العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Matrix - ماتريكس

قديم 10-02-2010, 05:06 PM
echonight echonight غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طبيب أطفال

echonight will become famous soon enoughechonight will become famous soon enough
افتراضي رد: بدايه الرحله مع الماتريكس 2010

أيه يا عم انت نسيتنا ولا العربيه هي الي وخدتك مننا
قديم 15-02-2010, 03:31 PM
محمد سعد الدين المهدى محمد سعد الدين المهدى غير متواجد حالياً

محمد سعد الدين المهدى is on a distinguished road

ياريت معلومات أكتر لانى بفكر جديا فى شراءها و جزاك الله خيرا ....
قديم 15-02-2010, 05:22 PM
الصورة الرمزية Mr.Mamo
Mr.Mamo Mr.Mamo غير متواجد حالياً

مدير مبيعات - جنرال أوتوموتيف
التخصص العملى: منسق مبيعات سيارات
هواياتي: العاب الكمبيوتر الجماعية(كره القدم )

Mr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lol64 مشاهدة المشاركة

مبروك يامان ربنا يباركلك فيها ويكفيك شرها
كويس ان غبور حطلنا مفك لو كانوا مفكين كان تمن العربيه زاد الضعف
الحمد لله
الف مبروك وربنا يبارلكلك فيها و يحفظك من شرها
أنا لاقيت الاعضاء ردو باجابة وافية وكافية جدا ماشاء الله عليهم فاكتفيت باني استني اقولك الف مبروك

المهم
بالنسبة للعدة هي بتبقي دفعات و العدة مش داخل تمنها في العربية دي هدية من كوريا للعميل أصلا
وهم حرين يحطوا مفك اتنين ثلاثة
دي هدية في الاول وفي الاخر لأن دا حاجة طبيعية ان المصنع يديلك عدة في العربية فمتزعلش عليها ويا سيدي قولنا عملت ايه في الترخيص طايب ؟

Mr / Mahmoud Gamal
استشاري عام و مدير مبيعات سيارات
mahmoud_gamal_1000@yahoo. com

للتعاقد وشراء ( أي سياره ) الرجاء الالتزام بمواعيد الاتصال
نيسان : ا / فكري الحلوجي 01223311114

هيونداي
و شيفروليه
و اوبل
وجيلي ومازدا
: ا/ احمد دعباس 01210301121

( الاتصال من الساعه العاشره صباحا وحتي العاشره مساء ماعدا يوم الجمعه )
قديم 15-02-2010, 06:43 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute
رد: بدايه الرحله مع الماتريكس 2010

الف مبروك على العربيه الجديده و ربنا يديلك خيرها ويكفيك شرها و انشاء الله تعمل صيانه 10000 زى انا لسه عامل الصيانه 10000 امبارح مع العلم انا انا جايب العربيه شهر 6 الى فات و الصيانه بس لوحدها عامه 200 جنيه غير الزيت والفلتر و المصنعيه و 10% ضريبه مع انى انا كونت عامل صيانه 5000 ب130جنيه بس امبارح المهندس ادانى ورقه مكتوب فيها اسعار الصيانه كولها ولكل فئه سياره ليها مبلغ منفصل غير الاخره بعنى الاكسنت و الجيتز و الماترمكس زى بعض فى الثمن وهو فعلن انى العربيه كان جى معاها مفتاح العجل و مفك عاده و صليبه مع بعض بس مع العلم انى انا كونت معايه ابل كده اسبرانزا 516 وعان جى معاه مفتاح العجل و مفك عاده و صليبه و مفتاح 10و11 و كمان بنز و مثلث عاكس ولم بعت العربيه والله اديت كل حاجه لصاحبها الجديد يعنى شوف الصينى بتنزل باه و الكورى بتنزل باه ام بل النسبه للصور انا عندى صور للعربيه من اول لم كانت فى المعرض لسه ومصورها حته حته بس كول ماجى اعمل موضوع جديد وانزل فيه الصور تطلع مساحه الصور كبيره ويرفض لانى انا مصور العربيه بكامره 5 ميجا بكسل بعنى صور نقيه جدا لو فى حد يعرف ازى اصغر مساحه الصور شويه يا ريت حد يوالى وفى لاخر الف مبوك على العربيه الجديده وربنا يعطيك خرها و يكفيك شرها انشاء الله

كريم على
قديم 16-02-2010, 01:45 AM
engmish engmish غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس مدني

engmish is a glorious beacon of lightengmish is a glorious beacon of lightengmish is a glorious beacon of lightengmish is a glorious beacon of lightengmish is a glorious beacon of light

ربنا يباركلك فيها ويعطيك خيرها ويكفيك شرها وشر الطريق.

في انتظار تقريرك يا باشا

M.I.Sh