العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 11-06-2010, 05:31 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بخصوص اسماء الاعضاء برجاء مشاركه الجميع

للاسف فى عضو هنا مسمى نفسه مسطول وكاتبها بالانجليزى mastool وانا بصراحة بستعجب ايه الاسم ده والادارة مشافتوش والا ايه ولو كانو شافوه مش كان مفروض نبهوه
انا معرفش العضو ده على فكرة ومفيش اى مداخلات حصلت بيننا بس الاسم لافت نظرى من زمان واخونا حازم لما فتح الموضوع افتكرته
وواحد مسمى نفسه واحد شاى وغيره كتير لدرجة انى مرة انطسيت ف نافوخى وقلت اشمعنى انا بس ياواد ياخالد اختار اسم يفتكروه كلهم واللى يقراه مرة مينساهوش ابد وحاجة يجتمع عليها الكل ويحبوها وقد كان
واختر ت اسم لذيذ خاااااااالص
هو

هو

هو

ملوخية بالارانب
بس طبعا ضحكت جدا وانكسفت من نفسى وقلت عيب ده انت راجل كبير ملوخية ايه وارانب ايه افرض الاعضاء كل واحد جاب رغيفين وافترسوك هتعمل ايه انت ساعتها وغيرت رايى وملقيتش احسن من اسمى الاصلى
وعقبال كروزير م ييجى هنا ويقول لنا دماغه فيها ايه غير الفيرنا والاهلى والكشرى

التعديل الأخير تم بواسطة خالدخليفة ; 11-06-2010 الساعة 05:47 AM
قديم 13-06-2010, 08:55 AM
eskenderiya eskenderiya غير متواجد حالياً

eskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond reputeeskenderiya has a reputation beyond repute

طيب مالحل سهل تعمل اقتباس لكلامه

وتقوله حضرتك العربيةديه كذا مثلا
قديم 13-06-2010, 10:49 AM
الصورة الرمزية dr_youssifomar
dr_youssifomar dr_youssifomar غير متواجد حالياً

dr_youssifomar has a spectacular aura aboutdr_youssifomar has a spectacular aura aboutdr_youssifomar has a spectacular aura about

بالفعل دى حقيقة يا استاذ حازم
انا بضم صوتى لصوت حضرتك
وبنادى جميع اعضاااء هذا المنتدى الرائع بتعديل الاسمااء
وشكرا
قديم 15-06-2010, 04:22 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

انا مش هاغير اسمى انا اسمى علاء واسم الشهره لول ده اول واحد ندهلى بيه كان احمد شوبير والراجل ده انا بحبه جدا
بس خايف مرتضى منصور يرفع عليا قضيه ptmnlo123per1127
ربنا يستر
قديم 15-06-2010, 05:24 AM
الصورة الرمزية alymonir
alymonir alymonir غير متواجد حالياً

من انا؟: مصري مسلم
التخصص العملى: مهندس سلامة مهنية بشركة بترول
هواياتي: لا يوجد حاليا

alymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond reputealymonir has a reputation beyond repute

طب فيه سؤال بسيط
أنا اسمي علي منير
و اسم العضو بالانجليزي ( يا مرسي )
ممكن أغيره أخليه بالعربي؟؟؟

[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/ragy/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-4.png[/IMG]