العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 23-10-2009, 04:26 AM
EgyZizo EgyZizo غير متواجد حالياً

EgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant future
افتراضي رد: كل اللي نفسه في حاجة عن اللوجان يدخل هنا

غطاء عربية ايه موجود فى السوق ينفع للوجان ..
لأنها لسه مالهاش غطاء ستاندارد على مقاسها ..
قديم 24-10-2009, 02:46 PM
pepsi pepsi غير متواجد حالياً

pepsi is on a distinguished road

انا عايزة اعرف نظام حجز العربية اللوجان ازاى وبستنى قد ايه علشان استلمها وبدفع ثمنها كامل عند الحجز ولا بروح احجز وادفع عند الاستلام
قديم 24-10-2009, 04:05 PM
ringoo ringoo غير متواجد حالياً
من انا؟: عمرو
هواياتي: الرسم على الزجاج

ringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pepsi مشاهدة المشاركة

انا عايزة اعرف نظام حجز العربية اللوجان ازاى وبستنى قد ايه علشان استلمها وبدفع ثمنها كامل عند الحجز ولا بروح احجز وادفع عند الاستلام
حجزها فى التوكيل ب 10000 جندى والباقى عند الاستلام
الاستلام فى شهر 12 او يناير موديل 2010
قديم 28-10-2009, 03:24 PM
anakissu anakissu غير متواجد حالياً

anakissu is on a distinguished road

تحيا مصر والشعب المصري والعجص العربي

سوري يا استاذ علي اسلوبي السيء مقارنه باسلوبك الائع اللي خلانا كلنا نحس اننك بتتكلم عن عربيه الاحلام ولا عربيه بطوط في ميكي جيب

سعرها كويس وكل حاجه واختيار مناسب وكل حاجه وكعرفش قطع الغيار بس اكيد هتبقي رخصيه لانها هتملي البلد

بس انت بتبااالغ اوي اوي اوي في وصف العربيه كانها فعلا افضل من اللانسر والتويوتا

اولا الكلاكس اللي في الدرااع ده قمع الاعاقه
صوت الكلاكس مش مشكله ممكن تغيره

انا الفتيس اللي يتهز في اديك دي مصيبه

الدواسه اللي تتهز تحت رجليك دي مصيبتين

وازاي تقول ناعمه وهي بتتهز من فوق ومن تحت

انا معاك العربيه حلوه ونشتريها كلنا وانا لو ناوي اشتري في حدودو دي هشتريها بدل الفيرنا واللللانوس

بس انا شايف انك بتبااالغ اوي اوي اوي اوي اوي اوي والعربيه ماتستحقش كل المجاملات بتاعتك دي

واسف علي هجووومي
سلام عليكم
قديم 29-10-2009, 10:44 AM
EgyZizo EgyZizo غير متواجد حالياً

EgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant future

أنا استلمت اللوجان من حوالى أسبوعين ..
وموضوع هزة الفتيس دى مش عارف مركزين عليها ليه ، أنا شايف انها بسيطة جداً ، وماكنتش هاخد بالى منها لو ماكنتوش اتكلمتوا عليها.
ومافيش أى مشاكل فى الدواسة .. الدواسة زى الفل ولا بتتهز ولا حاجة.
وبالرغم ان ليها فترة قليلة معايا ، بس أول وأقوى ملاحظة حتى الآن ان العربية فعلاً ناعمة ، مش بتحس فيها بالمطبات ، والعفشة قوية ، وعالية عن الأرض.

وعلى فكرة أن أنا اخترت العربية من وسط اختيارات أخرى أعلى منها سعرياً زى النيو أكسنت والنيسان صنى ، وكل ما يوم يعدى والعربية معايا باقتنع أكتر ان اختيارى كان صائب.

الكلمات الدليلية
2010, 323, 504, للرينو, لانوس, مسلم, مصر, أوتوماتيك, موتور, مقارنة, مقاس, اللوجان, التو, البنزين, البطاقة, الي, الجي, الجيل الجديد, السرعة, رينو لوجان, مراكز خدمة وصيانة سيارات