العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 06-07-2009, 01:58 PM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حكايتى مع القرصان أحمدكار وباقى القراصنه !

( بفكر أستعين به فى الكورولا )
ياباشا انت تؤمر و نحن نجيب

( ان كنت انت قرصان أنا ألعبان ! )
هيه علطتى اصلا انا لفيت بدرى عنك و استنيتك لما تيجى علشان امشى وراك لكن للاسف انت عديت و انا ما اخدتش بالى

بس المشكله انه ما يعرفش فين ابن سندر ده ! ptmnlo123per1106 طبعآ لآنه ساكن فى مدينة نصر و ما يعرفش
الآماكن البيئه دى !
دلوقت سومو هايصب عضبه علينا اجرى يا دكتور رررررررررر

آسف للتفاصيل الممله لكن ذاكرتى أحيانا بتكون تصويريه علشان تقرأ وانت بتشوف فيلم فى نفس الوقت !
اسف على ايه بس ده احلى حاجه التفاصيل الجميله دى امال احنا قولنا حضرتك تكتب الموضوع ليه علشان نعيش معاه كلنا تانى

لكن اى حد تانى كان هايكتبه قلبه و قومه فى السريع

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات
قديم 06-07-2009, 02:48 PM
الصورة الرمزية Ahmed Anwer
Ahmed Anwer Ahmed Anwer غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Interior designer
هواياتي: Arts

Ahmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond repute

هههههههه ،،،،،

أتعلم يا بني انتا و هوا تغطية المقابلات بتتكتب ازاي

انا مش هاعلق غير لما الدكتور يكمل عشان محرقشي الموضوع

ده شكله عقبال ما يوصل لان احنا سلمنا علي بعض و مشينا

هيكون وصل للصفحة التاسعة !!!

قديم 06-07-2009, 03:29 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

شكرآآآ ياحاج أنور ! و ممكن توصل للصفحه التسعين كمان لو كل واحد حضر المقابله كتبها من وجهة نظره !

المهم وصلنا سريعا الى مكان ركن السيارات و كان أحمدكار أمامى أول لما لقى مكان فاضى كان ح ينط عليه

و لكنى لاحظت أن سومو تقريبآ يعنى( بقراءة الشفايف ) قال له معلش سيبه للدكتور دا ضيفنا و أنا ح أظبطك !

و فعلا ركنت فى هذا المكان ولقيت الآخ سومو هاجم على و أخذنى تحت باطه بحب كده ! ومشينا الى الكافيتريا

و سبنا أحمدكار يقلوظ نفسه ! فأنا قلت أستغل الموقف رغم انى أول مره أشوف سومو و لما قال لى الكافيتريا

قريبه ! قلت له بس أنا بصراحه جعان ! ( اتغديت الساعه 2 ظهرا و دلوقت داخلين على 1 صباحا ) ! ptmnlo123per1106 بصراحه الراجل طلع ابن بلد و طمأن قلبى و قالى ح تاكل و تشرب و كل حاجه ! ما فهمتش
يعنى ايه كل حاجه ! بس موش مهم ! ذهبنا على الكافيتريا المحندقه و الجميله بناسها و جلسنا و بعد

قليل وصل أحمد كار ! و نده سومو على الجارسون ندهت واحد صاحب مكان ! و طلبنا طلبات بقلب جامد

و المفاجأه قالوا ان أبو نورا جاى و أحمد أنور فى طريق القاهرة السويس و يمكن ييجى لو وصل بدرى !

و جلسنا نتعارف و كانت قعده جميله واكتشفت ان سومو ابن بلد أصيل رغم انى كنت فاكره يعنى من

الآخر كده حاجه تانيه ! و أحمد كار برده اكتشفت فيه الطيبه المتناهيه و حقيقى صاحب صاحبه ! هوب

لقينا شاب حليوه كده كاجوال و معاه شاب برده أنيق بس متحفظ شويه و بيسلموا على سومو و أحمدكار !

