العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 05-07-2013, 10:09 PM
الصورة الرمزية almohaor
almohaor almohaor غير متواجد حالياً
من انا؟: مدير عام
التخصص العملى: مدير عام
هواياتي: تربية الحمام

almohaor is just really nicealmohaor is just really nicealmohaor is just really nicealmohaor is just really nice
افتراضي رد: مكافحة الأرهاب - كيف تتعامل اللجنة الشعبية مع السيارات المفخخة

ايه الكلام الاهبل ده:bat_ 467: ..انت نصبت من نفسك حكم وحكمت بالارهاب على جزء كبير من الشعب المصرى بدون دليل.. واللى انتخب الرئيس مرسى شرعيا عن طريق الانتخابات الحرة..عيب عليك ان تزرع الفتنة بين الشعب المصرى الواحد. وسيبك من اسطوانة الارهاب المشروخة.. وطالما انت بدات باظهار حفدك على ماهواسلامى يعطينى الحق فى الرد عليك باسلوبك.وشكلك كده كوفتس حارقاك قوى الشرعية وانك مع الحاقد الصليبى جورج اسحاق اللى صرح بانتهاء الاسلام من مصر يوم 30 يونيو والدليل فعلا قفل القنوات الدينية بامر الكنيسة والقبض على رئيس الدولة المسلم حافظ القران وانت تطلق عليه دكتاتور بالبهتان لو كان دكتاتور كان حبس جورج اسحاق وامثاله واغلق قنواتكم ومافيش داعى اكمل.... لنكم تحاولون جر البلد لحرب اهلية واللى بيلعب بالنار لازم تحرقه وبلاش تكونوا دبور وبيزن على خراب عشه. مع احترامى لاولاد عمنا المحترمين و الحاقدين لا.بلاش اثارة للفتنة وربنا يستر على البلد لان انتم عاوزينها فوضى ..كل حركاتكم مفقوسة ومصر اسلامية ليوم القيامة بالعدل والقسطاس.. وانا اناشد مسئولى الموقع مسح هذاالموضوع من اساسه وكل مشاركة تدعو للفتنة

الحلوة دى ....بلدى السويس
مدخل قناة السويس
قديم 05-07-2013, 10:25 PM
الصورة الرمزية ramy safwt
ramy safwt ramy safwt غير متواجد حالياً
من انا؟: The Toy maker
التخصص العملى: CEO
هواياتي: innovation

ramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة almohaor مشاهدة المشاركة

ايه الكلام الاهبل ده:bat_ 467: ..انت نصبت من نفسك حكم وحكمت بالارهاب على جزء كبير من الشعب المصرى بدون دليل.. واللى انتخب الرئيس مرسى شرعيا عن طريق الانتخابات الحرة..عيب عليك ان تزرع الفتنة بين الشعب المصرى الواحد. وسيبك من اسطوانة الارهاب المشروخة.. وطالما انت بدات باظهار حفدك على ماهواسلامى يعطينى الحق فى الرد عليك باسلوبك.وشكلك كده كوفتس حارقاك قوى الشرعية وانك مع الحاقد الصليبى جورج اسحاق اللى صرح بانتهاء الاسلام من مصر يوم 30 يونيو والدليل فعلا قفل القنوات الدينية بامر الكنيسة والقبض على رئيس الدولة المسلم حافظ القران وانت تطلق عليه دكتاتور بالبهتان لو كان دكتاتور كان حبس جورج اسحاق وامثاله واغلق قنواتكم ومافيش داعى اكمل.... لنكم تحاولون جر البلد لحرب اهلية واللى بيلعب بالنار لازم تحرقه وبلاش تكونوا دبور وبيزن على خراب عشه. مع احترامى لاولاد عمنا المحترمين و الحاقدين لا.بلاش اثارة للفتنة وربنا يستر على البلد لان انتم عاوزينها فوضى ..كل حركاتكم مفقوسة ومصر اسلامية ليوم القيامة بالعدل والقسطاس.. وانا اناشد مسئولى الموقع مسح هذاالموضوع من اساسه وكل مشاركة تدعو للفتنة

انا مسلم - يكفى جرائمكم التى يشاهدها العالم الأن فى سيناء و محافظات مصر و الأن التحرير - انا عارف انكم حاقدين ولا تدركون قيمة الوطن ارض مصر هى الأهم من الديمقراطية والشعب نفسه و الاخوان هددو الأرض سيناء النيل حلايب و شلاتين الذهب البترول ... الخ

قديم 05-07-2013, 10:56 PM
الصورة الرمزية almohaor
almohaor almohaor غير متواجد حالياً
من انا؟: مدير عام
التخصص العملى: مدير عام
هواياتي: تربية الحمام

almohaor is just really nicealmohaor is just really nicealmohaor is just really nicealmohaor is just really nice

