العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 07-06-2010, 05:34 PM
الصورة الرمزية BmW MeRo
BmW MeRo BmW MeRo غير متواجد حالياً

BmW MeRo has a reputation beyond reputeBmW MeRo has a reputation beyond reputeBmW MeRo has a reputation beyond reputeBmW MeRo has a reputation beyond reputeBmW MeRo has a reputation beyond reputeBmW MeRo has a reputation beyond reputeBmW MeRo has a reputation beyond reputeBmW MeRo has a reputation beyond reputeBmW MeRo has a reputation beyond reputeBmW MeRo has a reputation beyond reputeBmW MeRo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بخصوص اسماء الاعضاء برجاء مشاركه الجميع

انا اسمى مراد

والدلع ميرو

معلش بقى اصلى بعتز باسم ميرو دة اوى

عموما موضوع مهم جدا يا خالد باشا

Monster in the Roads and in the Off Road
It X5 M
قديم 07-06-2010, 05:47 PM
الصورة الرمزية حازم شاهين
حازم شاهين حازم شاهين غير متواجد حالياً

من انا؟: متسامح و حسن النية
التخصص العملى: محاسب

حازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

اولا الف شكر ليك يااستاذ حازم على الموضوع ده
وكنا اتكلمنا فيه زمان انا والدكتور عبدالسلام(بولبولان ) عن الاسامى الغريبة والعجيبة اللى الواحد بيقراها بس الدكتور عبد السلام كان بيتكلم فى اثناء ردوده على موضوع انا مش فاكره دلوقت
وانا كنت اتكلمت اثناء ردى على واحد له تجربة شخصية مع العربية الليفان وكان فى مشكلة بينه وبين المعرض اللى اشتراها منه ودخل واحد باسم مجهول وقعد يقول اى كلام وساعتها المشرف رد وقال ان مش معنى ان الواحد مش مسجل باسمه يبقى مخبى نفسه وقال شوية كلام غير مقنعين وكان ممكن الرد عليهمم بسهولة لولا انى قلت كده المشكلة بدل ماهى بين طرفين هيدخل فيها طرفين تانى ملهومش علاقة بالموضوع وفضلت عدم الرد
ثانيا /اخونا ايو سالم اعزه الله قال اللى مش عاجبه اسم حد ميكلموش طب وده كلام ؟؟؟؟
يعنى كلامك كويس وزى العسل على قلبنا وبنستفيد منك ونتعلم منك ولانك مختار اسم عجيب شوية نقوم منكلمكش
طب ده سيدنا عمر او على (ان لم تخننى الذاكرة) قال / رحم الله امرأ اهدى الىّ عيوبى
نقوللك ورزقنا على الله واحنا واثقين انك مش هتزعل مننا لانك عارف ان دى محبة ليك
ثالثا اضافة لهذا الكلام اعتقد اننا عرب وانا من اكتر المتحيزين للغة العربية طيب ليه نكتب اسامينا حتى ولو الاصليه بس بالانجليزى زى مثلا (hazem khedre ) ههههههههه جات فيك ياحلو تقبل تحياتى والفكرة جميلة وفى منتدى تانى عملها وطلب من كل الاعضاء اصحاب الاسماء الغريبة تغيير اسمائهم واختيار 3 اسماء والاداره هتختار واحد وقد كان كل متفتح المنتدى يحولك لصفحة الاسماء لحد متختار اسم تروح داخل على باقى اقسام المنتدى
طبعا حضرتك حر فى رأيك يا أستاذ خالد بس أنا ما قولتش المعنى إللى حضرتك بتقول عليه ده
قديم 07-06-2010, 06:33 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

