العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو ميجان Mégane

رينو ميجان Mégane The Renault Mégane is a small family car produced by the French automaker Renault since 1995. It is offered in 3- and 5-door hatchback, saloon, coupé, convertible and estate bodystyles. The Renault Scénic (launched 1996) is the first modern compact MPV to be built in Europe

قديم 11-09-2011, 01:34 PM
Andrew_97 Andrew_97 غير متواجد حالياً

Andrew_97 is a glorious beacon of lightAndrew_97 is a glorious beacon of lightAndrew_97 is a glorious beacon of lightAndrew_97 is a glorious beacon of lightAndrew_97 is a glorious beacon of light
افتراضي رد: معروض عليا رينو ميجان 2006 اوتوماتيك \ والمهندس بيشكر فيها

صدقنى العربية اكتر من ممتازة و فعلا العربية دى نزل سعرها بسبب الشعب المصرى الى بينزل فى اسعار العربيات المستعملة و صدقنى العربية دى فيها اوبشنز كتيرررررررة جدا مقارنة بعربية 2006 بجد العربية دى اكتر من ممتازة

لا تتحدى إنساناً ليس لديه ما يخسره |
رابطة حائزى الفلوانس :
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=71807

اعتذر عن عدم تواجدى كثيرا
قديم 11-09-2011, 02:50 PM
الصورة الرمزية ahmedraafat00
ahmedraafat00 ahmedraafat00 غير متواجد حالياً

ahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to beholdahmedraafat00 is a splendid one to behold

شكرا يا جماعه على الرد والاهتمام
بس انا ليا محلاظه فى ناس بتشتكى من العربيه ان فيها بعض العيوب النسبيه
بصو العربيه ممكن متكونش حلوه لما اشتريها جديده ب 160 الف ويطلع فيها بعض العيوب انا معاكم
لكن انا هشتريها 65-68 يعنى عربيه بالسعر ده و ماشيه 60 الف كيلو بس و حالتها شبه زيرو
ومفيهاش خدش وفبريكه بره وجوه وأتوماتيك ومتهانتش و مليانه اوبشانات وبأكد بسعر 65-68 مش 160 يبقى اكيد انا الكسبان
انما انا معاكم لو حد اشتراها اول ما نزلت ب 160 و فى الاخر لقى فيها بعض العيوب اللى معجبتهوش ساعتها يبقى الموضوع مش لذيذ خالص

قديم 11-09-2011, 04:01 PM
الصورة الرمزية eslammarouf
eslammarouf eslammarouf غير متواجد حالياً
من انا؟: اسلام معروف
التخصص العملى: محاسب اول
هواياتي: السيارات وكرة السلة

eslammarouf is just really niceeslammarouf is just really niceeslammarouf is just really niceeslammarouf is just really nice

ياباشا بلاش
وصدقنى ابعد عن الشر وغنيله
العربية ممتازة جداً لكن قطع غيارها نار والتوكيل محتاج وللعلم بان السيارة الرفرفين الامامين فيبر والسفتى بتاعها ممتاز لكن العربية ضعيف جداُ كابودى من الخارج
قديم 19-10-2011, 01:00 AM
alhoda alhoda غير متواجد حالياً

alhoda has a spectacular aura aboutalhoda has a spectacular aura about

طيب سؤال مهم حد يعرف واحد متخصص فى الميجان عندنا فى المنصورة اصل العربية عجبانى وانا من الدقهلية ويهمنى اعرف فيها حد ممكن ينفعنى لما احتاج صيانتها ولا اصرف نظر لانى مش كل شوية هنزل القاهرة

ptmnlo123per184