العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع

سيارات مستعملة للبيع السيارات المستعملة ، اعلانات سيارات مستعملة للبيع فى مصر - قطع غيار - سيارات تاكسى - سيارات تجارية - تقسيط سيارات مستعملة

قديم 14-12-2014, 12:59 PM
الصورة الرمزية ميدو عمر ايمن
ميدو عمر ايمن ميدو عمر ايمن غير متواجد حالياً
من انا؟: ايمن انور عبد الحليم ((ابو ميدو وعمر ))
التخصص العملى: مدرس اول أ لغة انجيزية - مدرب محترف - Oracle- Java -Thinkquest - ICDL
هواياتي: التكنولوجيا - الكمبيوتر - السيارت

ميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond repute
افتراضي رد: طلب تسعير لانوس 2007

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng/walaaeldeen مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
لي صديق معه 2008 اتفصلت له ب62 ولم يوافق على البيع وتقريبا نفس المواصفات بالأضافه انها لايوجد بها اي خربوش والى يضحك انه شاريها من سنه تقريبا 56 ولم يغير بها سوي الكاوتش والبطاريه
والله المستعان
والله حاجة تحير طيب لو اشترتها ب60 وحبيت ابيعها بعد شويه اطلب فيها 70 علشان ابيعها ب60 ولو عملت كده الناس هتقول اتجنن
والله انا احترت
قديم 14-12-2014, 05:49 PM
الصورة الرمزية eng/walaaeldeen
eng/walaaeldeen eng/walaaeldeen غير متواجد حالياً

من انا؟: مهندس سيارات
التخصص العملى: مهندس سيارات
هواياتي: الفك و التركيب

eng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond reputeeng/walaaeldeen has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ميدو عمر ايمن مشاهدة المشاركة

والله حاجة تحير طيب لو اشترتها ب60 وحبيت ابيعها بعد شويه اطلب فيها 70 علشان ابيعها ب60 ولو عملت كده الناس هتقول اتجنن
والله انا احترت
السلام عليكم
المشكله ان الناس بتطلب وبتجد الى يشتري يبقي ليه ما يزود مادام الزبون قابل بالزياده
والله المستعان

صل اللهم على خير الأولين والآخرين وعلى آله الطيبين الطاهرين واصحابه الغر الميامين ومن تبع هديه إلى يوم الدين

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
ربي اغفر لي وتب علي إنك انت التواب الغفور
لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين
قديم 14-12-2014, 06:14 PM
الصورة الرمزية nktis
nktis nktis غير متواجد حالياً

من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: الصيد والتربيه

nktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond reputenktis has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng/walaaeldeen مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
المشكله ان الناس بتطلب وبتجد الى يشتري يبقي ليه ما يزود مادام الزبون قابل بالزياده
والله المستعان
ما هو اللي بيشتري برده معذور يا بشمهندس و يبقي محتاج العربيه و زهق من قله العربيه لو كان ركيب او من الموصلات و مصاريفها لو لسه .,. و بيتغاطي عن الف و لا 2 زياده عشان يشتري .
و شوف كمان التفاوت الرهيب في الاسعار .!!!!!!!!!؟.

وأتت ملائكة النعيم كما روت*
روحي بطون أكفها خضراء*
صعدت بروحك والعبير يحفها*
والنور ترسم دربه الأنواء*

شرقت حشاشات النحيب وأينعت*

وشوى الأنين قلوبنا فتفطرت*خلف الجفون دموعنا الخرساء*
أكبادنا فبكاؤنا إيماء*

التعديل الأخير تم بواسطة nktis ; 14-12-2014 الساعة 06:32 PM
قديم 28-01-2015, 10:30 PM
ahmed colombo ahmed colombo غير متواجد حالياً

ahmed colombo is on a distinguished road
افتراضي رد: طلب تسعير

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ميدو عمر ايمن مشاهدة المشاركة

والله لو رضي كنت خلصت معاه ب56 عاوز 60
انا والله كانت قدامي عريه لانوس 2010 بيتي اول يد رحت اتفرجت علييها لواحد صاجبي عامله 62 الف منول بس استغليتها بس للامانه فبريكه بري جوي
قديم 28-01-2015, 11:50 PM
الصورة الرمزية ميدو عمر ايمن
ميدو عمر ايمن ميدو عمر ايمن غير متواجد حالياً
من انا؟: ايمن انور عبد الحليم ((ابو ميدو وعمر ))
التخصص العملى: مدرس اول أ لغة انجيزية - مدرب محترف - Oracle- Java -Thinkquest - ICDL
هواياتي: التكنولوجيا - الكمبيوتر - السيارت

ميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond reputeميدو عمر ايمن has a reputation beyond repute

لله الحمد والشكر هو الموفق في جميع الامور وعليه التوكل وهو المدبر واعلم انه جل جلاله لو يؤخر لك امرا فانه يدبر لك الافضل فلله الحمد دائما في كل الامور
وبعد
تم الشراء بحمد الله سيارة لانوس 2 موديل 2006 سماوي عامله 102 الف كيلو فبريكة بره جوة كامله وجميع الوظائف تعمل بكفاءة الحمد لله مرور نفس مكان الاقامه ورخصة سنه ب 54.800