العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 23-07-2012, 01:35 PM
كمال.... كمال.... غير متواجد حالياً
هواياتي: السفارى-الصيد

كمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to beholdكمال.... is a splendid one to behold
افتراضي رد: مشكلة و محتاجة ليها حل

ان شاء الله خير
قديم 23-07-2012, 02:04 PM
الصورة الرمزية azzat 55
azzat 55 azzat 55 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد عزت
التخصص العملى: مدير شركة مقاولات متخصصة فى العزل الحرارى والمائى

azzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond repute

أنا حطق من ناس كثير مش مقدرة لوجي درجة إني جاتلي حالة نفسية كل ما أركبها يجيلي كرمبات في رجلي اليمين السليمة و مش أقدر اسوقها مع إني مقتنعة بيها جداً و شايفة كل عيوبها مميزات أو بطريقة أخرى النصف المملوء من الكوب و بالقانون الإلهي
أمر المؤمن كله خير
لكن شياطين الأنس و العياذ بالله كثير بتفضل تفطسلك الحاجة لحد ما ترميها و تجري هي بقى و تاخدها بيضة مقشرة و الله أعلم بس بجد خلاص
قربت أقول لوجي إللي ما كملتش 300كم فقط للبيع
حاولى تستمتعى بسيارتك ولا تلتفتى لهؤلاء الأشخاص الذين يبخسون أشياء الناس , سيارتك جيدة ماشاء الله والدليل على أنها من أحسن السيارات فى هذه الفئة السعرية أنتشارها الكبير ولو كنتى اشتريتى نوع أخر كنت ستجدى بعض الكارهين لهذا النوع وهكذا وربنا يحفظهالك من هؤلاء الحاسدين .

قديم 23-07-2012, 06:33 PM
Dr.Mustafa Dr.Mustafa غير متواجد حالياً

Dr.Mustafa has a spectacular aura aboutDr.Mustafa has a spectacular aura aboutDr.Mustafa has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tota El Masry مشاهدة المشاركة

الحمد لله على كل حال
ما يصيب المؤمن من وصب أو نصب
ربنا يجعله في ميزان حسناتنا أو تكفير عن ذنوبنا
بأمر الله لكن أنا ما عنديش الرقية غير فيديو بالله على حضرتك دكتور مصطفى لو تعرف الرقية ملف MP3 أبعنهولي لأن أغلب مشاكلي المرضية حسد اللهم لا اعتراض
جزاكم الله خيراً
و إياكي .. اتفضلي ده رابط الرقية للشيخ عبد الله السدحان ..

http://www.ashefaa.com/ruqia/ruqya_sad7an.mp3
قديم 23-07-2012, 07:21 PM
ringoo ringoo غير متواجد حالياً
من انا؟: عمرو
هواياتي: الرسم على الزجاج

ringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond repute

شغلى التكييف عادى
قديم 23-07-2012, 09:40 PM
ام لوجان ام لوجان غير متواجد حالياً

ام لوجان will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tota El Masry مشاهدة المشاركة

أخواتي الكرام
كل عام و أنتم بخير
رمضان كريم
أولاً:
أنا حطق من ناس كثير مش مقدرة لوجي درجة إني جاتلي حالة نفسية كل ما أركبها يجيلي كرمبات في رجلي اليمين السليمة و مش أقدر اسوقها مع إني مقتنعة بيها جداً و شايفة كل عيوبها مميزات أو بطريقة أخرى النصف المملوء من الكوب و بالقانون الإلهي
أمر المؤمن كله خير
لكن شياطين الأنس و العياذ بالله كثير بتفضل تفطسلك الحاجة لحد ما ترميها و تجري هي بقى و تاخدها بيضة مقشرة و الله أعلم بس بجد خلاص
قربت أقول لوجي إللي ما كملتش 300كم فقط للبيع

خلاص تقريباً أتحسدت و مش عارفة أعملها إيه حد يدلني بجد
ثانياً:
كل ما حد يركب العربية يشغل التكييف كأنه ماشافش تكييف في عربية في حياته و لما أطفيه علشان التليين يزعل و يفتكرني بخيلة و خالو مرة كان حيرميني برة عربيتي لأني قللت التكييف و هوا معايا فيها و مش مقتنع بموضوع التليين

ثالثاً:
مش لاقية تجليد أكصدمات حلو لونه نبيتي أو شفاف عاوزة ألحق أجلد لوجي و ألبسها فستان على العيد بعد الفرش النبيتي في أسود و الأرضية السوداء
رابعاً:
المفتاح الإيموبيليزر إزاي ممكن يتقلد في لوجي لا قدر الله أنا خايفة من السرقة جداً لأني ناوية أغير السائق فخايفة يكون عمل نسخة من المفتاح لأني سبته معاه مرة

هه ماليش دعوة حعيط بجد محتاجة حد يقولي نصيحة لوجه الله و ربنا يجعلها في ميزان حسناته
أختكم توتة المصري
عايزة اقولك كل اللى انتى فيه ده علشان خاطر العربية جديدة وانتى خايفة عليها عايزة اطمنك
انا عن نفسى مريت بالفترة دى بس حاولى تشيلى العربية من دماغك علشان تتمتعى بها وماتفكريش كتيرو اشغلى نفسك باى حاجة تانية واتمتعى بالتكيف عادى مش بياثر على العربية لان الماتور فى رينو بيكون متلين جاهز

الكلمات الدليلية
تجميد, تكييف, رينو لوجان, فرش سيارات, تليين السيارة