العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 03-05-2010, 03:27 PM
الصورة الرمزية Bendary
Bendary Bendary غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مكافح بشرف
التخصص العملى: Trading - Buiness Development
هواياتي: طوابع - رسم - قراءة ، لكن بعد الشغل والجواز بقت الهوايه : أكل العيش

Bendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond reputeBendary has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حد يدلنى انا محتااااااااااار

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

نصيحة ابعد عن المستعمل ممكن الفيرنا الزيرو تكون احسن بمراحل من بي ام دبليو مستعمله وبعدين الفيرنا عربية ملهاش حل وجميله جدا وابعد عن الفيفا والاستاذ زوما بيقول ان الانوس احسن من الفيرنا علي ما اعتقد انها وجهة نظره لكن لو سئلت اللي راكب لانوس هتلاقيه باعها وجايب فيرنا الفيرنا تتقارن بالافيو والاكسينت لكن الانوس تتقارن باللوجن والساجا وتقبل تحياتي
لأ يابوحميد مش اوى كده
انت معجب بعربيتك الفيرنا - ماشى ماقلناش حاجه
الفيرنا فعلا عربيه جميله لكن لا تدخل مع فئه النيو اكسنت - اما لو قصدك الاكسنت القديم فيبقى كده كلهم فئه واحده ( اكسنت قديم - فيرنا - لانوس - ساجا - لوجان )
كما ان اللانوس مش وحشه برده ولا تقل عن الفيرنا - وانا لما افكر ابيع اللانوس مش هشترى فيرنا لان لازم التغيير يكون لفئة اعلى طبعا لو الظروف تسمح .

تقبل مرورى يا صديقى بدون زعل - انها وجهات نظر

Mohamed Bendary
اللهم فرغنى لما خلقتنى له ولا تشغلنى بما خلقته لى
اللهم ولا تحرمنى وانا أسألك ولا تعذبنى وانا استغفرك
مصر هاتفضل غاليه عليا
قديم 03-05-2010, 04:15 PM
corsair
Guest

حبيبي انتا يا ابو مروان بس فعلا التعديلات الجديدة اللي علي الفيرنا جعلتها تحفه زي العتب الرياضية والاسبويلر وكمان شكل التابلوه لكن الانوس من سنة 98 متغيرش فيها غير الفانوس الخلفي والشعار بتاع الدايو وبعدين لو قدامي فيرنا استار ولا اكسينت الشكل القديم هجيب الفيرنا وبعدين انا كنت هجيب الاكسينت بس بسبب ان مفيهاش عداد للحرارة انا مجيبتهاش ومن غير زعل بردك يا ابو مروان
قديم 04-05-2010, 09:02 AM
galilioooo galilioooo غير متواجد حالياً

galilioooo is on a distinguished road

انا نزلت امبيارح واتفرجت على العربيات ولقيت ان الفرنا الكاملة سعرها اصبح 67.5 وبعدين ضيقة بطريقة خرافية من فى الكنبة الى ورا لدرجة انى حتى معرفتش ادخل فيها اصلا
علشان كده انا دلوقتى بشوف فى النيو اكسنت هى سعرها عالى شوية 76 بس عربية كويسة على ما اظن
هيا واسعة من جوة
وشكل التابلوه بتاعها جميل مش وحش
وبعدن سمعت انها ثابتة ومش بتاكل بنزين وطبعا اهم خاجة التكييف بتاعها (انا مجربتوش بصراحة بص انا اعرف ان اى هيونداى بتبقى جامدة فى التكييف بتاعها)
ايه رايكوا؟
ارجة الافادة ومتشكر جدا على اهتمامكوا الجميل ده
قديم 04-05-2010, 09:22 AM
الصورة الرمزية dr_youssifomar
dr_youssifomar dr_youssifomar غير متواجد حالياً

dr_youssifomar has a spectacular aura aboutdr_youssifomar has a spectacular aura aboutdr_youssifomar has a spectacular aura about

توكل على اللة وهات فيرنا او لانوس
هم الافضل فى هذة الخيارات
ونصيحتى الشخصية هات فيرنا
لان هيونداى الان اصبحت شركة لها سمعة عالمية وبتصنع سيارات عالية الجودة
قديم 13-05-2010, 01:08 PM
الصورة الرمزية zoomaa&mizaa
zoomaa&mizaa zoomaa&mizaa غير متواجد حالياً

zoomaa&mizaa has much to be proud ofzoomaa&mizaa has much to be proud ofzoomaa&mizaa has much to be proud ofzoomaa&mizaa has much to be proud ofzoomaa&mizaa has much to be proud ofzoomaa&mizaa has much to be proud ofzoomaa&mizaa has much to be proud ofzoomaa&mizaa has much to be proud ofzoomaa&mizaa has much to be proud of

أكيد طبعا دة رايك أنت ومن حقك تدافع عن العربية بتعتك لاكن رأى السوق مختلف تماما اللانوس أقوى أوسع سباتها على الطريق أفضل من الفيرنا بمراحل وبعض الناس يجدون اللانوس أجمل فى الشكل وأهم شىء أن اللانوس بياعة اكثر وعند أعادة البيع لا تخسر مثل الفيرنا وشكرا ...