العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات

منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات قسم (تجارى) خاص بمنتجات سبير كار من فرش واكسسوارات السيارات

قديم 12-09-2009, 04:41 AM
salahabdelnabi salahabdelnabi غير متواجد حالياً

salahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these parts
افتراضي رد: دي فى دى شماسة - سبير كار

انا مش داخل اعمل مشاكل انا بقول رأى
ثانيا المشاركة تم تعديلها من قبل الاستاذ امير سبير وفى كلام انا كاتبه اتحذف - ومش عارف ايه السبب - والموضوع انا عامله اقتباس من كتابة فاطومة وكانت مكتوبة الجهة اليسرى مش اليمنى والصورة كمان كانت بتوضح الشماسة اليسرى انا مش جايب حاجة من عندى وتقدر تراجع الموضوع الاصلى اللى كاتباه فاطومة زاى ماهو من غير تعديل ؟؟؟؟؟
ولو كانت اليمنى زاى ما تم تعديلها يبقى ازاى هاتوضح الصورة خلف السيارة فى حالة رجوعها للخلف الا لو كانت اليسرى مش اليمنى؟؟؟؟؟؟؟؟
ثالثا باشكر يا ابو كامل يا حلال المشاكل ......... واصلا مافيش مشاكل
رابعا انا لسه عند رأى ومعترض عليها نهائى للاسباب اللى وضحتها سابقا
واخيرا الاختلاف فى الرأى لايفسد للود قضية
يا جولفدان هانم عصير لمون يروق الدم للحبايب

عجبي علي العجب العجيب العجاب
لما الحقيقة تطل بعد احتجاب
و تروح و تحلا وفجأة تصبح مفيش
كمثل طراطيش بحر ياما خد و جاب

عجبى !!( صلاح جاهين )

التعديل الأخير تم بواسطة salahabdelnabi ; 12-09-2009 الساعة 04:46 AM
قديم 12-09-2009, 04:51 AM

salahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these parts

وده اقتباس تانى من اصل الموضوع موضح فيه اللى انا قلته وبأكد تانى مش جايب حاجة من عندى انا علقت على اللى قريته وشوفته
واعتقد مافيش داعى لتعديل المشاركات المكتوبة حتى لو كانت من مشرف القسم لغرض فى نفس يعقوب طالما مافيهاش مخالفة لقوانين المنتدى عامة وخاصة
لان التعديل اللى تم حصل فقط فى مشاركتى والموضوع الاصلى كما هو
يبقى الغلط فينptmnlo123per111

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فاطومه المصريه مشاهدة المشاركة

spare car
الفروع
وسط البلد
26 ش الشيخ ريحان امام مبنى وزارة الداخلية وسط البلد
تليفونات
27933331
27933332
27933334

فرع مدينة نصر
16 أ امتداد رمسيس
24023074
24028467
فرع المبتديان
8 ش جريدة السياسة السيدة زينب (المصنع)
23654315
23680153

موقع الشركة
http://www.sparecar.net/

طبعا وبلا شك بقت المالتيمديا حاليا من اساسيات مهمه فى السيارات
من كاسيت وسمعات واجهزة صوت وديفيدهات
يعنى الواحد بقى مهتم جدا بالحجات دى فى العربيه يبقى لازم نقدمله كل الجديد وانواع كمان عشان يختار الانسب

أنه نظام ترفيه رائع لك ولسيارتك لا تفقده

• شاشة 7 بوصه توضع فى الشماسه الاماميه خاصة بالجهة اليسرى
  • مع مدخلين للفيديو وريموت كنترول وأزرار تحكم لقناتى فيديو مختلفتين
  • يمكنك بسرعة وسهوله ضبط كلا من القناتين
  • عرض الصورة وراء السيارة في حال الرجوع للخلف أذا كانت السيارة مزودة بكاميرا خلفية
  • و بنفس الوقت ضبط مشغل الدى فى دى ومشاهدته .
  • خصائص أخرى موجوده فى هذا الجهاز الرائع منها ؛ ضبط الألوان ، السطوع ، و الضبط التلقائى للتغيير بين انظمه الفيدي

عجبى !!( صلاح جاهين )
قديم 12-09-2009, 05:04 AM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amirspare مشاهدة المشاركة

هضرتك انا ركبتها فى عربيتى ارتباك ايه حضرتك اكنك مشغل الكاست والرؤيا اكيد احنا بنزل الشماسة فى السمش كلامك مش مقنع مرسى على المشاركة
يا استاذ امير لما حضرتك بتنزل الشماسة يبقى عشان تحجب ضوء الشمس
لكن لما الشماسة بيكون فيها مشاهد متحركة وبالصوت اكيد هاتشد انتباه السائق ولو للحظات حتى لو كانت فى الشماسة اليمين
واذا كنت حضرتك متعود عليها ومش بتسبب لحضرتك ارتباك ده مش معناه ان اى واحد عنده القدرة دى
وهى لحظة فارقة بين الانتباه وتشتيت الانتباه - ما اعتتقدش ان كلامى لسه مش مقنع - وشكرا على ذوق حضرتك فى الرد
العمر لحظة
مش كده والا ايه

عجبى !!( صلاح جاهين )
قديم 12-09-2009, 05:11 AM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فاطومه المصريه مشاهدة المشاركة

اكيد يا صلاح عمرها ما هتكون فى الشماسه الخاصه بالسائق
انا شوفتها قبل كدة راكبه فى الشماسه الاخرى اللى هى بجوار السائق وليست الشماسه الخاصه به
ptmnlo123per122

والله يافاطومة انتى اللى كاتبة كده مش انا
وبرضه لو فى اليمين مش صح وده رأيى
وانا فعلا شوفتها راكبة فى اليمين وشوفت السائق وهو بيبص عليها وهى شغالة وكانت اسرة كاملة معاه فى العربية
والله العظيم العربية كانت بتحدف منه اكتر من مرة وكمان كان بيتفاجىء ان فى سيارة وقفت وهو مش واخد باله وبيفرمل فجاءة وانا كنت ماشى وراه وخدت بالى من الموضوع ده
وبالمناسبة انا كنت هاعمل موضوع مخصوص عشان الحكاية دى بس الظروف اللى كنت فيها خلتنى انشغلت وانتو عرفتو اللى حصل بعد كده

عجبى !!( صلاح جاهين )
قديم 12-09-2009, 12:10 PM
الصورة الرمزية ahmed_kamel
ahmed_kamel ahmed_kamel غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس معماري
هواياتي: السيارات

ahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond repute

الموضوع مش مستاهل كل النرفزه ديه

الكلمات الدليلية
سبير كار, فرش سيارات, اكسسوارات السيارات