العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Matrix - ماتريكس

قديم 22-02-2012, 03:21 PM
الصورة الرمزية TiTo Sky
TiTo Sky TiTo Sky غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: طالب خدماوي
هواياتي: ركوب السيارات

TiTo Sky has a reputation beyond reputeTiTo Sky has a reputation beyond reputeTiTo Sky has a reputation beyond reputeTiTo Sky has a reputation beyond reputeTiTo Sky has a reputation beyond reputeTiTo Sky has a reputation beyond reputeTiTo Sky has a reputation beyond reputeTiTo Sky has a reputation beyond reputeTiTo Sky has a reputation beyond reputeTiTo Sky has a reputation beyond reputeTiTo Sky has a reputation beyond repute
عاجل جايب عربية ماتريكس مستعملة موديل 2009 وصاحبها القديم حاطط في الراداتير مية مقطرة

ياريت ياجماعة انا جايب عربية ماتريكس مستعملة موديل 2009

وصاحبها القديم حاطط في الراداتير مية مقطرة مش عارف اية هي المية دي

اللي انا اعرفة المية الخضرا والزرقاء والحمراء ولما جيت اتصل علية قالي

ان دي مية مقطرة بيحطها عالطول علشان مش فيها احماض

ممكن بقي استفسار اجيب مية مقطرة زيها وفي منها جراكن زي الخضرا واية هو احسن نوع

ولا احط عليها مية خضرا عادي علما باني عندي جركن مية خضرا كان فاضل فية

نصة لما بعت العربية التانية واسمها Lada ودة اسباني كنت جايبة ب 28 جنية

وتركيزة 5 %

وهل في ضرر لما اخلط الاتنين علي بعض الخضرا علي البيضة المقطرة

ولا لازم انزل المية البيضة وبعدين املا القربة بالمية الخضرا

ارجو الرد وشكراا

التعديل الأخير تم بواسطة AbOnOrA ; 22-02-2012 الساعة 07:09 PM سبب آخر: توضيح العنوان
قديم 22-02-2012, 03:34 PM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ارجو الافادة

الميه المقطرة كويسة ،،، اما الميه الخضرا والحمرا والالوان والكلام الفاضي ده اونطة
وابعد عن الميه الخضرا السعودي عشان خرمتلي الريداتير فيها املا عالية

المهم يا تحط مايه مقطرة او ميه من الحنفية او فيه نوع كمان الماني بس غالي شويتين مش فاكر سعره وده احسن حاجة

ومبروك علي العربية الجديدة
قديم 22-02-2012, 07:01 PM
الصورة الرمزية TiTo Sky
TiTo Sky TiTo Sky غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: طالب خدماوي
هواياتي: ركوب السيارات

TiTo Sky has a reputation beyond reputeTiTo Sky has a reputation beyond reputeTiTo Sky has a reputation beyond reputeTiTo Sky has a reputation beyond reputeTiTo Sky has a reputation beyond reputeTiTo Sky has a reputation beyond reputeTiTo Sky has a reputation beyond reputeTiTo Sky has a reputation beyond reputeTiTo Sky has a reputation beyond reputeTiTo Sky has a reputation beyond reputeTiTo Sky has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ارجو الافادة

اشكرك بشدة

تحياتي
قديم 22-02-2012, 07:11 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: جايب عربية ماتريكس مستعملة موديل 2009 وصاحبها القديم حاطط في الراداتير مية مقطرة

موديل 2009 يعنى بقالها 3 سنين تقريبا يا عالم صاحبها عملها صيانة للريداتير ولا لاء فانصحك تنزل المية وتغسل الريداتير الاول وزى ما ابو الشوق قالك سيبك من المية الملونة ويا تحط ميه عاديه وعليها مانع للصداء وده فى رائى افضل الحلول يا تحط ميه مقطرة

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 23-02-2012, 07:03 AM
الصورة الرمزية oousaoo
oousaoo oousaoo غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس

oousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond reputeoousaoo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: جايب عربية ماتريكس مستعملة موديل 2009 وصاحبها القديم حاطط في الراداتير مية مقطرة

حط مية خضراء مويبل اكثر من ممتازة
المية العادية او المقطرة بتعمل صدا داخلي ولونها بيبقي بني بعد فترة