العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT

فيات FIAT فيات FIAT الايطالية استطاعت ان تتجاوز ازماتها الماضية بعد فشل تحالفها مع جنرال موتورز عن طريق تقديم موديلات لاقت نجاحا كبيرا مثل جراند بونتو فيات 500 باليو سيينا ليينا بونتو

قديم 03-06-2010, 10:33 PM
الصورة الرمزية حسين122
حسين122 حسين122 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب و صاحب نشاط خاص

حسين122 has a brilliant futureحسين122 has a brilliant futureحسين122 has a brilliant futureحسين122 has a brilliant futureحسين122 has a brilliant futureحسين122 has a brilliant futureحسين122 has a brilliant futureحسين122 has a brilliant futureحسين122 has a brilliant futureحسين122 has a brilliant futureحسين122 has a brilliant future
افتراضي رد: هام هام هام جدا ( تقرير شامل من الألف للياء عن السيارة بولونيز ) أتحدي أن تجد مثله في مكان اخر

سؤال لو سمحت عن البولونيز
هل ممكن يركب لها تكييف
و تكلفته في المتوسط كام
أنا بأفكر أشتريها عشان أنقل بيها بضاعة
لكن عايز أركبلها تكييف عشان السواق الي شغال عليها ما يتعبش في الحر
و خصوصآ شغلنا تقيل و كمان في الحر كله سفر العاشر من رمضان
و شكرآ
قديم 03-06-2010, 10:40 PM
الصورة الرمزية خالداعزالناس
خالداعزالناس خالداعزالناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس/ خالد
التخصص العملى: مهندس اتصالات
هواياتي: التنزه - السفر

خالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هام هام هام جدا ( تقرير شامل من الألف للياء عن السيارة بولونيز ) أتحدي أن تجد مثله في مكان اخر

تسلم ايديك على التقرير الشامل للسياره .... اللى نادر لما تلاقى تقرير عنها
السياره المنسيه .... واللى اشتهرت فى مصر

اللهم احفظ بناتنا ونسائنا فى كل مكان من شياطين الانس
قديم 04-06-2010, 07:10 PM
@واحد من الناس@ @واحد من الناس@ غير متواجد حالياً

@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute@واحد من الناس@ has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسين122 مشاهدة المشاركة

سؤال لو سمحت عن البولونيز
هل ممكن يركب لها تكييف
و تكلفته في المتوسط كام
أنا بأفكر أشتريها عشان أنقل بيها بضاعة
لكن عايز أركبلها تكييف عشان السواق الي شغال عليها ما يتعبش في الحر
و خصوصآ شغلنا تقيل و كمان في الحر كله سفر العاشر من رمضان
و شكرآ

والله حضرتك أنا للأسف معرفش بس حضرتك روح وإسأل في الموضوع ده في عزبة شلبي وهي فعلا إختيار موفق لما تريد وربنا يباركلك

مـثل صيـنـي يقول :

" إذا مــات الـسـيـد فـأقـتــل حـتـى كـلبــه
لأنــه لــن يــكـون وفيـا لـغير سـيـده الأول "

تحياتي

@ واحد من الناس @

قديم 02-07-2010, 12:31 PM
الصورة الرمزية aymangalal
aymangalal aymangalal غير متواجد حالياً
من انا؟: بنى ادم
التخصص العملى: محلل بيانات - معد تقارير
هواياتي: الانترنت - القيادة -البحث عن معلومات

aymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond reputeaymangalal has a reputation beyond repute

يا جماعة لو حبيت اجيب بولونيز تعبانة كده
لانى لقيت واحده بـ 9000 مو85 1500وفكرت لو جيبها وظبطتها وصرفت على الاساسيات فيها
يا ترى هتبقى حلوة وكمان لو سقطت لها موتور كويس فيه تكييف زى الريجاتا مثلا هل هتبقى حالتها ايه
وانا عاجبنى شكلها جدا وخصوصا او اتظبطت صح لان صالونها واسع وبرح
قديم 13-07-2010, 04:48 PM
الصورة الرمزية dr.death
dr.death dr.death غير متواجد حالياً

dr.death is a jewel in the roughdr.death is a jewel in the roughdr.death is a jewel in the roughdr.death is a jewel in the rough

البولونيز حمالة قسية اه بس عربية بتاعة مصاريف واعطالها كتير

فكر في عربية انسب شوية ليك