العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > المناسبات الاجتماعية

المناسبات الاجتماعية التهانى والمناسبات الاجتماعية

قديم 19-04-2009, 04:17 AM
الصورة الرمزية DK.Cupo
DK.Cupo DK.Cupo غير متواجد حالياً
من انا؟: Driving King
التخصص العملى: Don't Ask Please
هواياتي: السباحة والعاب القوى ورياضه الكنغوفو وقفز المظلات

DK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كل عام و اخواننا الاقباط بخير

كل سنه والاخوه الاقباط بخير ودوام الصحه
انا هعمل في شم النسيم كل خير ptmnlo123per145
يعني اكيد طبعا هاخرج
بس طالبه معايا اسافر اسكندرية واروح اقعد في المنتزة لاني بحب المكان دة جدا ptmnlo123per171
ومفيش ما يمنع من الرنجه

بس ومحدش يجيب سيره الفسيخ ptmnlo123per195
لان محدش يتوقع منى اعمل اية لو شوفته بس ptmnlo123per184

بصوا يا شباب وانا بجيب صورة الرنجه دي لقيت الصورة دي هههههههههههههههههههه
القردين كل واحد بياكل نفسه وكل واحد واخد جنب علشان ميقولش هات حته ptmnlo123per145

I do not like driving a fast but I love fly slowly

قديم 19-04-2009, 04:26 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

من زمان وانا كنت متأكد ان اختراع الفسيخ والرنجة والحاجات ديه فى اليوم ده كان اختراع نسائى علشان يخلصوا من غسيل الطبيخ اليوم ده ويفضو للخروج والفسح ptmnlo123per111

يوم شم النسيم عندنا تجمع اسرى وطبعاً الفسيخ زمان والرنجة حالياً واى حاجة تانية (مكرونة مثلاً) للى مش بياكل رنجة زى حالاتى ptmnlo123per144

لحد ما العقدة اتفكت وبقيت اكل رنجة وبقيت اكيل كمان بس المشكلة دلوقتى فى القولون واضطرابات المعدة فانا رجعت للمكرونة تانى
ptmnlo123per172

كل سنة والمصريين جميعاً بخير

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 19-04-2009, 04:37 AM
الصورة الرمزية مينا
مينا مينا غير متواجد حالياً
تاجر (إدارة المنتدى غير مسئولة عن التعاملات التجارية بين الاعضاء)

مينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond reputeمينا has a reputation beyond repute

شكرا ليكو يا جماعة .. وانتة طيبين وبصحة وبسملامة ونشكركم جميعا للمعايدة الجميلة
مهندس/مينا عصام
قديم 19-04-2009, 04:39 AM
dr.darsh dr.darsh غير متواجد حالياً

dr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond reputedr.darsh has a reputation beyond repute

كل سنة وانتم طيبين جميعا مسيحيين ومسلمين

بس بالنسبة لموضوع الرنجة والفسيخ والسردين
أنا ضد كل الحاجات دي ... وياريت كلكم تشوفوا التوبك ده

احذر....الفسيخ فيه سم قاتل!!!
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=7357
قديم 19-04-2009, 09:49 AM
الصورة الرمزية islam_galal
islam_galal islam_galal غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: Mechanical Engineer

islam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond repute

أستعير كلمة أخي sam ram

كل سنه و كلنا اخوه ... و كلنا بخير

مقولة مأثورة (اللَّهُ يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الْعَادِلَةَ وَإِنْ كَانَتْ كَافِرَةً وَلَا يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الظَّالِمَةَ وَإِنْ كَانَتْ مُؤْمِنَةً)