيها تسخين الكرسي امامي وتسقيع الكرسي وديه مش موجودة في أي عربية وتسخين الدركسيون ومساحة تخزين رهيبة ده غير الكمبيوتر ده فيها هارد ديسك 30 جيجا و شاشة تاتش و لما الواحد يرجع للخلف المراية بتتحرك وتكيف رهيب هي لسة وصلة عند عز العرب واوغالي بس ديه بتتحجز ابلها ب 3 شهر والدي لسة مستلم واحدة اللون اسود وافضل من ال GMC we CHevrolet we hummer h2 pickup we alcadillac واللي عاوز يتأكد لو برة يعمل test drive ل كل العربيات ديه ويشوف مين الأحسن ده و ورا تكيف رهيب وفي ال صف اللي ورا usb وحاجات تانية مش موجودة في أي منافس ليها , آسف على رأي الامريكان

DODGE RAM RULEZ

وهذه هي الحقيقة فهي وحش الطرق الوعرة لكن محدش مهتم بيها وتمنها 315 ألف جنيه بس ولو بجمركها الحقيقية توصل 1.2 مليون جنيه واللي عاوز يشوفها يعمل عنها تقرير بالفيديوهات وأنا إن شاء الله بعد الامتحانات هأعمل عنها تقرير عشان يبقى ليَّ السبق في مصر موتورز ل تقرير الرام 2010 وكمان ملهاش حل وأنا جايبلكم تقرير خفيف عنها بس مش أنا اللي عامل الفيديوهات إن شاء الله هاعمل الفيديوهات بعد امتحانات الثانوية هتخلص 25/6 بس أنا جبت كام فيديو اوري حضرتكم امكانيتها وعلى فكرة اللي احنا اشتريناها زي اللي في الصور لان اللي في الفيديو فرش اسود احنا بيج أسيبكم مع التقرير وانتظروا التقرير اللي هعمله على الدودج رام بنفسي أنا إن شاء الله هاعمله بعد يوم 25/6

الفرق الواحيد بين بتاعت والدي وديه ا واللون الداخلي وشاشة العداد عربية والدي زي اللي في الصور

لكم مني جزيل الشكر وفائق الاحترام
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg 10_d_r15_photo_int_01.jpg‏ (66.5 كيلوبايت, المشاهدات 2)
نوع الملف: jpg 10_d_r15_photo_int_02.jpg‏ (58.7 كيلوبايت, المشاهدات 2)
نوع الملف: jpg 10_d_r15_photo_int_03.jpg‏ (57.1 كيلوبايت, المشاهدات 1)
نوع الملف: jpg 10_d_r15_photo_int_08.jpg‏ (69.2 كيلوبايت, المشاهدات 2)
نوع الملف: jpg DODGE_Ram_Negrar_1_492881b.jpg‏ (30.9 كيلوبايت, المشاهدات 1)
قديم 10-08-2010, 02:58 PM
الصورة الرمزية ابو جودة
ابو جودة ابو جودة غير متواجد حالياً
من انا؟: متواضع لله
التخصص العملى: احدى شركات الغاز
هواياتي: قيادة السيارات

ابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant future

تحفه بجد ربنا الرزاق