العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو ميجان Mégane

رينو ميجان Mégane The Renault Mégane is a small family car produced by the French automaker Renault since 1995. It is offered in 3- and 5-door hatchback, saloon, coupé, convertible and estate bodystyles. The Renault Scénic (launched 1996) is the first modern compact MPV to be built in Europe

قديم 02-11-2008, 12:59 PM
الصورة الرمزية tronky
tronky tronky غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس كمبيوتر
التخصص العملى: مهندس كمبيوتر
هواياتي: السيارات - كرة القدم - التصوير - الكنولوجيا

tronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حقيقة الميجان

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة islam_galal مشاهدة المشاركة

شكراو منتظر منكم الكثير من الاختلاف في السيارات ptmnlo123per157
أسلام باشا..........أنت جاى تهدى النفوس ولا أيه ؟ptmnlo123per122

قديم 03-11-2008, 05:23 PM
الصورة الرمزية aboelezz
aboelezz aboelezz غير متواجد حالياً

aboelezz has a spectacular aura aboutaboelezz has a spectacular aura aboutaboelezz has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tronky مشاهدة المشاركة

العفو يا باشا......
اللانسر المقصودة فى الموضوع هى الشارك وبرضه التويوتا المقصود بيها الجنوب أفريقى اللى فيها الفتيس ال MMT
شكرا شكرا على المعلومة القيمة ده وكدة انا عرفت ليه الانسر الشارك ننزلت بالسعر ده
قديم 05-11-2008, 01:31 AM
الصورة الرمزية Payoo
Payoo Payoo غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان سيء الطباع يتطلع إلى الحسن
التخصص العملى: Administrator Network
هواياتي: Sports

Payoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond repute

صديقي TTRONKY

أنا أسف أني أتأخرت المدة دي كلها عليك بس كان عندي ظروف منعتني من الدخول للمنتدى الفترة إللي فاتت

شوف يا سيدي أحقاقا للحق أن جربت أمس أني أحاول أعدي سرعة الـ170كم بالعربية الميجان وفعلا قدرت أني أوصل ل 180كم وتقريبا كده لو كان في مسافة تسمح أكثر كنت كملت لكن هي فعلا ولأول مرة تستجيب لسرعة أكثر من 170 كم وأعتقد انها من الممكن أن تصل إلى اكثر من ذلك

على أي حال انا حبيت أقولك بس أني مش بعارض كلامك وخلاص أنا بس متضايق من العربية في بعض الحاجات ولكن الظاهر أني هابدأ اعيد نظر في الحاجات دي

ومنظر انك تحدد ميعاد عشان نتقابل وياريت لو في يوم هاتعمل فيه صيانه يبقى تعمله في التوكيل فرع مدينة العبور عشان أقابلك هناك ةنتكلم شوية عن العربيه وأوريك ملاحيظ كتيره أنا واخدها على التوكيل

شكرا

التعديل الأخير تم بواسطة Payoo ; 05-11-2008 الساعة 02:56 AM
قديم 05-11-2008, 10:14 AM
الصورة الرمزية tronky
tronky tronky غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس كمبيوتر
التخصص العملى: مهندس كمبيوتر
هواياتي: السيارات - كرة القدم - التصوير - الكنولوجيا

tronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Payoo مشاهدة المشاركة

صديقي TTRONKY

أنا أسف أني أتأخرت المدة دي كلها عليك بس كان عندي ظروف منعتني من الدخول للمنتدى الفترة إللي فاتت

شوف يا سيدي أحقاقا للحق أن جربت أمس أني أحاول أعدي سرعة الـ170كم بالعربية الميجان وفعلا قدرت أني أوصل ل 180كم وتقريبا كده لو كان في مسافة تسمح أكثر كنت كملت لكن هي فعلا ولأول مرة تستجيب لسرعة أكثر من 170 كم وأعتقد انها من الممكن أن تصل إلى اكثر من ذلك

على أي حال انا حبيت أقولك بس أني مش بعارض كلامك وخلاص أنا بس متضايق من العربية في بعض الحاجات ولكن الظاهر أني هابدأ اعيد نظر في الحاجات دي

ومنظر انك تحدد ميعاد عشان نتقابل وياريت لو في يوم هاتعمل فيه صيانه يبقى تعمله في التوكيل فرع مدينة العبور عشان أقابلك هناك ةنتكلم شوية عن العربيه وأوريك ملاحيظ كتيره أنا واخدها على التوكيل

شكرا
صديقى اللدود بايو

أحيي فيك أعترافك بالحق بعد أن تبين لك......بجد قليل قوى فى الزمن ده اللى ممكن يعملوا كدا

أنا يا باشا يشرفنى أنى أقابلك بس أنا لسه قدامى حوالى 8 ألاف كم على أقرب صيانة
لو يناسبك أى وقت تانى أنا مفيش مشكلة معايا أن شاء الله..........بس نبعد عن أى يوم جمعة ...ومعلش نبعد كمان عن الجمعة والسبت اللى جايين

قديم 05-11-2008, 11:57 AM
الصورة الرمزية Payoo
Payoo Payoo غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان سيء الطباع يتطلع إلى الحسن
التخصص العملى: Administrator Network
هواياتي: Sports

Payoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tronky مشاهدة المشاركة

صديقى اللدود بايو

أحيي فيك أعترافك بالحق بعد أن تبين لك......بجد قليل قوى فى الزمن ده اللى ممكن يعملوا كدا

أنا يا باشا يشرفنى أنى أقابلك بس أنا لسه قدامى حوالى 8 ألاف كم على أقرب صيانة
لو يناسبك أى وقت تانى أنا مفيش مشكلة معايا أن شاء الله..........بس نبعد عن أى يوم جمعة ...ومعلش نبعد كمان عن الجمعة والسبت اللى جايين
أنا بعتلك نمرة تليفوني ومستني منك تحديد ميعاد يا باشا

ptmnlo123per158

الكلمات الدليلية
رينو ميجان