العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 30-08-2012, 04:13 AM
الصورة الرمزية احمد سويلم
احمد سويلم احمد سويلم غير متواجد حالياً

احمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اسعار قطع غيار السيراتو من فم المالكين ومن غير فتى يعنى الى عنده العربيه بس واشترى القطعه يقول سعرها

مجهود رائع

أعتذر عن خطأ غير مقصود منى فى حق محمد تونسى
قديم 30-08-2012, 04:36 AM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اسعار قطع غيار السيراتو من فم المالكين ومن غير فتى يعنى الى عنده العربيه بس واشترى القطعه يقول سعرها

نص خلفي كيا سيراتو بالعفشه والتنك وغطا الشنطه كامل ب 12000 جنيه
من غير فتي وعن تجربه لاني غيرته
قديم 30-08-2012, 04:40 AM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamer.koko مشاهدة المشاركة

طب هوا المبلغ دا كله شامل المصنعية والكلام دا ؟؟

الاجابة عن جميع استفساراتكم حول السيارات وانواعها
يرجى التواصل على الفيس بوك
https://www.facebook.com/profile.php...46&ref=tn_tnmn
قديم 30-08-2012, 08:11 PM
ahmedshouk ahmedshouk غير متواجد حالياً

ahmedshouk has a spectacular aura aboutahmedshouk has a spectacular aura about
Smile رد: اسعار قطع غيار السيراتو من فم المالكين ومن غير فتى يعنى الى عنده العربيه بس واشترى القطعه يقول سعرها

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة borhan shams مشاهدة المشاركة

ya ostazy el fadel enta maslan geb cerato we moktane3 beeha mosh lazem te2ool fatye we mosh fatye we teghlat fel nas we tefred ra2yak 3alehom ana masalan mostawred keta3 gheyar koory we mosh baktane3 bel cerato ma3 eny bageeb keta3 ghyarha bas bagebha 3ashan beteba3 be sor3a la2an el 3arabeya mostahlek le keta3 el ghyar(akl 3esh ya3ny
fa mosh lazem teghlat we te2ool fatye enta mo3gab beeha da ra2yak we rabena yebareklak feehaenama ana ka ragel bashtaghal fe keta3 el ghyar ba2olak mostahleka le keta3 el ghyar
يا با شا انا مش فاهم ايه وجهت نظرك فى الى انا بقوله؟؟ انا بكلم مالكى السيراتو مجبتش سيرت حضرتك خالص حضرتك عندك سيراتو؟ او كان عندك سيراتو وبعدين انا بكلم الناس الى بتفتى فى الاسعار وبتقول كلام فارع وبعدين لو حضرتك بتستورد قطع غيار السيراتو ما تفدنا بمعلومات عن قطع الغيار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بدل محضرتك مفضى نفسك انك تدافع عن الناس الى بتفتى انا بكلم ناس معينه وبعدين حضرتك ركبت العربيه ومعجبتكش فى السواقه ده رأيك قوله وقول معجبتكش ليه بس منغير بقى القصص الغريبه الى بنسمعها انا بتكلم عن الناس الى عمله نفسها ملاك للعربيه وبيطلعوا اشاعات على السيارة لاغراض معروفه اولا انا بتكلم بصدق بصرف النظر عن ان اننا مالك للسياره ان بقول راى بما يرضى الله وشكرا على مرورك وعلى فكره حضرتك بتقول انك مستورد قطع غيارها طيب يعنى العربيه مليه السوق والسحب عاليها كبير مش معنى كده ان قطع غيارها وحشه فمثلا فلتر البنزين 125 جنيه الاصلى بس بيشتغل قد ايه التوكيل قال 40000 وانا شوفت ناس اشتغلت بيه فوق ال 40000 ولافى مشاكل حصلت ولا اى حاجه ومتزعلش انا اقصد الناس الى بتفتى بدون علم
قديم 30-08-2012, 08:15 PM
ahmedshouk ahmedshouk غير متواجد حالياً

ahmedshouk has a spectacular aura aboutahmedshouk has a spectacular aura about
Smile رد: اسعار قطع غيار السيراتو من فم المالكين ومن غير فتى يعنى الى عنده العربيه بس واشترى القطعه يقول سعرها

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamer.koko مشاهدة المشاركة

مشكور على المرور ومحدش يزعل من حكاية فتى دى انا اقصد ناس معينه ويمكن حضرتكوا فهمين قصدى بس هوه حضرتك عملت بيها حدسه حضرتك بتقول نص خلفى يعنى الى وراك هوه الى دخل فيك ارجوا التوضيح علشان بردو الناس بتفهم غلط وكمان يا ريت حضرتك تقول رئيك فى العربيه دى بكل صراحه من حيث القياده والاتزان والسحب واستهلاك البنزين لو عند حضرتك وقت ومشكور يا