العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > برليانس Brilliance

برليانس Brilliance بريليانس Brilliance من الشركات الصينية الجديدة التى حققت نجاحاً كبيراً فى فترة صغيره نتجية تعاونها مع الشركة البافارية وتقديمها لموديلات بجودة متميزة وتصميمات حديثة اوروبية الطابع BS6 -BS4 - BC3 - FRV - سبليندور

قديم 30-11-2010, 09:52 PM
banpan_007 banpan_007 غير متواجد حالياً

banpan_007 is on a distinguished road
افتراضي رد: الحمد لله استلمت الجميله fsv بس عندي مشكلة خطيرة ياريت تساعدوني فيها

لا ياباشا دي صيانة الألفين كيلو فعلا حسب كتيب الضمان وعملتها الحمد لله وتكلفت 360 جنيه ( 250 زيت موبيل 1+ 35 فلتر زيت (بتاع متسوبيشي لانسر) + 75 مصنعية ) وتم حل مشكلة التكييف لأنه طلع المفتاح هو اللي بايظ وبعته يحيبه من التوكيل في مصر
وشكرأ لاهتمامكم وأنا تحت أمركم في أي استفسار بخصوص العربية هي دلوقتي ليها تقريأ شهر معاي وعملت حوالي 4 آلف كيلو
قديم 30-11-2010, 10:27 PM
batour batour غير متواجد حالياً

batour is on a distinguished road
افتراضي رد: الحمد لله استلمت الجميله fsv بس عندي مشكلة خطيرة ياريت تساعدوني فيها

يا ريت تكلمنا عن تجربتك معها خلال المدة دى
المميزات والعيوب لانى بفكر اشتريها
قديم 01-12-2010, 09:29 AM
Khayat Khayat غير متواجد حالياً

Khayat is on a distinguished road

السلام عليكم
ياريت تعرفنا ايه اخبار اسعار قطع غيار العربية دي؟؟؟؟؟
مافيش حد بيرد عليه فى الؤال ده ليه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(w hat)
وياريت تعرفنا ايه اخبار العربية معاك وعامله ايه مع المطبات وشوارع مصر الصعبة.... ويارت تكلمنا شوية عن الماتور وسحبه.... كده يعنى...
وجزاكم الله عنا كل خير
قديم 01-12-2010, 09:34 AM
الصورة الرمزية magd131
magd131 magd131 غير متواجد حالياً
هواياتي: مصر موتورز و القراءه

magd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond reputemagd131 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة banpan_007 مشاهدة المشاركة

الحمد لله استلمت الجميله fsv بس عندي مشكلة خطيرة ياريت تساعدوني فيها
المشكلة هي أن 1و2و3 في مروحة التكييف لا يعملوا ودا من أول يوم استلمت العربية وكنتش اتحركت قبل كده لأن العداد كان 20 كيلو فقط
مبروك ياباشا وربنا يكفيك شرها ويكتبلك خيرها وطبعا من غير تفكير اطلع علي التوكيل وانشاء الله بسيطه

محمد مجد
قديم 19-12-2010, 02:24 AM
walidelwahsh
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة banpan_007 مشاهدة المشاركة

لا ياباشا دي صيانة الألفين كيلو فعلا حسب كتيب الضمان وعملتها الحمد لله وتكلفت 360 جنيه ( 250 زيت موبيل 1+ 35 فلتر زيت (بتاع متسوبيشي لانسر) + 75 مصنعية ) وتم حل مشكلة التكييف لأنه طلع المفتاح هو اللي بايظ وبعته يحيبه من التوكيل في مصر
وشكرأ لاهتمامكم وأنا تحت أمركم في أي استفسار بخصوص العربية هي دلوقتي ليها تقريأ شهر معاي وعملت حوالي 4 آلف كيلو
ياريت تقولنا مميزاتها لاني بجد لما شوفتها اتوهمت بيها ونفسي اجيبها
وكمان العيوب