العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات

منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات قسم (تجارى) خاص بمنتجات سبير كار من فرش واكسسوارات السيارات

قديم 06-10-2011, 12:13 PM
teto king teto king غير متواجد حالياً

teto king is on a distinguished road
افتراضي استفسار عن 3 اكسسوارات فى العربيه ( وحدات رفع - سنسور باركنج - كاميرا خلفيه )

يا جماعه فيه 3 اكسسوارات عايز اسال عليهم

1- وحدات الرفع اللى بيخليك تقفل الازاز بزرار الريموت اللى بيقفل لوك العربيه

2- سنسور باركنج

3- كاميرا خلفيه بتتركب علشان اللى مش بيشوف ورا العربيه كويس وبيكون فيها كذا اوبشن زى Car Kit وبلوتوث وكدا وشاشه بتتحط قدام مكان المرايه الاصليه

يا ريت يا جماعه تقولولى الحاجات دى ممكن اجبها منين ؟ وسعرها بيكون كام ؟ ومين اللى هيركبهالى صح وبدقه ؟ يعنى تركيبها بيكون بسهوله ولا عايزه ناس متخصصه علشان تركب الاكسسوارات دى

وشكرا ليكم جدا
قديم 06-10-2011, 04:57 PM
الصورة الرمزية owner
owner owner غير متواجد حالياً
من انا؟: iam legend
التخصص العملى: faculty of english commerce
هواياتي: cars and autos

owner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to allowner is a name known to all
افتراضي رد: استفسار عن 3 اكسسوارات فى العربيه ( وحدات رفع - سنسور باركنج - كاميرا خلفيه )

بص يا معلم اولا وحدات تارفع دى هتعمل 90 جنيه الواحدة ب 45 بترفع ازازين بس وتركيبها سهل مش صعب وكلها نوع واحد صينى

ثانيا على السنسور بارك انا جبتة من حوالى شهرين ب 175 وشاشة بتقولك كام متر بينك وبين العربية اللى وراك

ثالثا الكاميرا الخلفية لازم شاشة تركب عليها انا كان عندى شاشة سيمفونى ركبتها عليها وجبتها ب 150 بس نوع كويس جدا والرؤيه بتاعتها واضحة بليل

تجيبهوم منين انتا لو من اسكندريه تجيبهم من عزبة سعد وهناك الصنايعية كويسين بس ممكن يكونوا غاليين شويه بس كويسين جدا انما لو من القاهرة انا معرفش
قديم 18-11-2011, 04:20 PM
الصورة الرمزية SpareCar
SpareCar SpareCar غير متواجد حالياً
مدير العلاقات العامة (سبير كار)
من انا؟: amir mohmd mstfa
التخصص العملى: general relation manager in spare car group

SpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond repute
افتراضي رد: استفسار عن 3 اكسسوارات فى العربيه ( وحدات رفع - سنسور باركنج - كاميرا خلفيه )

موجودين ان شاء الله
http://www.facebook.com/sparecar

الفروع
مول سبير كار
التجمع الخامس ش التسعين مركز المدينة الاول
بجوار شركة ناتا
0127933332
وسط البلد
26 ش الشيخ ريحان امام مبنى وزارة الداخلية وسط البلد
27933331
27933332
27933334
فرع مدينة نصر
16 أ امتداد رمسيس
24023074
24028467
فرع المبتديان
8 ش جريدة السياسة السيدة زينب (المصنع)
23654315
23680153
موقع الشركة
قديم 19-11-2011, 09:09 PM

انا التوكيل قالى لو ركبت وحدات الرفع او اى حاجه فى العربيه مكنتش موجوده فيها اصلا تخرج من الضمان الكلام ده صح ولا ايه نظامه ؟

وبعدين هخرج من الضمان الشامل للعربيه ولا كهرباء العربيه بس ولا ايه ؟؟
قديم 19-11-2011, 09:12 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amirspare مشاهدة المشاركة

موجودين ان شاء الله
http://www.facebook.com/sparecar
اللينك مش شغال