العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Matrix - ماتريكس

قديم 12-11-2010, 12:21 AM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: محتاج رأيكم فى تغيير موتور الماتريكس

ابعد عنها احسن ودى نصيحة لك ان تقبلها ولك ان ترفضها

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 12-11-2010, 12:22 AM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_eslam_66 مشاهدة المشاركة

أنا عن نفسي وعن تجربتي الشخصية مع الماتريكس أوتوماتيك غيرت ماتور بعد إستخدام شاااااااق لمدة ست سنين على فكرة.
وبعدها بسنة غيرت جير بوكس وفي النص كنت مغير عفشة كاملة غير كام خبطة كدة ولا كدة متوزعين ورا ولا قدام بس والله شغالة زي القرد ومش حاسس بمشكلة خطيرة فيها ياعني كل حاجة بتتغير وبتركب صح وفي الآخر العربية بتشتغل بردو صح.
ومتأسف على الإطالة.
بس اعتقد يادكتور مبترجعش ذى الأول

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 12-11-2010, 02:09 PM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

بس اعتقد يادكتور مبترجعش ذى الأول
صدقني والله خلينا متفقين على حاجة أي حاجة بتغرها بأختاها وجديدة وبتشتغلها صح بترجع العربية أحسن من الأول بس مش دا الي حاصل هنا إنتا بتغير ماتور بايظ بماتور مستعمل وجير مكسور من كتر الإفترى بواحد بردو إستعمال خارج ياعني في الآخر القطع الي أنا ركبتها كانت بردو مستعملة بس لو بتبدل بجديد العربية طبعا أداءها بيختلف معاك 180 درجة.
ممكن سؤال ياباشا صورة العداد دي إنتا الي مصورها ولا جايبها من على النت.؟؟؟؟؟