العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 12-02-2012, 05:34 PM
rasmy28 rasmy28 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس كمبيوتر

rasmy28 is just really nicerasmy28 is just really nicerasmy28 is just really nicerasmy28 is just really nicerasmy28 is just really nice
افتراضي رد: ازاى احافظ على علامة الرينو لوجان لانها منظوره ؟واهتم بالعربيه ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamed2020 مشاهدة المشاركة

AUTO LOGAN ,,,SURRRRRRRRRRE???
انا اولا مش عارف هو حضرتك مش متاكد من نزولها ولا انى استلمت

لو الاولى فقول لحضرتك هى نزلت واعلونا عنها فى صفحة لوجان وموجوده فى التوكيل

رينـــو لوجان أوتوماتيك 78,900 ج.م ، وسعر السياره رينـــو سانديرو أوتوماتيك 82,900 ج.م

فى التوكيل الحاجز ب 15 الف والتسليم بعد 4 اشهر

اما الموزعين فانا ربنا كرمنى بانى اقدرت احجز واستلم فى اول دفعه الوصلت فعلا واتوزعت لكن بعدد
محدود واحب اعرف حضرتك

ان المحرك 1.6 سى سى بقوة 110 حصان ، 16 صباب 2 كامه

وازيدكم من الشعر بيت ان الجير مش مجرد جير اوتماتيك عادى زي الموجود فى الساجا والفرنا وحتى الافيو وحتى الاوبترا لا ده جير ستيب ترونك ولخايفن انا سالت فى رينوا اكدو ان الماتور والجير بيجى متقفل من فرنسا "الله اعلم كلامهم صح ولا غلط "
قديم 12-02-2012, 06:00 PM
mohamedsalahelden mohamedsalahelden غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف بيع بشركه ادويه
هواياتي: قياده السيارات

mohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud of

هوه حضرتك اشترتها منين والف مبروك مقدما
قديم 12-02-2012, 09:55 PM

rasmy28 is just really nicerasmy28 is just really nicerasmy28 is just really nicerasmy28 is just really nicerasmy28 is just really nice

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedsalahelden مشاهدة المشاركة

هوه حضرتك اشترتها منين والف مبروك مقدما
الله يبارك فيك

انا هحتفظ بمعلومة انا اشترتها منين لحد مستلم العربيه كمان يومين كده لما ورقها يجى وارخصها ليخدوها منى هههههههههههه لان العربيه بتطلع فى قمة السريه ههههه
وقبل حتى ما توصل التوكيل والموزع رفض يسلمهالى الى مورقها يخلص كله

عمتن انا من المنصوره فامنين مش هتفيدك اوى

كل الموزيعين طلعوها انا سمعت كلام شبه مؤكد على منندى اخر ان فى ناس استلموها فعلا من

محمد زكى ادفع و استلم من غير حتى حاجز المعاه 79000 كاش يشيل انا سمعت الكلام ده والله اعلم

السبع عنده كمان وسمعت هيسلم اخر الشهر والمصريه كمان

يعنى الموزعين افضل لكن خلى بالك ان منهم كتير هيفرض اوفر برييس من 500 ل 1000 او اكتر لتسليم بسرعه

التوكيل كمان 4 شهور

تحياتى
محمد رسمي
قديم 12-02-2012, 10:14 PM
mohamedsalahelden mohamedsalahelden غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف بيع بشركه ادويه
هواياتي: قياده السيارات

mohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud ofmohamedsalahelden has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rasmy28 مشاهدة المشاركة

الله يبارك فيك

انا هحتفظ بمعلومة انا اشترتها منين لحد مستلم العربيه كمان يومين كده لما ورقها يجى وارخصها ليخدوها منى هههههههههههه لان العربيه بتطلع فى قمة السريه ههههه
وقبل حتى ما توصل التوكيل والموزع رفض يسلمهالى الى مورقها يخلص كله

عمتن انا من المنصوره فامنين مش هتفيدك اوى

كل الموزيعين طلعوها انا سمعت كلام شبه مؤكد على منندى اخر ان فى ناس استلموها فعلا من

محمد زكى ادفع و استلم من غير حتى حاجز المعاه 79000 كاش يشيل انا سمعت الكلام ده والله اعلم

السبع عنده كمان وسمعت هيسلم اخر الشهر والمصريه كمان

يعنى الموزعين افضل لكن خلى بالك ان منهم كتير هيفرض اوفر برييس من 500 ل 1000 او اكتر لتسليم بسرعه

التوكيل كمان 4 شهور

تحياتى
محمد رسمي
هههههههههه على العموم مش هتفرق كتير معايا لانى من اسكندريه وحضرتك من المنصوره بس الاوفر بريس هيكون 3000 ده اقل واجب على العموم انا مستنى منك تقرير اما تستلم العربيه بمشيئه الله تعالى بس قولى هتجيب لون ايه
قديم 12-02-2012, 10:36 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedsalahelden مشاهدة المشاركة

هههههههههه على العموم مش هتفرق كتير معايا لانى من اسكندريه وحضرتك من المنصوره بس الاوفر بريس هيكون 3000 ده اقل واجب على العموم انا مستنى منك تقرير اما تستلم العربيه بمشيئه الله تعالى بس قولى هتجيب لون ايه
ان شاء الله ومن نظرتى ليه الاوليه برغم انى مشتشى بيها فهمى جميه جدا مشاء الله ون شاء الله مستبشر فيها خير

وربنا يطمنك انا دفعت فيها 1000 زياده على الاستلام بدرى وكنت حاسس انى دافع كتير انا خلصتها ب 80000 لكن فى ناس بياكده زي مقولت ان محمد زكى بيطلع من غير ولا جنيه اوفر بريس والله اعلم لكن البيقوله كده استلموا فعلا ورحه بيها "ده كلام على منتدى تانى " والله اعلم

انا جيبها بترولى ومنتظر ورقها كمان يومين وان شاء الله اول مرخص هطلع على التوكيل احط كود الكاسيت واجى اقولكم راى فيها باذن الله دعواتكم تيجى بالسلامه