العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 02-01-2012, 07:40 PM
الصورة الرمزية fofoosoo2007
fofoosoo2007 fofoosoo2007 غير متواجد حالياً
من انا؟: ده انا غلباااااااااااااااااااااااااااااااانه
التخصص العملى: لا اعمل
هواياتي: القرأه

fofoosoo2007 will become famous soon enough
افتراضي رد: ساعدوني يااهالي مصر موتورز الكرام

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mrfarouk مشاهدة المشاركة

مبروك مقدما وربنا يباركلك فيها
سمير ريان جامد جدا ..انا اشتريت منه و تقريبا معرفش حد مشتراش منه هههههههه
انا رأئى افضل لون هو الفضى فعلا زىاستاذ محمد صلاح ما قال وانا بالمناسبة عندى فضى برضوا..
لو هتجبها من سمير ريان اتأكد من وجود الاريال والولاعة و وش الكاسيت و أتاكد برضوا ان الكتالوجين موجودين عشان ساعات بيجيبوا العربيات فاضية من الجراج .. بس هو بيبص عليها قبل ما تخدها و لو ناقصة حاجة هيقولك
جزاك الله كل خير اخ mr farouk علي النصيحه الغاليه وربنا يسهل ونجبها من سمير الريان هبقي اخد بالي من حاجات اللي قلتلها

جودي حياتي
قديم 10-01-2012, 11:21 AM
الصورة الرمزية Mr.Mamo
Mr.Mamo Mr.Mamo غير متواجد حالياً

مدير مبيعات - جنرال أوتوموتيف
التخصص العملى: منسق مبيعات سيارات
هواياتي: العاب الكمبيوتر الجماعية(كره القدم )

Mr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond repute

ممكن تقوليلي نويتي تشتري ايه والسعر كام ولو في عروض افضل
هقول لحضرتك عليها
ودا احد الاهداف الاساسيه للمنتدي

Mr / Mahmoud Gamal
استشاري عام و مدير مبيعات سيارات
mahmoud_gamal_1000@yahoo. com

للتعاقد وشراء ( أي سياره ) الرجاء الالتزام بمواعيد الاتصال
نيسان : ا / فكري الحلوجي 01223311114

هيونداي
و شيفروليه
و اوبل
وجيلي ومازدا
: ا/ احمد دعباس 01210301121

( الاتصال من الساعه العاشره صباحا وحتي العاشره مساء ماعدا يوم الجمعه )
قديم 10-01-2012, 11:39 AM
الصورة الرمزية غريبو99
غريبو99 غريبو99 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد محمد غريب
التخصص العملى: حاسب آلى ونظم معلومات
هواياتي: سيارات , رحلات صيد وابحار

غريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond reputeغريبو99 has a reputation beyond repute

هى اللوجان ممتازة جدا عن تجربة شخصية
بس سمير الريان معرفش تعاملة اية
واللون اما فضى او نبيتى أحلى لونين فيها
قديم 10-01-2012, 11:54 AM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute

والله انا مجرب عربيتين من طارق اسماعيل واحده لوجان والتانية سانديرو لكن للاسف معرفش سمير ريان اخبارة ايه بس طارق اسماعيل نمرة واحد في المعاملة والتسليم في اللوجان اداني 500ج خصم لكن في السانديرو مرضيش ينزل ولا مليم عشان اياميها مكانتش موجوده واللون كمان كان مش موجود ( احمر ) مش نبيتي ومتهيالي هي عربية او عربيتين في مصر كلها لونهم احمر - وبالنسبة لاحسن اللوان نبيتي وبترولي من وجهة نظري اخلي اللوان فيها ومابتبنش فيهم البهدلة

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima
قديم 10-01-2012, 12:41 PM
dr.wael7yran dr.wael7yran غير متواجد حالياً

dr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond reputedr.wael7yran has a reputation beyond repute

البترولي جميل ...
و مبروك مقدما ..
ارمي كده كلمتين في سمير ريان انه عندك عرض تاني احسن ..و ياريت يكون الكلام مسند بالاسماء و الارقام ..
و هتشوف العجب ..
:GR OWIN~12:

Dr.wael el7yran