العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فولكس

فولكس فولكس فاجن Volkswagen من اكثر السيارات مبيعاً فى العالم وتضم حاليا شركات سكودا وابيزا واودى وتستحوز عليها بورش الالمانية من اشهر سياراتها بيتلز جولف بولو جيتا باسات توران وطوارق وسوران كروس فوكس

قديم 08-05-2015, 12:31 PM
cars admire
Guest

افتراضي رد: تعديل او تغيير موتور البيتلز القديمة !! بمحرك جولف كربراتير

AbOnOrA
ده كان راءى احد مؤسسين المنتدى مع عدم ذكر اسمه !!
شعورك بالاحباط من ردود الناس وعدم تفاعلهم مع فكرة الوقود البديل بيشترك معاك فيه تقريبا كل المهتمين بالتقنيات الثورية المشابهه الناس عامة كدة فى كل مكان مش بس فى المنتدى لكن جرب وافتح مواضيع فى منتديات تانية اكتب فى مقالات فى صحف الكترونية راسل صحفيين واصحاب رائى اشتغل مع جمعيات اهلية ونشطاء فى مجال البيئه نسق واتحرك واسعى فى ال 360 درجة ومحدش عارف الفائدة ممكن تيجى منين ده رائى والرائى الاخير ليك طبعا

:GR OWIN~12::GROWI N~12:
قديم 08-05-2015, 06:17 PM
cars admire
Guest

ahmed_eng2001
قديم 08-05-2015, 06:47 PM
cars admire
Guest

NKTIS
قديم 10-05-2015, 05:22 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

على فكرة كلامى معاك على الخاص لا يختلف عن كلامى على العام بالعكس الاتنين بيكملو بعض والاتنين فى السياق والاتنين كتبتهملك بمنتهى الحب والاحترام والتقدير والتشجيع كمان معرفش انت ليه فهمت شمال ومعرفش ليه خدت الكلام من الخاص وحطيته على العام وانت عارف ان ده عيب وميصحش

بس علشان الناس متوهش مننا نقول من الاول

حضرتك بعت لى الكلام ده ...

نسبة التخلف كبيرة للمستهلك المصرى ودائما تجد افتاء بدون علم واللى يقولك البساتم هتصدى واللى يقولك الشكمان يتاكل من الملح وحاجة تقرف ولا حد فاهم اى شىء عن الهيدروجين والماء وخليهم بقى يشتروا لتر البنزين خارج الكارت الذكى ب 6 جنيه عن قريب
انت راءيك ايه ؟! انا احبطت جدا من عدم فهم او تفاعل اعضاء المنتدى وصدقنى مصر موتورز كان سلوتى الوحيدة علشان افرغ كامل طاقتى عن العربيات واديت كل خبرتى للمنتدى بتاعك ومبقاش عندى
شعور انى لازم اكمل فى ضخ معلومات هتبقى مجرد وثائقية لن يستفيد منها اى احد !!
وبالرغم من انى معجبنيش اسلوب كلامك على الناس والنظرة الفوقية اللى بتبص بيها ليهم ووصفك للمنتدى لكن كل ده تجاهلته ورديت عليك بالرسالة اللى انت حطيتها هنا وشجعتك تنشر افكارك فى كل حته مش بس فى المنتدى
وبعدها بدقائق لقيت الموضوع ده ورديت عليك علشان اوصلك فكرة ان فيه مواضيع بتهم غالبية الناس زى ده على عكس مواضيع الطاقة البديلة اللى مبتهمش غالبية الناس سواء فى المنتدى ده او اى حته تانية

وهزرت معاك هنا بعشم وقولتلك كل عيش يعنى كبر مخك مش يعنى بيع واشترى
ولما شبهتك بنيكول تسلا ده مش حاجة وحشة ولا اسائه لو بتفهم بس انت فهمك كله لكلامى واضح انه غلط وانا اسف انى رديت عليك سواء على الخاص او العام صدقنى خليتنى ندمت ولو كنت فهمت البانر اللى عملته لنيكول تسلا كنت فهمت قصدى بس واضح انك شايف نفسك اعظم من تسلا واعظم من الانبياء كلهم حتى ولازم كلامك يتبعة كل اهل الارض من ادناها لاقصاها والا يبقو مبيفهموش حاجة ومتخلفين وميستاهلوش معلوماتك

انا اسف يا عم ادماير وليك على مش هرد عليك تانى ابداً

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 10-05-2015, 05:25 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cars admire مشاهدة المشاركة

AbOnOrA
ده كان راءى احد مؤسسين المنتدى مع عدم ذكر اسمه !!
شعورك بالاحباط من ردود الناس وعدم تفاعلهم مع فكرة الوقود البديل بيشترك معاك فيه تقريبا كل المهتمين بالتقنيات الثورية المشابهه الناس عامة كدة فى كل مكان مش بس فى المنتدى لكن جرب وافتح مواضيع فى منتديات تانية اكتب فى مقالات فى صحف الكترونية راسل صحفيين واصحاب رائى اشتغل مع جمعيات اهلية ونشطاء فى مجال البيئه نسق واتحرك واسعى فى ال 360 درجة ومحدش عارف الفائدة ممكن تيجى منين ده رائى والرائى الاخير ليك طبعا

:GR OWIN~12::GROWI N~12:
المؤسس اللى يقصدة ادماير هو انا مش عارف ليه هو شايف ان فيه عيبة فى كلامى ربنا يهدية
وطبعاً نقل الكلام من الخاص للعام عيب اخلاقيا وميصحش فى عرف المنتديات والسوشيال ميديا وضد قوانين المنتدى بس انا متنازل عن حقى الادبى او الادارى فى المنتدى لانى انا اللى غلطان من الاول وعشمى مكانش فى محلة

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

الكلمات الدليلية
cars admire, بى ام دبليو, بيتلز, تقنية قادرة على تحويل الماء إلى وقود !, تكييف, geet, جولف, خنفساء, هيدروجين, كارز ادماير