العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات

منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات قسم (تجارى) خاص بمنتجات سبير كار من فرش واكسسوارات السيارات

قديم 15-02-2010, 08:35 AM
tarek bahgat tarek bahgat غير متواجد حالياً

tarek bahgat will become famous soon enough
افتراضي تجربتى السعيدة الحزينة مع سبيركار

يوم الجمعة الماضي رحت فرع الشيخ ريحان أنا و المدام بعربيتى speranza M11 الفضي اللي لسه مستلمها من يومين لتركيب فرش ودواسات للارضية والشنطة.. وهناك قابلت مجموعة منى الشباب الرائع وعلى رأسهم الاستاذ أمير.. أدب ايه ..وذوق ايه..ومعاملة ايه..والله مش عارف أشكر الناس دى أزاى على حسن معاملتهم ورحابة صدرهم واحترافهم فى عملهم.. أما بالنسية لأمير..فهو شاب يفرح والله..وأنا أتمنى ابنى يطلع زيه
حاجة مهمة عاوز أحزر اعضاء المنتدى منها وهى أن لا يغلطوا غلطتى ويتركوا مفتاح العربية مع عمال الجراج حيث تسبب ذلك فى حدوث خبطة شكلها وحش قوى فى الرفرف اليمين والاكصدام الامامي بعد أن غيروا وضع العربية في الجراج وأنا مش موجود معاهم..وبالطبع لم يقل لى اى واحد ما حدث ولم اكتشفها الا بعد أن ذهبت للمنزل..قدر الله وما شاء فعل..ومنه لله اللي تسبب فى ضياع فرحة العربية الجديدةptmnlo123per144
قديم 15-02-2010, 10:32 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: تجربتى السعيدة الحزينة مع سبيركار

الف مبروك الاول علي العربية والاكسسوارت وبجد حاجه تحرق الدم انك تلاقي واحد جارحلك العربية والموضوع ده يعلم اي حد انه ميديش مفتاح عربيته لجنس مخلوق لان العربية ديه زي المدام بالظبط مينفعش تديها لحد
قديم 15-02-2010, 10:45 AM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

قدر الله وماشاء فعل والحمد لله على كل شئ وربنا يباركلك فيها ويكفيك شرها وشكرا للتوعية
قديم 15-02-2010, 01:24 PM
الصورة الرمزية SpareCar
SpareCar SpareCar غير متواجد حالياً
مدير العلاقات العامة (سبير كار)
من انا؟: amir mohmd mstfa
التخصص العملى: general relation manager in spare car group

SpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond repute

شكرا جدا انا معملتش غير الواجب ودى شركتك ابل ما تكون شركتى
وشكرا لتعاملك معنا
وتم التحقيق فى الموضوع وتم جذاء قاسى للمشؤل
وبما ان هضرتك شفتها لما روحت البيت ممكن متكونش مننا ومع ذلك احنا مستعدين لاى حاجة تطلبها سبير كار فى خدمة حضرتك
قديم 15-02-2010, 03:21 PM
الصورة الرمزية khaled al sharif
khaled al sharif khaled al sharif غير متواجد حالياً
من انا؟: عابر سبيل في الدنيا شوية أكعبل فيها وشوية أكعبلها
التخصص العملى: دبلومة إدارة مالية و بكارليوس محاسبة
هواياتي: السباحة وصيد السمك والقراءة ورياضة المشي

khaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond reputekhaled al sharif has a reputation beyond repute

سبير كار شركة محترمة وفيها ناس ملتزمين كتير .... وسرعة رد الأستاذ أمير شيء طيب .. بس إسمح لي رد متناقض ... منين تم التحقيق في الموضوع وتوقيع الجزاء المناسب علي المتسبب ومنين ممكن متكونش من عندكم ... في رأي تكلمة سرعة الإستجابة الطيبة وللحفاظ علي سمعة الشركة كان ينبغي أن تتحمل الشركة تكاليف الإصلاح ... أنا والله ما أعرف صاحب السيارة ولا عمري شفته ... ولكن يا جماعة لازم نحترم بعض مفيش واحد ها يدعي علي حضراتكم مثل تلك الموضوعات ولا يكون خبط عربيته في السكه وهو مروح وناسي .... من أتلف شيء فعليه إصلاحه ولا ضرر ولا ضرار....وشكرا....... كلمة حق