و قالو لى ده أبو نورا ؟ و لم أصدق نفسى ! لآنه و الله أكبر أحلى كثيرآ من الصوره اللى فى المنتدى !

يعنى الصوره أعطته أكثر من سنه كثيرا و جعلته شبه المغنى و الممثل ( محمد فوزى ) فى أيامه الآخيره !

و جبعدين طلع زى حالاتى أول لما جلس و بعد السلام عليكم قال أنا جعان ! و فى الحال المعلم سومو

نده على الجرسون وخلاه ينده على بتاع السندوتشات و قلبناها فول و طعميه و بطاطس و بابا غنوج !

و تكلمنا فى كل شىء عن المنتدى و السيارات و السؤال عن بعض الآعضاء التى لم تحضر ! و أخص بالذكر

انى تمنيت لو كان سام رام موجودآ لآن تعليقاته تدل على شخصيه ممتازه ! و كنت ح أسأل على الآستاذ

سيف ! بس كنت ح أتجنن عاوز أعرف مين الآخ الآنيق و المحترم أوى اللى قاعد على شمالى ده و اللى

كلامه بحساب و فى الجون ! فسألته هوه مين حضرتك بالضبط و هل تقرأ فى مصر موتورز ! و قبل أن يجيب

لقيت الشله كلها ح تاكلنى و قالو لى دا الآستاذ سيف ! سبحان الله ! لم أتركه بقى و هريته أسئله عن

السيارات و الجمارك ! و الراجل بصراحه عنده طولة بال جامده ! شويه و قبل ما ننام هوب جاء المعلم أحمد

أنور ! و بصراحه برده غير الصوره اللى فى المنتدى ! فهو رغم الطيبه الظاهره و الباديه على وجهه بس له

هيبه يا جدع ! يعنى صريح و واضح و الكلام يخرج من فمه كالقنابل ! و أعتقد لو غضب على القعده ح يكسرها

باللى فيها ! طبعآ الساعه دخلت على 2 و ربع و كلنا أو أنا تحديدآ خلاص كنت بأودع ! و رغم ان القعده كانت

جنان و الجو حلو نسبيآ بس خلاص ! و كمان الآخ سومو كان مسافر يصطاد سمك فى العين السخنه !

و أعتقد انه من طيبة قلبه لم يصطاد شىء ! هوه بس كان رايح يأكل السمك و راجع ! سلمنا على بعض

و بالاحضان و رجعت البيت وأنا فى حالة سعاده و الله العظيم ! و أحسست انى كنت جالس مع اخوتى الذين

أعرفهم جيدآ بس بقالى زمان لم أراهم ! وان شاء الله تتكر مرة أخرى و مرات ! و ما حدش يزعل منى على

الآوصاف اللى وصفتها لهم و ربنا يستر ! و أدينى يا حاج أنور خلصت قبل الصفحه التاسعه ! وشكرآ ptmnlo123per154

Dr. Bolbolan ptmnlo123per1127

التعديل الأخير تم بواسطة Dr. Bolbolan ; 06-07-2009 الساعة 03:49 PM
قديم 06-07-2009, 03:38 PM
الصورة الرمزية ahmed_kamel
ahmed_kamel ahmed_kamel غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس معماري
هواياتي: السيارات

ahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond repute

أسلوبك يادكتور شيق جدا , أنا يمكن لحد دلوقتي ماقبلتش الأعضاء المحترمين ولكن في القريب جدا نتقابل وحفضي نفسي بأي شكل وياريت تكون المقابله قبل ماتسافر عشان نتقابل كلنا على خير ptmnlo123per1141

قديم 06-07-2009, 03:45 PM
الصورة الرمزية MosTafaFox
MosTafaFox MosTafaFox غير متواجد حالياً

MosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond reputeMosTafaFox has a reputation beyond repute

مقابلة جميلة واسلوب رائع وشيق جدا فى الوصف الله عليك يا دكتور ptmnlo123per112