العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 07-07-2009, 10:28 AM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حكايتى مع القرصان أحمدكار وباقى القراصنه !

و لكنى لاحظت أن سومو تقريبآ يعنى( بقراءة الشفايف ) قال له معلش سيبه للدكتور دا ضيفنا و أنا ح أظبطك !

و فعلا ركنت فى هذا المكان ولقيت الآخ سومو هاجم على و أخذنى تحت باطه بحب كده ! ومشينا الى الكافيتريا

و سبنا أحمدكار يقلوظ نفسه !
و هو ده فعلا اللى حصل ان سومو قالى سيب المكان ده للدكتور و انت قلوظ نفسك فى اى مكان تانى

و فى اثناء قلوظتى لقيت انى ركنت قدام محل لبن مغلق قولت يعم اساتاذن من المحل اللى جنبه لحسن ترجع ماتلاقيش العربيه

و لسه بسال الراجل لقيته بيقولى بصوت اجش كده انت هاتقعد قد ايه

رديت عليه و الله هاقعد ساعه او اتنبن بالكتر و امشى على طول مش مبيت يعنى

قالى خلاص اتكل على الله بس اوعى تبيت

و لك ان تتخيل مظرى و انا طاير من قدام المحل بتاعه

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات
قديم 07-07-2009, 02:32 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

علشان تعرف ان أنا لماح ! و بأعرف أقرأ الشفايف !ptmnlo123per154
لسه اثنين لم يعلقوا على المقابله بالاضافه طبعآ لآحمد باشا أنور اللى وعد بتعليق !

لسه سومو لم يعلق ! ربما لم ير الموضوع أو ربما لسه بيصطاد و عاوزين نعرف قصة الصيد ايه و ايه اللى

حصل بالضبط ! و على فكره لو فيه حد من الآعضاء بيطلع رحلات صيد ( بس موش غاليه قوى ) يتصل بى

علشان بأحب الصيد من جهه و علشان نملآ التلاجه من جهة أخرى !

فى حكايتى عن القراصنه وصفت كل فرد من القراصنه بس فعلا أنا مريت مرور الكرام كده على أهم قرصان

و هو الآخ وائل ( أبو نورا ) يمكن علشان كنت مستعجل و ورايا 100 ألف مشوار ويمكن قلت خليه للآخر

علشان يبقى حسن الختام ! بس الله غالب نسيت ! ptmnlo123per1106
المهم زى ما ذكرت أبو نورا شاب ظريف جدآ و غير متجهم و مثقف جدآ على حسب ما رأيت شخصيآ

و الدليل العملى هو هذا المنتدى الخرافى ! و يحتضن الكومبيوتر على صدره على ما يبدو بصوره دائمه

و يتكلم فى السيارات بعلم و فى غير السيارات أيضا ! و أبعد ما يكون عن صورة رئيس تحرير الصحف و المجلات

( تذكروا محمود المليجى فى فيلم يوم من عمرى ) ! , و بأحسده أو الآفضل بأهنيه على الجهد المبذول ما بين

التحديث المستمر للمنتدى و متابعة المشاركات و الاتصال بالمشرفين و كمان الردود على المشاركات بالاضافه

لعمله الخاص و حياته الشخصيه العائليه ! و بأشكره شخصيآ على حضوره فى هذه الساعة المتأخره

لحضور هذه المقابله المفاجأة الغير مرتبه سابقآ ! و فين الصور يا عم ! وبلاش تبرز عضلاتى زى ما قلت لك

حفاظا على أعضاء المنتدى ! ptmnlo123per122

Dr. Bolbolan ptmnlo123per1127
قديم 07-07-2009, 11:37 PM
الصورة الرمزية waleed116
waleed116 waleed116 غير متواجد حالياً
من انا؟: مصري ,,, وبحب بلدي
هواياتي: الاطلاع و الشطرنج

waleed116 has much to be proud ofwaleed116 has much to be proud ofwaleed116 has much to be proud ofwaleed116 has much to be proud ofwaleed116 has much to be proud ofwaleed116 has much to be proud ofwaleed116 has much to be proud ofwaleed116 has much to be proud of

اهلا .... اهلا ....

ممكن يا جماعه الخير اكون صديق ليكم ...... انا جديد في منتداكم .....

وعلي فكره انتم محترميين جدا ..

شكرا ...
قديم 08-07-2009, 01:00 AM
الصورة الرمزية ahmed_kamel
ahmed_kamel ahmed_kamel غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس معماري
هواياتي: السيارات

ahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond repute
رد: حكايتى مع القرصان أحمدكار وباقى القراصنه !

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleed116 مشاهدة المشاركة

اهلا .... اهلا ....

ممكن يا جماعه الخير اكون صديق ليكم ...... انا جديد في منتداكم .....

وعلي فكره انتم محترميين جدا ..

شكرا ...
أهلا وسهلا بيك في منتدانا
وشاكرين لإطرائك هذا ومنتظرين موضوعاتك ومشاركاتك معنا

قديم 08-07-2009, 03:22 AM
الصورة الرمزية horas3000
horas3000 horas3000 غير متواجد حالياً
من انا؟: شريف بيومي منسي
التخصص العملى: Executive Manager
هواياتي: السيارات و التكنولوجيا و الموسيقي

horas3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond repute

و الله يا دكتور اسلوب سردك للمقابلة مخلي الناس كلها نفسها تكون معاكم و انا منهم. انا سعيد جدا اني عضو في منتدي فية شخصيات زيكم و ربنا يديم المحبة وان شاء الله احضر المقابلة الجاية معاكم.

و عايزين نشوف الصور...... انت فين يا وائل باشا

Sharief Mansy

Farewell my Cayenne, you were the best car i ever had and driven