العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات

منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات قسم (تجارى) خاص بمنتجات سبير كار من فرش واكسسوارات السيارات

قديم 13-09-2010, 04:09 PM
magicsoka magicsoka غير متواجد حالياً

magicsoka is on a distinguished road
طلب كنت عايز مرايات للانسر كريستالة

السلام عليكم
أنا معايا لانسر كريستالة، و كنت بدورلها على مرايات ضم كهربا بس يكون فيها إشارات، ممكن ألاقي عندكم منها، إذا كانت موجودة أصلا، و لو مفيش، ممكن تديلوني على مكان ممكن اجيبها من عنده؟ المشكلة إني عمري ما شفت مرايات للكريستالة بالمواصفات دي، بس الفكرة دي جاية في بالي بقالها مدة و عايز أعملها، فأرجوكم تساعدوني، و شكرا مقدما
قديم 15-09-2010, 11:39 PM
yaseralshall yaseralshall غير متواجد حالياً

yaseralshall is on a distinguished road
افتراضي رد: كنت عايز مرايات للانسر كريستالة

والله عندى نفس الفكرة ونفس نوع السيارة ومش عارف ايه الحل ؟ ياريت الأخوان يساعدونا
قديم 15-09-2010, 11:46 PM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute

ممكن تركب مرايات تعديل بس اللى انا شفتها بتترفع لفوق مش ضم ومش عارف هتعجبكم ولا ايه ...

وممكن تدور على مرايات استيراد لاى عربية تانيه (تكون شبيهة) وتركبها .....
قديم 15-09-2010, 11:50 PM
yaseralshall yaseralshall غير متواجد حالياً

yaseralshall is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة magicsoka مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
أنا معايا لانسر كريستالة، و كنت بدورلها على مرايات ضم كهربا بس يكون فيها إشارات، ممكن ألاقي عندكم منها، إذا كانت موجودة أصلا، و لو مفيش، ممكن تديلوني على مكان ممكن اجيبها من عنده؟ المشكلة إني عمري ما شفت مرايات للكريستالة بالمواصفات دي، بس الفكرة دي جاية في بالي بقالها مدة و عايز أعملها، فأرجوكم تساعدوني، و شكرا مقدما
أنا قابلت واحد وقال لى نه عملها في الحرفيين ب 300 جنيه تقريبا - انهم بيفكوا المرايات الاصلية مع الدفيرة و المفتاح اللي في الطابلون ويركبولك مرايات جديدة بالدفيرة بتاعتها و مفتاح جديد - و الموضوع دا سهل و بيتعمل في غضون ساعة زمن