العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات

منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات قسم (تجارى) خاص بمنتجات سبير كار من فرش واكسسوارات السيارات

قديم 01-10-2010, 08:18 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: المسح اليومي للسيارة .....

يا اما تجيب غطاء يا اما تشمع العربيه وتستخدم الفرشه زى ديه

ميزة التشميع انه بيعمل طبقة على الدهان بتحافظ عليه وبتخلى التصاق الاتربه والاوساخ على الصاج ضعيف فتبقى سهلة التنظيف

وديه بعض الموضوعات عن تشميع وتلميع العربيه
كل شىء عن معالجة وازالة الخدوش وتلميع السيارة (محدث)
طريقة تلميع و تشميع السيارة..(تجربة بالصور)
مراحل تلميع السيارة...بالصور بعد اذن طبعا لانسر استيل

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 01-10-2010, 08:27 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samehsaeed مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه هههههههه
أيوة صح أبيع العربية وأشتري محل عشان أركنها فيه

طب بزمتك يا سموحه مش فكرة بردك يعني انتا تتوقع انها تتسرق بعد ما تبيعها وتشتري المحل

الا بقي لو المحل اتسرق يبقي يا معلم خسرت العربية والمحل
قديم 01-10-2010, 08:38 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Kemo Kono مشاهدة المشاركة

تمام اوى ...يعنى فوطة ناعمة مندية بالميه ...
بس انا شوفت واحد معاه لانسر كان بيمسحها بريشة فعلا فيها زى الحبال القطن و كان لها مقبض و كانت شبه المكواه لكن اكبر ...عايز اعرف اقول لبتاع الكماليات ايه عشان يجيبهالى ...و سعرها كام ؟؟؟؟؟؟
سعرها 14 جنية فى كارفور

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 04-10-2010, 10:14 PM
menna88 menna88 غير متواجد حالياً

menna88 is on a distinguished road

انا فعلا عاملة التشميع دة ... حسيت انو بيلم تراب اووي ... انا كدة بقي هعمل زي ما بتقولو حتة ناعمة بمية وربنا يسترها علينا وعليكو D: بمناسبة الغطا ... انا بغطيها لمابكون مش نازلة كام يوم .. بس دلوقتي جامعة ونزول علطول :S اهو بقي هنعمل اية

شكرا يا جماعة كلكو ساعدتني جدا
قديم 06-10-2010, 01:02 AM
الصورة الرمزية فادي مكرم
فادي مكرم فادي مكرم غير متواجد حالياً
من انا؟: Fady Makram
التخصص العملى: Mechatronics Engineering
هواياتي: Mechanics , Robotics

فادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond reputeفادي مكرم has a reputation beyond repute

انا كل يوم بمسح بفوطة , والندى بيبقى لسه ع العربية فـ بيعمل شغل و لسه شاري ريشة عشان وقت الاستعجال

ويحضرني موقف طريف يشللللل
جارنا اللي ف الارضى كان قاللي اركن واسيبله مكان كبير عشان عربيته متسدش الشباك قولنا ماشى
المهم يوم كانت مزغللة معايا مصدقت بطلت العربية ولا خدتش باللي فين ولا ازاى وطلعت نمت
واذا بجارى غاسل عربيتى بالجييير تانى يوم , طبعا زى الـ.............. نضفته واتعلمت الادب من ساعتها

أسألكم الدعاء لوالدي بالرحمة

It's Nice to be Important but, It's More Important to be Nice