العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 22-01-2011, 07:30 PM
الصورة الرمزية احمد الشناوى1981
احمد الشناوى1981 احمد الشناوى1981 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد الشناوى
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: السيارات

احمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant future
افتراضي رد: تقرير مفصل مصور لمقابله الاحلام .....!!!!!

طبعا أنا عارف ان الصوره الى موجوده على رأس الموضوع هى اجمل صوره لأنى انا الى مصورها بس ده ميمنعش انى معترض عليها لأنى مينفعش اصور و اطلع معاكو فى الصوره فى نفس الوقت ههههههههههههه
و بعدين طبعا ابو الأسعاد من اكتر الناس الى تعبو فى تنظيم المقابله هو و الكومى بس نفسى اعرف انت جبت المنشاوى دى منين يا ابو الاسعاد

سبحان الله و بحمدة
سبحان الله العظيم

قديم 22-01-2011, 07:45 PM
الصورة الرمزية Komy
Komy Komy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الشركة المصرية لنقل الكهرباء
هواياتي: العربيات

Komy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد الشناوى1981 مشاهدة المشاركة

طبعا أنا عارف ان الصوره الى موجوده على رأس الموضوع هى اجمل صوره لأنى انا الى مصورها بس ده ميمنعش انى معترض عليها لأنى مينفعش اصور و اطلع معاكو فى الصوره فى نفس الوقت ههههههههههههه
و بعدين طبعا ابو الأسعاد من اكتر الناس الى تعبو فى تنظيم المقابله هو و الكومى بس نفسى اعرف انت جبت المنشاوى دى منين يا ابو الاسعاد

وانا كمان هتجنن مين المنشاوى ده وبعدين ده ضيع صور اخويا انا هولع فى الM11 اللى فى السوق كلها. هههههههههههههههههه

Komy
قديم 22-01-2011, 09:17 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Komy مشاهدة المشاركة

وانا كمان هتجنن مين المنشاوى ده وبعدين ده ضيع صور اخويا انا هولع فى الM11 اللى فى السوق كلها. هههههههههههههههههه

متقدرررررررررررررررش

ههههههههههههههههههههههههه هههه

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 22-01-2011, 09:22 PM
الصورة الرمزية Komy
Komy Komy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الشركة المصرية لنقل الكهرباء
هواياتي: العربيات

Komy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond reputeKomy has a reputation beyond repute

[QUOTE=BASSEM BESO;342622]متقدرررررررررررررررش

ههههههههههههههههههههههههه هههه [/QUOTE

بقى كده يا بسوم إنت بتدافع عنه عشان الصينى بتاعكوا ولا عشان الحلاوة الحمصيةهههههههه هه

Komy
قديم 22-01-2011, 09:29 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

لالالالالالا عيب عليك ياكومى ده انت حبيبى الغالى كنت تعالى اتفرج على الطريق وانا راجع امبارح وانسى ان كان حد يشوفنى ومالكش دعوه تانى مره بالصينى شوفت امبارح كانوا ماليين المقابله ازاى هسلط عليك ابوالأسعاد لو ذودت ههههههههههههههه
مش كفايه سبناك تغير اسمك انا كمت كل شويه اشوف رومينج رومينج دلوقتى غيرته استنى بقى شويه لحد مااحفظه ههههههههههههههههههههه

برحتك يا كومي واللي يحصلني يكسرني يا معلم ده مفيش اكتر من نجوم الفيرنا في مصر كلنا وراك يا كومي وبعدين خف يا باسم بدل ما ابعتك علي اول طيارة رايحة الصين تكمل بقية مشوارك هناك مع اخواتك الصينين