العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديل السيارات العــام

تعديل السيارات العــام منتدى تعديل السيارات والاكسسوارات والسانود سيستمCar Tuning - Pimp My CaR!!!!!

قديم 23-01-2011, 05:04 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: مركز (VONE Modified ) لتعديل السيارات

الف مبروك علي الافتتاح ومنتظر رفع خريطة الوصول علشان انا معرفش المنطقة ديه خالص
قديم 23-01-2011, 07:41 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

طب ما تيجي تعمل انتا الموضوع ده يا محمد يا علي علي الاقل مش هغرم غير كوباية شاي ونص كيلو سمك مشوي ههههههههههههههههه

السمك مبيحبنيش وانت عارف كده كويس وبطل استعباط انا عاوز البيتزا اللي بتعملها في الصينية 3 متر بتاعتك
وبعدين يا ريت اقدر اعملها يا حمادة والله ما اتأخر
بس المهندس مصطفي وعدني اني اجي اتعلم عنده وافتح مركز تاني جنبه ونعمل منافسه
ههههههه

وبعدين انا غلطان يعني اني برد عليكم لغايه لما المهندس مصطفي يفضي بدل ما يعطل اللي في ايده

لا مؤاخذه يا باشمهندس لو مش عاوزني ارد مش هرد

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون
قديم 23-01-2011, 08:01 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة vone مشاهدة المشاركة

العنوان من كلية الزراعة
طريق شبين القناطر بجوار مول المصطفى
او من بنها اكيد طبعا معروفة طريق شبين القناطر بجوار مول المصطفى وفى القريب العاجل سوف نقوم برفع الخريطة وبعض الصور ولاكن احب اوضح انى وضعت صور لنماذج وليست من تعديل المركز لاكن بأذن الله اى تعديل اجنبى او غيرة مجود بأفضل الخامات و اسعار تنافسية وجدا وحضرتك افتتاح المركز كان يوم20/1/2011
وشكرا لكل العضاء فريق عمل (( VONE Modified ))

ألف مبروك الافتتاح
ممكن حضرتك تعمل كروكي لطريقة الوصول من الطريق الزراعي على ورقة بيضاء وتعملها ملونة وتسحبها سكانر وتنزلها لغايه لما تطبع الكروت الجديدة

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون
قديم 23-01-2011, 08:44 PM
الصورة الرمزية حبيب الناس
حبيب الناس حبيب الناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مصر
التخصص العملى: محاسب بشركة العادل لأستيراد والتصدير
هواياتي: الكمبيوتر

حبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond reputeحبيب الناس has a reputation beyond repute

انا عربيتي ماروتي 2008 وعاوز اعمل التعديلات ده

وفيه جروب علي الفيس بوك للماروتي انا عامله في شويه صور حلوه معدل يا ريت لو ممكن تقدر تعملها ويا ريت نعرف التكلفه ويا ريت المكان بالظبط وشرح كيفيه الوصول اليك من وسط البلد وليكن رمسيس لان دخت ومعرفتش فين مول المصطفي ده
وده رابط الماروتي علي الفيس بوك يا ريت تشوفه وتقولي رئيك
http://www.facebook.com/group.php?gi...92200&v=photos

قديم 24-01-2011, 01:12 AM
الصورة الرمزية MmFFoR
MmFFoR MmFFoR غير متواجد حالياً

MmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond reputeMmFFoR has a reputation beyond repute

طقم رنجات بالضمان 50 ج
عدسات فى من 300 الى 1400 قبل الخصم 200 **1200
+ هدية من المركز
لو حساب حضرتك كده يبقى الفانوسين رينجات + عدسات ب 250؟
هل شامل المصنعية؟ و لو في مصنعية بكام؟ و لو عايز سموك يضاف كام؟
الوقت المستغرق قد ايه و ايه انسب وقت اجيلكوا فيه؟؟
و هل التعديل في الفانوس ممكن يتعمل عندي؟ زاللا لازم اروح المركز؟
سؤال اخير.... ايه هي الهدية اللي وعدتهاني؟