العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 10-04-2010, 09:28 PM
arousi4 arousi4 غير متواجد حالياً

arousi4 is on a distinguished road
يا جماعة انا نويت باذن الله اجيب نيو اكسنت بس محتاجكم معايا فى بعض الاسئلة

معلش يا جماعة هتقل عليكو شوية انا اولا رحت معرض سيارات علاء الدين وتعاقدت فقط معاهم على سيارة نيو اكسنت انا هجيبها اوتوماتيك وهدفع 60 الف فى الاول والباقى على 3 سنين فاخدو منى 1000 ج قالولى فتح حساب او مقدم حجز انا بصراحة مش عارف دى بتاعت اية واخد بيها وصل وبعديها جالى حد من بنك المشرق علشان يكمل معايا البيانات الخاصة بفتح الحساب الخاص بالقسط ودة جالى فى البيت وكملت معاة البيانات فكنت عايز اعرف الاجراءات كدة طبيعية ولا اية دى اول حاجة تانى حاجة بقى لو ربنا اراد واشتريت العربية انا كنت قريت عنوان موضوع باسم خطوات استلام النيو أكسنت وعجبنى اوى بس كنت عايز اعرف وصلة اليو اس بى دى عبارة عن اية اصلى لقيت كل الناس بتتكلم عنها وعن اهميتها فكنت عايز اعرف بردة بس كدة انا طولت عليكو ولو حد هيتكرم ويرد عليا يا ريت لو فى نقطة مش واضحة او محتاجة انى اخد بالى منها وانا بشترى العربية يا ريت يوضحهالى وجزاكم الله كل خير
قديم 10-04-2010, 09:37 PM
الصورة الرمزية خالداعزالناس
خالداعزالناس خالداعزالناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس/ خالد
التخصص العملى: مهندس اتصالات
هواياتي: التنزه - السفر

خالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يا جماعة انا نويت باذن الله اجيب نيو اكسنت بس محتاجكم معايا فى بعض الاسئلة

مبروك عليك السياره مقدما
بس انت لم توضح هتشترى هيونداى نيو اكسنت العاديه ولا سسبورت الجديده

فى انتظار اصحاب الخبره فى التقسيط
للاجابه على الاسئله
قديم 10-04-2010, 10:00 PM
arousi4 arousi4 غير متواجد حالياً

arousi4 is on a distinguished road
افتراضي رد: يا جماعة انا نويت باذن الله اجيب نيو اكسنت بس محتاجكم معايا فى بعض الاسئلة

لا ان شاء الله نيو اكسنت العادية موديل 2010 اوتوماتيك ومتشكر اوى على سرعة الاهتمام
قديم 10-04-2010, 10:49 PM
corsair
Guest

الف مبروك يا بشمهندس علي العربية وربنا يديك خيرها ويكفيك شرها ولو اني مش من مؤيدي شراء العربية من معارض غير معروفة وكان الافضل شراها من التوكيل او مركز معتمد زي ابو غالي المهم قدر الله وما شاء فعل كدا انتا الاجراءات طبيعيه جدا وهتستني تجيلك موافقة البنك بكره الصبح بالكتير واهم حاجه وانتا بستلم العربية انك لازم تبص علي عداد الكيلوات انه ميكونش معدي 50 كيلو في الساعه خلي بالك من النقطة ديه كويس وتفحص صاج العربية حته حته تفلي الصاج وتبص علي العربية من تجت وتتاكد انها سليمة مفيهاش تخبيط من تحت وتعمل تيست لكل حاجه في العربية النور والتكييف والكاسيت والولاعه وهتستلم مع العربية كوريك ومفك صليبة وعادة واستبن وضمان البطارية والكاسيت وكتالوج العربية ونسختين مفتاح وكتالوج الكاسيت اهم حاجه عداد السرعه وبالنسبة لموضوع اليو اس بي ده معتقدش انه موجود في الاكسينت العادية وموجود في الاسبور فقط وده ممكن توصله بفلاشه وتشغل من عليه الاغاني وهكذا وتقبل تحياتي اخوك احمد والسلام ختام
قديم 10-04-2010, 10:51 PM
corsair
Guest

بالنسبة ل 1000 جنيه ديه حجز للعربية وبتتخصم من المبلغ المتبقي علي العربية ساعة الاستلام يعني قبل ما تستلم بيومين تقريبا بتدفع باقي المبلغ