العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > BMW

BMW رغم ما تعرضت له الشركة من ازمات كثيره اخرها ازمة شرائها لروفر الانجليزية الا انها مازالت تؤكد على ريادتها فلسلفتها الخاصة فى سيارتها التى تجمع بين الجمال متعة الاداء اشترت حقوق رولز رويس الانجليزية بالاضافة الى مينى ومن اشهر سيارتها BMW X5 X3 M6 M5 7 series - 5 series - 3 series

قديم 04-04-2009, 01:30 PM
egypty egypty غير متواجد حالياً

egypty has a brilliant future
افتراضي رد: بي ام دبليو الفئه الخامسه الجديده جي تي

بي ام عربيتها كلها تحفة

اوعدنا يا رب

حضرتك ممكن تكتب منقول طالما هو منقول لمجرد التوضيح
قديم 05-04-2009, 01:05 AM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cupo مشاهدة المشاركة

على فكرة انا لو كنت شوفت موضوعك ما كنت عملت الموضوع اصلا ومعلش يا سيدي العتب على النظر
انا مش بلومك يا cupo ...
لأنه زي ما قلتلك.... المنطقي انك نقلته من بره المنتدى ...
اكيد مش حتنقل موضوع مثبت في بي ام و تنزله في بي ام !!!!

لكن اللي ضايقني اني لما شوفتك منزل الموضوع عرفت انه اتنقل بره المنتدى و اتنسخ في منتدى تاني بالحرف و الصوره دون الاشاره للمصدر الاصلي .... (موضوعاتي كلها حصريه لمصر موتورز ... لأني مش مشترك في اي منتدى تاني) ...

لكن انا مبسوط ... معنى كده ان الموضوع عجب حد (او اكتر الله اعلم ) ... ونقله لمنتدى تاني ( او اكتر الله اعلم ) .... و حضرتك شوفته فعجبك (المفروض علشان كده نقلته ) ....
ودي طبعا حاجه تبسطني جدا جدا ...ptmnlo123per154ptmnlo1 23per154

لكن اللي ضايقني جدا جدا ... ان اللي بينقل بيبذل كل مجهوده في ال Copy & Paste ... و ييجي عند ذكر المصدر .... و يكسل
طيب حتى يكتبو ( منقول ) ... دول كل الحكايه 5 حروف ...
امال اللي قعد يكتب و يرفع في صور و ينسق !!!!
يعني موضوعي بقى مشاااااااع .... و اي حد حينقله حيبقى الاب الروحي ليه ptmnlo123per144ptmnlo123p er144

علشان كده طلبت منك انك تكتب منقول ....
مع ان ناااااااس كتييييييييييييير بينقلو موضوعات بالعبييييييييييييط ...و يتقبلو الشكر و الثناء و التقييمات كأنها موضوعاتهم و جهدهم ...

وكل واحد و ضميره ...

معلش طولت عليك ... لكن لما تحط نفسك مكاني و تحس ان مجهودك بقى حاجه ببلاش كده ... حتعرف اد ايه انا متضايق
العتب مش على النظر .... العتب على ... الكســـل

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &
قديم 16-05-2012, 10:15 AM
الصورة الرمزية mohamed elshahat
mohamed elshahat mohamed elshahat غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed
التخصص العملى: Faculty Of English Commerce
هواياتي: Cars

mohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond repute