العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل استفت من الجدول
نعم 2 66.67%
لا 1 33.33%
المصوتون: 3. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 01-01-2010, 12:17 PM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute
مستعمل بالتقسيط

السلام على اهل المنتدى كلهم اللى بجد انا بقالى 3 شهور متابعهم بصمت ومستمتع بيهم جدا لانى ببساطه ماكنتش عارف ازاى اقدر اشارك معاكم
بس الحمد لله ربنا خد بايدى ووصلت اخيرا
وبجد انا عايز فى الاول اشكر أ/ وائل لانه ساعدنى فى جاحات كتير عن طريق الرسائل الخاصه واخرها انه عرفنى ازاى اكتبلكم دلوقتى
اولا انا عايز اقولكم كلكم كل سنه وانتم طيبين وانشاء الله 2010 تكون احسن بكتييييييييييير من 2009
وانا بنتهز الفرصه دى وكنت محتاج مساعدتكم فى انى بدور على عربيه مستعملة بالقسط.. بس تكون
1- موتور 1600
2- تكييف و باور وسنتر و 4 ازاز كهربا
3- مقدم 20000 ج والباقى تقسيط 1000 على 3 سنين

مستنى مساعدتكم
قديم 01-01-2010, 12:53 PM

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مستعمل بالتقسيط

يا حول الله
وفضيت علينا الدار .. والوحده زى النارptmnlo123per144

التعديل الأخير تم بواسطة MIDO-SPICY ; 01-01-2010 الساعة 01:41 PM
قديم 01-01-2010, 04:44 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedemad82 مشاهدة المشاركة

السلام على اهل المنتدى كلهم اللى بجد انا بقالى 3 شهور متابعهم بصمت ومستمتع بيهم جدا لانى ببساطه ماكنتش عارف ازاى اقدر اشارك معاكم
بس الحمد لله ربنا خد بايدى ووصلت اخيرا
وبجد انا عايز فى الاول اشكر أ/ وائل لانه ساعدنى فى جاحات كتير عن طريق الرسائل الخاصه واخرها انه عرفنى ازاى اكتبلكم دلوقتى
اولا انا عايز اقولكم كلكم كل سنه وانتم طيبين وانشاء الله 2010 تكون احسن بكتييييييييييير من 2009
وانا بنتهز الفرصه دى وكنت محتاج مساعدتكم فى انى بدور على عربيه مستعملة بالقسط.. بس تكون
1- موتور 1600
2- تكييف و باور وسنتر و 4 ازاز كهربا
3- مقدم 20000 ج والباقى تقسيط 1000 على 3 سنين

مستنى مساعدتكم
بخصوص تقسيط السيارة ممكن اعرف بينات اكثر يعنى ضمناتك اية وهل انت من القاهرة ام لا
وطريقة الاتصال بك
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 01-01-2010, 04:47 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: السلام عليكم ارجو المساعدة وجزاكم الله كل خير

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة oceanboy425 مشاهدة المشاركة

بص لازم يكون عندك مفردات مرتب لايقل عن 2000 جنية فى الشهر او سجل تجارى لايقل عن 20000 الف اوحجم تعاملات بالمبلغ دة وبرضو اسال البنك واتاكد
ممكن تقول للاعضاء على الاجرائات ال انت عملتها ومستنداتك وتابعنا بخطواتك وهل حصلت على موافقة ولا لا
ننتظر اخبارك
قديم 02-01-2010, 08:40 AM

استاذ سيف
متشكر على اهتمامك
انا من القاهره
بشتغل مدير فرع فى شركة .. الدخل اكبر من 5000 ج + 2 شقه تمليك
احمد عماد0165534716
0103007009
ومتشكر على اهتمامك مره تانيه.. مستنى الرد

الكلمات الدليلية
أبحث عن لادا 20107 مستعملة بالتقسيط, ميتسوبيشى لانسر, مطلوب, مطلوب أكسنت تقسيط, مطلوب سيارة للتقسيط, مطلوب شراء سيارة, الشباب الطموح, اتخنقت بجد, تويوتا كورولا, تقسيط سيارات, سيارات, سيارات مستعملة للبيع فى مصر, سيارات بالتقسيط, سيارات جديدة, سيارة, سيارة مستعملة بالتقسيط, سيارة سوداء, سيارةجديدة, شيفرولية, صيني, شحن،نقل, شروكي, عايز اقسط كروز او كيا سيراتو, عربيه, طلب شراء سيارة