العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > حوادث السيارات

حوادث السيارات مواضيع حوادث السيارات للإستفادة منها و محاولة تجنبها

قديم 03-02-2013, 12:50 AM
reda beih reda beih غير متواجد حالياً

reda beih is on a distinguished road
افتراضي أوعى تسوق وانت عايز تنام

قد انام لبضع دقائق ثم استيقظ مفزوعا واحمد الله انه كان كابوسا وأعاود النوم قرير العين هانئا أن ما رأيته كان كابوسا وليس من الواقع في شئ

أما أن أنام لبضع ثواني واستيقظ على كابوس منحوتا على صخرة الواقع لا مفر منه وأبدأ في أن أعيش الكابوس من لحظة ما استيقظت مستكشفا إلى أي مدي هي الأضرار

فذلك معناه أنني نمت وأنا سايق .. أعاذكم الله ووقاكم من ذلك
أوعى تسوق وانت عايز تنام ..أبدااااااااااااا
اركن ونام ..سيت العربية عند بواب واديله عشرة عشرين جنيه حتى وخد تاكس ونام براحتك
اوعى يكون النوم غالبك وتسوق اوووووووووووووووووووعي
قديم 03-02-2013, 05:59 AM
الصورة الرمزية احمد سويلم
احمد سويلم احمد سويلم غير متواجد حالياً

احمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond reputeاحمد سويلم has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أوعى تسوق وانت عايز تنام

صح النوووووووم

أعتذر عن خطأ غير مقصود منى فى حق محمد تونسى
قديم 03-02-2013, 09:02 AM
الصورة الرمزية spider_amrdiab
spider_amrdiab spider_amrdiab غير متواجد حالياً
من انا؟: انا الذى نظر الاعمى الى ادبى
التخصص العملى: اخصائى تخاطب
هواياتي: قيادة السيارات

spider_amrdiab is a name known to allspider_amrdiab is a name known to allspider_amrdiab is a name known to allspider_amrdiab is a name known to allspider_amrdiab is a name known to allspider_amrdiab is a name known to all

صبااااح الخييييييييييييير

انا الذى نظر الاعمى الى ادبى و اسمعت كلماتى من به صمم ...فالخيل و الليل و البيداء تعرفنى و السيف و الرمح و القرطاس و القلم
قديم 03-02-2013, 09:37 AM
zing0 zing0 غير متواجد حالياً
هواياتي: Kung Fu - Reading

zing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond repute

مش هأكدب عليك, مرة عملتها و كنت ماشى عالكورنيش من حلوان للمعادى, الحمد لله الطريق كان مش واقف بس برضه كان ظلام و سكون. إضطريت أشغل الكاسيت و أعليه علشان أفضل مصحصح, لأنى نومى تقيييييييييييييييل جداً و لو لاقدر الله كنت نمت كنت مستحييييييييييل هأصحى.
بس ربنا أراد إنى أصحى , لسه ليا نفسين فى الدنيا, الحمد لله.
قديم 03-02-2013, 09:41 AM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute

فعلا موضو خطر جدا
كنت ماشى على طريق السويس ولقيت بيجو بين المحافظات ماشى ادامى وكل اللى فى العربية نيمين بما فيهم السواق وكان هايعدى الخط الابيض
ملقتش حل انى اصحية غير
اخبطة فى باب السواق بفردة كلاكس كانت جنبى
وفعلا صحى من النوم وعدل نفسة

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا