العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > هوندا Honda

قديم 29-11-2009, 04:09 PM
MO MO غير متواجد حالياً
من انا؟: Mo

MO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقرير شامل عن هوندا سيتي الجديده

تسلموا يا رجالة
بصراحة انا بعشق حاجة اسمها هوندا
بس هي من جوه بحسها فاضية بس شكلها من بره وهم
قديم 06-12-2009, 05:41 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

شكرا على الموضوع الجميل ده
العربيه دى عاجبانى قوى وحاسس ان تمنها فيها
قديم 06-12-2009, 09:32 AM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى مشاهدة المشاركة

شكرا تقرير شامل بسيط وجميل بجد بشكرك عليه بس انا عاوز اتاكد لان التوكيل بيقول ان العربية دى يابانى وموقع هوندا الرسمى غير موجودة وانا بعتقد ان العربية ماليزى مش يابانى وبالرغم من كده تحفة وتجنن انا بعشق شكلها
العربية تايلندى يا باشا مش يابانى و دى معلومات اكيدة انا كنت لسة بتفرج عليها امبارح فى التوكيل أنا و مجموعة من الاصدقاء

العربية حسنوا شكلها عن قبل كدة كتير و ان كانت من وجهة نظرى محتاجة تتحسن كمان... ما يميز السيارة هى جودة الخامات و التقفيل العالية جدا و قوة المحرك بالنسبة لحجم السيارة وايضا طريقة وضع المحرك البعيد عن مقصورة الركاب و البعيد ايضا عن مقدمة السيارة و الراديتير و هو ما يقلل دخول الضوضاء و الحرارة الى مقصورة الركاب و يحسن اداء دورة التبريد و يمنع تضرر اجزاء السيارة الداخلية فى حالة الحوادث لا قدر الله
و من جوة برده مش بطالة بالنسبة لشكل الداش بورد يعنى
اما بالنسبة للصاج .. فا هو اضعف من الكرتون بشوية ,, انا لما بريح صباعى عليه بحس انه فبر والله مش صاج

عموما شايف العربية عموما كويسة و من احسن السيارات فى فئتها و ان كان يعيبا سعرها العالى بالنسبة للكرتون الى مركبينه على انه صاج

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!

التعديل الأخير تم بواسطة bmkbmk ; 06-12-2009 الساعة 09:39 AM
قديم 06-12-2009, 11:57 AM
هامر هامر غير متواجد حالياً

هامر is a jewel in the roughهامر is a jewel in the roughهامر is a jewel in the roughهامر is a jewel in the rough

هوندا سيتى مجمعة فى تايلاند بخامات يابانى كما قال لى أحد وكلاء السيارات ...

التعديل الأخير تم بواسطة هامر ; 06-12-2009 الساعة 12:02 PM
قديم 06-12-2009, 02:26 PM
الصورة الرمزية tareksakr
tareksakr tareksakr غير متواجد حالياً
التخصص العملى: التسويق القاري
هواياتي: السيارات القراءة

tareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond repute

شكرا يا باشا علي التقرير الجامد العربية بجد جميلة جدا تسلم الأيادي

الكلمات الدليلية
سيتي