العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > ﻻنوس (دايو - شيفروليه)

ﻻنوس (دايو - شيفروليه) كانت و أصبحت chevy gold logo

قديم 05-09-2012, 04:01 AM
eaglenest eaglenest غير متواجد حالياً

eaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to behold
افتراضي رد: موتور الزجاج

كويس والله انك جبت ماتور اصلي ... انا ملقتش والازاز مكنش بيقفل ومفتوح خالص فكنت مضطر اني اجيب واحد استعمال جبت ماتور بشاسيه ب 120 جنيه والله باظت في نفس اليوم وبضرب نفسي كل ما اشوفه بس هوه بيعلق يعني بيفتح حلو انما القفل لازم اشده بإيدي لانه بيحدف لبرة مش عارف ليه
قديم 05-09-2012, 05:02 AM
الصورة الرمزية احمد سويلم
احمد سويلم احمد سويلم غير متواجد حالياً

احمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eaglenest مشاهدة المشاركة

كويس والله انك جبت ماتور اصلي ... انا ملقتش والازاز مكنش بيقفل ومفتوح خالص فكنت مضطر اني اجيب واحد استعمال جبت ماتور بشاسيه ب 120 جنيه والله باظت في نفس اليوم وبضرب نفسي كل ما اشوفه بس هوه بيعلق يعني بيفتح حلو انما القفل لازم اشده بإيدي لانه بيحدف لبرة مش عارف ليه

روح رجعه من غير ماتقول للى اشتريته منه شكرا

أعتذر عن خطأ غير مقصود منى فى حق محمد تونسى
قديم 05-09-2012, 09:50 AM
eaglenest eaglenest غير متواجد حالياً

eaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد سويلم مشاهدة المشاركة

روح رجعه من غير ماتقول للى اشتريته منه شكرا

رجعته وبدلته اكتر من 7 مرات لغاية ما لقيت واحد اشتغل تمام ويومها بالليل علق تاني بس انا كنت مسافر بقا فقولت خلاص هبقى اسنده بإيدي بس ان شاء الله انا هجيب ماتور مشرشر واركبه على الشاسيه القديم
قديم 14-09-2012, 03:09 PM
mahmoud harb mahmoud harb غير متواجد حالياً

mahmoud harb has a spectacular aura aboutmahmoud harb has a spectacular aura about

بص ياباشا مكنة الزجاج استيراد ب 100 ج تقريبا وبتشتغل كويس جدااااااااااااا وبتاعة العربيه مش بتحتاج تخريم ولا تعديل