العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT

فيات FIAT فيات FIAT الايطالية استطاعت ان تتجاوز ازماتها الماضية بعد فشل تحالفها مع جنرال موتورز عن طريق تقديم موديلات لاقت نجاحا كبيرا مثل جراند بونتو فيات 500 باليو سيينا ليينا بونتو

قديم 18-01-2010, 05:49 PM
lifeneverstops lifeneverstops غير متواجد حالياً

lifeneverstops is on a distinguished road
افتراضي رد: تقرير مفصل عن ::: fiat bravo :::

لو سمحت يأستاذ وليد أنا كنت عاوز أجيب فيات برافو 2010 أوتوماتيك أعلى فئه بس كنت عاوز أزود عليها حاجات أسبيشيال (زى parking sensors ومرايا طى كهربا ) فهل ده ممكن أرجو الأفاده
قديم 25-01-2010, 12:34 AM
heashn heashn غير متواجد حالياً

heashn is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lifeneverstops مشاهدة المشاركة

لو سمحت يأستاذ وليد أنا كنت عاوز أجيب فيات برافو 2010 أوتوماتيك أعلى فئه بس كنت عاوز أزود عليها حاجات أسبيشيال (زى parking sensors ومرايا طى كهربا ) فهل ده ممكن أرجو الأفاده
محمد عبد المحسن مدير معرض فيات الزقازيق 0127531717 ممكن ولو عايز اى حاجة ممكن تضيفها على العربية ممكن وده بحجز طبعا قبها وتنزلك بنفس المواصفات ولوعايز الجنون نفسة ممكن كمان
قديم 18-03-2010, 06:02 AM
hilmy700 hilmy700 غير متواجد حالياً

hilmy700 is on a distinguished road

ptmnlo123per1140الصراحة العربية دى جامدة جدا جدا بلمقارنةبأى عربية فى فئتها من حيث الشكل الداخلى والخارجى ومن حيث القوة والثبات والتكنولوجيا وسعرها جميل جدا ولو اكتر من كدة مستعد ادفعو فيها يكفى بس انها فيات يعنى العراقة الايطالية وانشاء الله ناوى اجيب واحدة بس يا ريت استفسار هل اوماترا هوةالوكيل لفيات يعنى بيصلح وكدة وفى منها سقفبانوراما فى مصر ولا لا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قديم 18-03-2010, 12:31 PM
الصورة الرمزية sa3dawy
sa3dawy sa3dawy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: medical student
هواياتي: carsFREAK

sa3dawy has much to be proud ofsa3dawy has much to be proud ofsa3dawy has much to be proud ofsa3dawy has much to be proud ofsa3dawy has much to be proud ofsa3dawy has much to be proud ofsa3dawy has much to be proud ofsa3dawy has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Walid Roushdy مشاهدة المشاركة

على فكرة، أنا حاجز عربية فيات برافو موديل 2010 بمواصفة مخصوصة Special Order بفتحة سقف وبانوراما 150 حصان، لكن مش حستلمها قبل شهر مارس القادم إن شاء الله. على فكرة حصل تعديل بسيط في شكل العربية فيات برافو موديل 2010 حصل تعديل بسيط في شكل الفوانيس الأمامية. اللي عايز يشوفها يدخل على www.fiatbravo.com بس لازم تكون حافظ شكلها القديم عشان تعرف تلاحظ الفرق.
الف مبرووك يا وليد باشا ...
ممكن اسألك عن سعر الاضافات دى كام بالظبط ؟ .. خصوصا فتحة السقف البانوراما .. وهل ممكن اضيفها على اى فئة ولا على ال150 حصان الكاملة بس

قديم 19-03-2010, 08:29 PM
Walid Roushdy Walid Roushdy غير متواجد حالياً

Walid Roushdy has a spectacular aura aboutWalid Roushdy has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lifeneverstops مشاهدة المشاركة

ممكن تزود عليها (Parking Sensor, Electronic stability Program including ASR and Hill Holder, Electronic Sun Roof, Navigator, Rain Sensor and Tire Pressure Sensor)
لكن للأسف ما فيش مرايات طي كهربائي. بس أنا عايز أقولك إن المرايات طي كهربائي مش مؤثرة أوي في الرفاهية.

الكلمات الدليلية
bravo, fiat, fiat bravo, فيات, فيات برافو