العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > سبارك

سبارك chevy gold logo

قديم 23-02-2013, 01:40 AM
mira lada mira lada غير متواجد حالياً

mira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to beholdmira lada is a splendid one to behold
افتراضي رد: حصرى لمصر موتورز تقرير كامل بصورى والمواصفات والاسعار لشيفورليه سبارك الجديده

تسلم ايدك على التقرير بس السعر مغالى فية جدا
قديم 23-02-2013, 02:27 AM
الصورة الرمزية محمد اشرف
محمد اشرف محمد اشرف غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed ashraf
التخصص العملى: Student
هواياتي: Everything about cars of all types

محمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حصرى لمصر موتورز تقرير كامل بصورى والمواصفات والاسعار لشيفورليه سبارك الجديده

نادى السيارات الصينيه على الفيس بوك نرحب بانضمامكم

http://www.facebook.com/NadyAlsyaratAlsynyh

جروب نادى سيارات البيجو على الفيس بوك
https://www.facebook.com/groups/172929839542780/

قديم 23-02-2013, 03:38 PM
amdnassar amdnassar غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مدرس رياضيات

amdnassar is on a distinguished road

تسلم ايدك على التقرير الجميل
انا معايا العربية دى بقالها 4 شهور والحمد لله مريحانى كتير بس انا كنت جايبها ب 72500
على فكره دى مش طاسات ده جنت حديد بس الحق يتقال الوكيل ده سيئ جدا
يعنى مش عارف ينزلها بجنوط سبور اعرض شويه بدل ماهيا 155 كاوتش موتوسكل
والمرايا مش عارف يعملها كهربا
بلاش دول ده حتى الكاسيت شايلين منه مخرج ال usb بجد حاجه تكسف
و الفوجات دى المشكله الكبيره انا سمعت والله اعلم وياريت حد يصححلى المعلومه انى لو حبيت اركبها فى التوكيل بحوالى 850 جنيه = الفوجين 320+320 ، دراع النور 187 ، الريلاى 24
وكنت بعمل صيانه ال 5000 من حوالى اسبوع فعلا ده مش توكيل ده ...........
كل اللى عمله ربط شويه فى العفشه ودبسنى فى لتر ميه حمرا ب20 جنيه بس انا كنت كده كده هاشتريه عشان اكيد هاحتاجه بعد كده وفلتر زيت ب 35 جنيه و الحاجه اللى عملتها صح بعد استشاره الاصدقاء انى غيرت زيت بره
بس الحق يتقال العربيه جميله جدا وقاعدتها مريحه جدا ماتحسش انها ضيقه خالص بالنسبة لشكلها من بره صغيره بس قاعدتها مرتاحه وبرغم كاوتشات الموتوسيكل بس ثباتها معقول جدا وانا افضلها على البيكانتو و طبعا عن ال i 10
قديم 28-02-2013, 07:22 PM
الصورة الرمزية محمد اشرف
محمد اشرف محمد اشرف غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed ashraf
التخصص العملى: Student
هواياتي: Everything about cars of all types

محمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond repute

هى فعلا عربيه جميله وهى مش جنوط اسبور فى فرق كبير الى فيها ده اسمه طوق يعنى لو اتشال هتكون جنوط ساده عادى خالص بس هى حديد ماشى وهو فعلا يعيبها الكاوتش الصغير وفعلا احلى حاجه عجبتنى فيها العربيه دى جداااااااااا هى قعدتها مريحه جدا جدا جدا جدا وهى فعلا كقعتها احسن من البيكانتو ال i10 بس منح حيث الكماليات طبعا تتفوق البيكانتو امال هى غاليه ليه يليها السبارك ويليها ال i10 وربنا يبركلك فيها وشكرا لردك

نادى السيارات الصينيه على الفيس بوك نرحب بانضمامكم

http://www.facebook.com/NadyAlsyaratAlsynyh

جروب نادى سيارات البيجو على الفيس بوك
https://www.facebook.com/groups/172929839542780/

قديم 29-04-2013, 01:32 PM
toto11 toto11 غير متواجد حالياً

toto11 will become famous soon enough

مشكور على التقرير جميل جدا بس انا سمعت انه نازل منها اتوماتك لانه موجود برة ده صحيح ؟