اولا الف شكر ليك يااستاذ حازم على الموضوع ده
وكنا اتكلمنا فيه زمان انا والدكتور عبدالسلام(بولبولان ) عن الاسامى الغريبة والعجيبة اللى الواحد بيقراها بس الدكتور عبد السلام كان بيتكلم فى اثناء ردوده على موضوع انا مش فاكره دلوقت
وانا كنت اتكلمت اثناء ردى على واحد له تجربة شخصية مع العربية الليفان وكان فى مشكلة بينه وبين المعرض اللى اشتراها منه ودخل واحد باسم مجهول وقعد يقول اى كلام وساعتها المشرف رد وقال ان مش معنى ان الواحد مش مسجل باسمه يبقى مخبى نفسه وقال شوية كلام غير مقنعين وكان ممكن الرد عليهمم بسهولة لولا انى قلت كده المشكلة بدل ماهى بين طرفين هيدخل فيها طرفين تانى ملهومش علاقة بالموضوع وفضلت عدم الرد
ثانيا /اخونا ايو سالم اعزه الله قال اللى مش عاجبه اسم حد ميكلموش طب وده كلام ؟؟؟؟
يعنى كلامك كويس وزى العسل على قلبنا وبنستفيد منك ونتعلم منك ولانك مختار اسم عجيب شوية نقوم منكلمكش
طب ده سيدنا عمر او على (ان لم تخننى الذاكرة) قال / رحم الله امرأ اهدى الىّ عيوبى
نقوللك ورزقنا على الله واحنا واثقين انك مش هتزعل مننا لانك عارف ان دى محبة ليك
ثالثا اضافة لهذا الكلام اعتقد اننا عرب وانا من اكتر المتحيزين للغة العربية طيب ليه نكتب اسامينا حتى ولو الاصليه بس بالانجليزى زى مثلا (hazem khedre ) ههههههههه جات فيك ياحلو تقبل تحياتى والفكرة جميلة وفى منتدى تانى عملها وطلب من كل الاعضاء اصحاب الاسماء الغريبة تغيير اسمائهم واختيار 3 اسماء والاداره هتختار واحد وقد كان كل متفتح المنتدى يحولك لصفحة الاسماء لحد متختار اسم تروح داخل على باقى اقسام المنتدى
شكرا استاذ خالد علي الكلام
و بالنسبه للاسم انا كاتب اسمي فوق بالانجليزي و في التوقيه بالعربيه
لاني لما سجلت في المنتدي سجلت بالانجليزي و كمان علشان لو الكيبورد مافيهاش عربي يبقي انا كده اعرف ادخل المنتدي و اخرج في اي وقت
هيا دي الفكره
لكن احنا مش بنتكلم عن اللغه او حتي الاسامي الاجنبيه
ولكن علي الاسامي اللي مالهاش معني و لا تعرف تنطقها

حـازم خـضـر

قديم 08-06-2010, 02:12 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

شكرا استاذ خالد علي الكلام
و بالنسبه للاسم انا كاتب اسمي فوق بالانجليزي و في التوقيه بالعربيه
لاني لما سجلت في المنتدي سجلت بالانجليزي و كمان علشان لو الكيبورد مافيهاش عربي يبقي انا كده اعرف ادخل المنتدي و اخرج في اي وقت
هيا دي الفكره
لكن احنا مش بنتكلم عن اللغه او حتي الاسامي الاجنبيه
ولكن علي الاسامي اللي مالهاش معني و لا تعرف تنطقها
تصور اول مرة اخد بالى من توقيعك والاسم بالعربى منور فعلا بس انا دايما ببص على اسم صاحب الموضوع من فوق علشان اعرف هناديه واقول له يا ايه لان غالبية التوقيعات بتبقى حاجات عجيبة وملهاش معنى زى وديع بتاع روتانا والكورة واحيانا بتبقى حكم واحيانا صور عربيات فمباخدش بالى من ماتحت التوقيع واحياانا التوقيع نفسه
قديم 08-06-2010, 02:14 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حازم شاهين مشاهدة المشاركة

طبعا حضرتك حر فى رأيك يا أستاذ خالد بس أنا ما قولتش المعنى إللى حضرتك بتقول عليه ده
والله يااخى انت ابن حلال لانى كنت ناسى مين اللى كلمنى ساعتها وعموما يمكن انا فهمتك غلط ساعتها وكويس انى م رديتش بس انت حطيت خط تحت الكلام اللى انت عايزه من كلامى ازاااااااااااااى

التعديل الأخير تم بواسطة خالدخليفة ; 08-06-2010 الساعة 02:40 AM