العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Matrix - ماتريكس

قديم 03-11-2010, 10:15 AM
ahmkameid ahmkameid غير متواجد حالياً

ahmkameid is on a distinguished road
افتراضي محتاج رأيكم فى تغيير موتور الماتريكس

أمامى سيارة ماتريكس 2006 فابريكة برة و جوة و شكلها مش متبهدل بس موتوها متغير بواحد استعمال خارج ، أرجو الإفادة عن نجاح تغيير موتور الماتركس
قديم 03-11-2010, 10:50 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: محتاج رأيكم فى تغيير موتور الماتريكس

نادر لما هتلاقي حد مغير ماتور للماتريكس ونصيحة حاول تبعد عنها لان شكلها كانت لبسه في الحيط قبل كدا
قديم 03-11-2010, 12:42 PM
AHMED HALEEM AHMED HALEEM غير متواجد حالياً
من انا؟: استشارى مبيعات هيونداى
التخصص العملى: مستشار مبيعات هيونداى
هواياتي: ركوب الخيل

AHMED HALEEM is on a distinguished road

بلاش
اوعى
حاسب
طب ليه
مش مضمون
خليك فاكر ان انا قلتلك بلاش
علشان خاطر العروبه انا بقلك بلاش
قديم 03-11-2010, 01:12 PM
ahmkameid ahmkameid غير متواجد حالياً

ahmkameid is on a distinguished road

شكراً جداً لحرصكم
خلاص حأصرف نظر
قديم 03-11-2010, 05:37 PM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute

اوك تمام الراجل صرف نظر الحمد لله بس بشويش بس هوا دلوقتي مش كل فولة وليها كيال ولو إنتا ليك نفس تركب ماتريكس وفلوسها مقصرة معاك شوية مش فيه حاجة إسمها فرصة وشطارة وكل واحد ورزقه.
طيب معلش هطول عليكوا شوية دلوقتي لو أنا ماشي الماتور سخن وماخدتش بالي قام مدخن هعتعملوا إيه هتقولولي إعمل نص عمرة طيب عملت مرة وإتنين وتلاتة بس بردو يا أخي أنا مصر ما أخدشي بالي من حكاية الماتور دي ولا يمكن بشد أو بقرص عليه شوية وهيا عربية تقيلة ماتستحملش الفرك دا المهم غيرت ماتور والعربية فابريكة برة وجوا زي الراجل ما قال إيه المشكلة بقى مافيش أي مشكلة بالعكس دي ميزة لو العربية فابريكة برة وجوا ودا يمكن التأكد منه بالكشف عادي على فكرة وأفتكر أي معجون بيبان مش محتاجة فكاكة ياعني يبقى فاضل الماتور اقيس كبس الماتور وأسمع صوته ولو مقبول أوك تمام ويبقى أنا عرفت أركب ماتريكس حالتها كويسة الحمد لله وبسعر كويس دي حاجة جميلة.
وبعدين يا جماعة هل دا ياعني ذنب صاحب العربية إنه قالك إنه مغير ماتور ماهو ممكن مايجيبلكش سيرة أصلا بس الراجل عامل ضميره فيك ياعني الحمد لله أهل للثقة وياعني أنا لو غيرت ماتور وغيرت رقمه على الرخصة حد هيجبرني على الإدلاء بأقوالي غير ضميري للي بيشتري.
يلا ربنا يكرمك بأحسن منها يارب وتكون حالة أشد وتمن أرخص.
بالتوفيق إنشاء الله.