العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > هوندا Honda

قديم 25-07-2010, 01:52 AM
BlAckPhAnToM BlAckPhAnToM غير متواجد حالياً

BlAckPhAnToM is on a distinguished road
افتراضي رد: تقرير متكامل عن موديلات هوندا فى مصر

صراحة انا دى اول مشاركة لى فى المنتدى كله ولما لقيت تقاريرك وقريتلك كذا تقرير اعجبت بيهم جدا وبطريقة عرضك وكل شئ

بس مكنتش ناوى ارد بس لما لقيت تقرير عن الهوندا حبيبت قلبى فقولت لازم يكون اول رد لى على موضوع يكون ليها ويكون انته اللى كاتبه يا أخ بدر

صراحة تسلم على المعلومات القيمة والرائعة ايضا

بس السيارة اللى شايفها مظلومة بجد هى الاكورد لانى لحد الان مشوفتش اى واحد راكبها فى مصر كلها (طبعا الموديل الجديد) اكيد فى ناس اشترتها بس مهياش منتشرة بدليل انى بلف كتير فى وسط البلد والزمالك والمهندسين معمريش شوفتها مع انى شوفت ماركات وسيارات مكنتش اتخيل انها موجودة فى مصر اصلا ومعظمها كان جمرك بس شوفتها على الطبيعه

وغير كده او كده انا سيارتى المفضلة فى الهوندا هى السيفك فعلا بس الشكل القديم للسيفك عاجبنى كتير جدا لانه تقدر تعدل فيه زى ما انته عايز يعنى تغير شكل الفوانيس وتغير الاكصدامات وكل شئ ويطلع لايق عليها وتكون تحفة فنية بجد

انا فى واحد ساكن فى الشارع اللى ورا منى معاه سيفيك الشكل القديم اقولك ايه بس عليها خيـــــال

لو حد اكيد فيكم لعب Need for Speed لو تفتكروا كنا بنظبط السيفيك ازاى فى اللعبة اهى بقى نفس اللى فى اللعبة بكل التفاصيل موجوده فيها انا مكنتش مصدق نفسى لحد اما شوفتها قدامى ^_^

تحياتى لك

أخوك محمد عبد الغنى من القاهرة

ولو فى حد يعرف حد عنده سيارة باجيرو موديل من 90 لغاية 2000 يرسلى رسالة خاصة مع بيان السعر وطريقة الدفع كاش او قسط وكل شئ بس اهم حاجه ان العربيه تكون نظيفة ومتحتاجش لا عمرة ولا مصاريف وكلام من ده
قديم 25-07-2010, 11:05 AM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BlAckPhAnToM مشاهدة المشاركة

صراحة انا دى اول مشاركة لى فى المنتدى كله ولما لقيت تقاريرك وقريتلك كذا تقرير اعجبت بيهم جدا وبطريقة عرضك وكل شئ
شكرا ليك وده شرف ليا ياباشا

بس مكنتش ناوى ارد بس لما لقيت تقرير عن الهوندا حبيبت قلبى فقولت لازم يكون اول رد لى على موضوع يكون ليها ويكون انته اللى كاتبه يا أخ بدر

ربنا يخليم مجاملة لطيفة منك جدا
صراحة تسلم على المعلومات القيمة والرائعة ايضا شكرال يك

بس السيارة اللى شايفها مظلومة بجد هى الاكورد لانى لحد الان مشوفتش اى واحد راكبها فى مصر كلها (طبعا الموديل الجديد) اكيد فى ناس اشترتها بس مهياش منتشرة بدليل انى بلف كتير فى وسط البلد والزمالك والمهندسين معمريش شوفتها مع انى شوفت ماركات وسيارات مكنتش اتخيل انها موجودة فى مصر اصلا ومعظمها كان جمرك بس شوفتها على الطبيعه

ياباشا لما ثمنها يوصل حوالى 400 الف وشوية اكيد لازم تتظلم ومش تتظلم وبس تتعذب وتدخل السجن كمان افى حين ممكن اركب مرسيدس او بى ام فايه رايك

وغير كده او كده انا سيارتى المفضلة فى الهوندا هى السيفك فعلا بس الشكل القديم للسيفك عاجبنى كتير جدا لانه تقدر تعدل فيه زى ما انته عايز يعنى تغير شكل الفوانيس وتغير الاكصدامات وكل شئ ويطلع لايق عليها وتكون تحفة فنية بجد

انا فى واحد ساكن فى الشارع اللى ورا منى معاه سيفيك الشكل القديم اقولك ايه بس عليها خيـــــال

لو حد اكيد فيكم لعب Need for Speed لو تفتكروا كنا بنظبط السيفيك ازاى فى اللعبة اهى بقى نفس اللى فى اللعبة بكل التفاصيل موجوده فيها انا مكنتش مصدق نفسى لحد اما شوفتها قدامى ^_^

تحياتى لك

أخوك محمد عبد الغنى من القاهرة

انا اتشرفت بيك وشكرا ليك

ولو فى حد يعرف حد عنده سيارة باجيرو موديل من 90 لغاية 2000 يرسلى رسالة خاصة مع بيان السعر وطريقة الدفع كاش او قسط وكل شئ بس اهم حاجه ان العربيه تكون نظيفة ومتحتاجش لا عمرة ولا مصاريف وكلام من ده
شكرا ليك جدا وربنا يخليك
قديم 05-12-2010, 01:39 PM
toyotac toyotac غير متواجد حالياً

toyotac is on a distinguished road

اية اخبار السيفيك فى المطباتارجوا الردالسريع
قديم 31-03-2011, 02:15 AM
sherif fersh sherif fersh غير متواجد حالياً

sherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond reputesherif fersh has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة toyotac مشاهدة المشاركة

اية اخبار السيفيك فى المطباتارجوا الردالسريع
الــ 96 حتى 2000 جيدة جدا فى المطبات ( بالنسبة لكونها سيفيك)
قديم 31-03-2011, 02:25 AM
الصورة الرمزية koashraf
koashraf koashraf غير متواجد حالياً
من انا؟: وديع فى شراسه واحب الخير للجميع.
التخصص العملى: كيميائى .
هواياتي: السيارات والكمبيوتر وصيد السمك

koashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond reputekoashraf has a reputation beyond repute

تقرير متميز كعادتك دائما استاذ بدر ....تقبل مرورى وتحياتى لشخصك الكريم...

"اللهم أنصر الاسلام وأعز المسلمين"