كداب يا خيشة... مالكش دعوة بالاسلام خالص لانك لست منه
انت خلاص اعلنت الحرب الاهلية فى مصر وعمال تشرح تركيب متفجرات وخلافه
علشان تزرع الانتقام فى نفوس الناس ويتجهوا للتخريب ..: طيب ليه ماتكونش انت هذا الارهابى مادمت تعرف تركيب هذه المتفجرات وتفاصيلها بدقه وتوزعها على فصليتك وتفجروها لالقاء التهمة على التيار الاسلامى كعادتكم كما فعلت امريكا فى تفجير ابراج التجارة وكما يحدث من افتعال الفتنة مع مسلمى مصر لاسباب تافهة قال ايه مضطهدين ياابنى فوق بقى وبلاش تكون كالبومة تنعق بالخراب الله يخرب بيوتكم...سيبوا البلد فى حالها واتركوا الكلمة للشعب والحكم هو صندوق الانتخابات انت فرحان ياخيشة علشان ركبتم السيسى زى ماركبتم مبارك علشان القضاء على كل ماهو اسلامى بالبلد ولكن حلم حنا فى الجنة
زى ماقلت لك كل حركاتكم مكشوفة
اتقى الله ياابن برسوم... ومن الاخر انا لست اخوانى ولكنى مسلم وبس على سنة الله ورسوله ولعن الله من قسم المسلمين لطوائف وهى بداية الفتنة وانقسام المسلمين ضد الاعيب الصليبين فى الداخل او الخارج

الحلوة دى ....بلدى السويس
مدخل قناة السويس
قديم 06-07-2013, 12:38 AM
الصورة الرمزية ramy safwt
ramy safwt ramy safwt غير متواجد حالياً
من انا؟: The Toy maker
التخصص العملى: CEO
هواياتي: innovation

ramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond repute

علشان تزرع الانتقام فى نفوس الناس ويتجهوا للتخريب ..: طيب ليه ماتكونش انت هذا الارهابى مادمت تعرف تركيب هذه المتفجرات وتفاصيلها بدقه وتوزعها على فصليتك وتفجروها لالقاء التهمة على التيار الاسلامى كعادتكم كما فعلت امريكا فى تفجير ابراج التجارة وكما يحدث من افتعال الفتنة مع مسلمى مصر لاسباب تافهة قال ايه مضطهدين ياابنى فوق بقى وبلاش تكون كالبومة تنعق بالخراب الله يخرب بيوتكم...سيبوا البلد فى حالها واتركوا الكلمة للشعب والحكم هو صندوق الانتخابات انت فرحان ياخيشة علشان ركبتم السيسى زى ماركبتم مبارك علشان القضاء على كل ماهو اسلامى بالبلد ولكن حلم حنا فى الجنة
اتقى الله ياابن برسوم... ومن الاخر انا لست اخوانى ولكنى مسلم وبس على سنة الله ورسوله ولعن الله من قسم المسلمين لطوائف وهى بداية الفتنة وانقسام المسلمين ضد الاعيب الصليبين فى الداخل او الخارج

انا محترم و مش هرد عليك و حسبى الله و نعم الوكيل فيك و فى مرسى و فى المرشد
و بعدين انت عايش فى سويسرا مالك بينا و بحالنا

الموضوع نشر بعد جريمة قتل الجماعات الارهابية لمتظاهرين بورسعيد

فين انه جمله فى الموضوع تتكلم عن تفاصيل حاجات زى كده مفيش الموضوع تمت مراجعته لسحب اى معلومة و لو بسيطة تمكن من استخدامه بشكل يضر بالناس الموضوع عشان يفيد الناس

عاوز افهم هيا حرقاك ليه كده

امريكا ههههههه شوف مين اللى استنجد بأمريكا بعد ما اتخلع زى الكلب

شوف مين اللى بيعلنها صراحة ارهاب و جرائم

شوف مين اللى ضرب القوات المسحلة فى سيناء بالار بى جيه

اطلب تدخل الأدمن لوقف هذه المهزلة

قديم 06-07-2013, 12:47 AM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
غاضب جدا رد: مكافحة الأرهاب - كيف تتعامل اللجنة الشعبية مع السيارات المفخخة

انت تقصد اه بالكلام ده ، يابنى انت بتقول كلام انت مش قده
انت متعرفش انت بتكلم مين
المهندس رامى مخترع كبير واكبر بكتير من الكلام والعويل اللى انت بتبرطم بيه ده

الموضوع ملوش دعوة بالإسلام والخرفان مدورين البلطجية بتوعهم يولعوا فى البلد

فوق لنفسك وبلاش اسلوب الهجوم ده احنا منتدى محترم
وعمرنا ما بنفرق بين الديانات انت فاهم

ولعلمك اسمه المهندس \ رامى محمود وماشاء الله عليه مخترع مصرى من المواهب النادرة فى مصر ربنا يحميه

ومن الآخر كده مش عاوزينك معانا ولا نتشرف بيك طلاما اسلوبك كده

وهقدم فيك شكوى لحذفك نهائيا من المنتدى مش ناقصين فتن من أمثالك حسبى الله ونعم الوكيل فيك وفى أمثالك

الكلمات الدليلية
مصر, مكافحة الأرهاب, سيارة مفخخة