العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 08-06-2010, 10:30 PM
الصورة الرمزية حازم شاهين
حازم شاهين حازم شاهين غير متواجد حالياً

من انا؟: متسامح و حسن النية
التخصص العملى: محاسب

حازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بخصوص اسماء الاعضاء برجاء مشاركه الجميع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

والله يااخى انت ابن حلال لانى كنت ناسى مين اللى كلمنى ساعتها وعموما يمكن انا فهمتك غلط ساعتها وكويس انى م رديتش بس انت حطيت خط تحت الكلام اللى انت عايزه من كلامى ازاااااااااااااى
ههههههههههههههههه
ده سر شويبس يا فندم

ﻻ بجد الموضوع سهل
لما تعمل إقتباس من مشاركة أى حد بيتنقل نص المشاركة إلى صندوق التحرير بالكامل
و فى الحالة دى مسموح لك بعمل أى تعديل عليها كيفما ترغب
المهم أنا عملت تحديد للجملة المطلوبة تعديل تنسيقها
و إخترت أداة الخط السفلى U من شريط اﻷدوات اللى أعلى صندوق التحرير
قديم 08-06-2010, 10:49 PM
ميدوستار ميدوستار غير متواجد حالياً

ميدوستار is a splendid one to beholdميدوستار is a splendid one to beholdميدوستار is a splendid one to beholdميدوستار is a splendid one to beholdميدوستار is a splendid one to beholdميدوستار is a splendid one to beholdميدوستار is a splendid one to beholdميدوستار is a splendid one to behold

عندكم حق دا فيه اسامي ما أنزل الله بها من سلطان .. انا اسمي محمد والدلع ميدو وانا زودت ستار .. كله خير
قديم 09-06-2010, 01:06 PM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حازم شاهين مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههه
ده سر شويبس يا فندم

ﻻ بجد الموضوع سهل
لما تعمل إقتباس من مشاركة أى حد بيتنقل نص المشاركة إلى صندوق التحرير بالكامل
و فى الحالة دى مسموح لك بعمل أى تعديل عليها كيفما ترغب
المهم أنا عملت تحديد للجملة المطلوبة تعديل تنسيقها
و إخترت أداة الخط السفلى U من شريط اﻷدوات اللى أعلى صندوق التحرير
تصور لما قريت كلمة سر شويبس قلت بس يبقى عليه العوض والسر مات مع حسن عابدين لكن كويس انه اداك السر قبل م يموت
قديم 09-06-2010, 01:11 PM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

انا حاسس ان انا المقصود بالكلام ده على فكرة

عموما BMK معناها Big Mohamed Kamal

و التانية توكيد لفظى

و ده كان لقبى من أيام الكلية على فكرة

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!
قديم 09-06-2010, 01:36 PM
الصورة الرمزية tareksakr
tareksakr tareksakr غير متواجد حالياً
التخصص العملى: التسويق القاري
هواياتي: السيارات القراءة

tareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond repute

انا فعلا باحس ان الل بيسجل باسم غريب عبارة عن حروف غير مفهومة انه غير مهتم بالمنتدي ومحتواه هوه عاوز معلومة أو شيء معين يا خده ويمشي لأنه لو فعلا مهتم هيدققق ويختار اسم مناسب وانا فعلا بقترح ان فعلا الاسماء الغريبة دي تتغير بما يتناسب مع الذوق العام لأنه من غير المعقول لما اجاوب أو اخطب حد أقوله مثلا يا (thle) تلاقي الاسم مش متناسق ومش مفهوم وانا بعتير ده استخفاف ولا أتقبله في منتدانا فياريت نلاقي طريقة نحل بيها المشكلة دي