العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات

منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات قسم (تجارى) خاص بمنتجات سبير كار من فرش واكسسوارات السيارات

قديم 20-03-2010, 07:42 PM
الصورة الرمزية ESL NSR
ESL NSR ESL NSR غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس اتصالات

ESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of light
افتراضي رد: غطا وفرش نيو أكسنت سبور ...

الأول ألف شكر على الرد السريع !

أنا رحت الفرع فعلا بعد ما دورت وسألت والي فادني في الطريق حد معرفة من برة ...

وفعلا جبت الحاجات الي كنت عايزها من عندكم ، والله أعلم اتظبطت في أسعارها ولا عادي لإني بكل بساطة ماعرفش الأسعار وعشان كده كنت بستفسر هنا في الموضوع ده في ساحة المفروض إنها معمولة عشان الاستفسارات الي زي كده ...

ما علينا ... خلينا في المهم ، أنا جبت طقم دواسات حلو الصراحة تقيل وشكله كويس بـ65 جنيه بس متهيألي غالي شوية ، وجبت كمان غطا ووتر برووف خفيف بـ 75 ، واتفقت على فرش جلد رمادي في أحمر (العربية لونها فيراني) بـ 340 بالمصنعية ... ومالقيتش mp3 ، وكافر الطارة قالي الي موجود دلوقتي مش هيعجبك بس لما تستلم الفرش هتلاقي حاجات كويسة إن شاء الله ... بصراحة بردو الراجل اداني بوكت هدية الي بيتحط فيه الموبايل أو الجنيهات والانصاص المعدن لو نويت أشغلها دور دائري وأنا مروح م الشغل ...

ملحوظة : أنا لو كنت بسأل حضرتك عشان تقولي "كل الحاجات موجودة واتصل بالفرع" يبأة سوري مالهاش لازمة الساحة دي تتعمل من أساسه ويبأة كفاية أوي إعلان أو موضوع مثبت في الساحة الرئيسية مكتوب فيه المنتجات والعناوين وأرقام التليفونات أو لينك صغير زي الي في التوقيع عندك مكتوب فيه السايت بتاع سبير كار !

*/\/\/*
=========*/\/\/*
*/\/\/* No Need 4 Speed */\/\/*
=========*/\/\/*
*/\/\/*