العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > أوبترا

أوبترا chevy gold logo

موضوع مغلق

قديم 25-11-2012, 10:41 PM
angel 83 angel 83 غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
هواياتي: السيارات

angel 83 is just really niceangel 83 is just really niceangel 83 is just really niceangel 83 is just really nice
غاضب جدا رد: البلال موتورز بالداون تاون في الاسكندرية باع لي عربيه زيرو رشه

حسبنا الله ونعم الوكيل
قديم 26-11-2012, 03:08 AM
hal71 hal71 غير متواجد حالياً

hal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: البلال موتورز بالداون تاون في الاسكندرية باع لي عربيه زيرو رشه

قديم 26-11-2012, 09:51 AM
الصورة الرمزية الخبييييير
الخبييييير الخبييييير غير متواجد حالياً
التخصص العملى: خبيرعقاري بشركة كولدويل بانكر العالمية
هواياتي: عاشق للسيارات حتى النخاع

الخبييييير is a glorious beacon of lightالخبييييير is a glorious beacon of lightالخبييييير is a glorious beacon of lightالخبييييير is a glorious beacon of lightالخبييييير is a glorious beacon of light

انا من سكان 6 اكتوبر واي حد من سكانها ياكد كلامي كتيير كنا نلاقي عربيات زيرو خارجة من المصنع ومشية على شكل طابور رايحة المعارض من جينرال موتورز ودايو فيوم وانا ماشي شوفت حادثة شيفروليه دباباة زيرو متدشملة ويوم تاني عربية نوبيرا واكلة رصيف
اكيد العربيات دي اتصلحت واتزبطت ورجعت تاني للمستهلك
ده دول اللي شوفتهم وكان الله بالسر عليما

عروستي
قديم 26-11-2012, 10:55 AM
الصورة الرمزية JILANCO
JILANCO JILANCO غير متواجد حالياً
من انا؟: مسلم
التخصص العملى: مهندس ميكانيك
هواياتي: دراسة علم الميكانيك

JILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant futureJILANCO has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الخبييييير مشاهدة المشاركة

انا من سكان 6 اكتوبر واي حد من سكانها ياكد كلامي كتيير كنا نلاقي عربيات زيرو خارجة من المصنع ومشية على شكل طابور رايحة المعارض من جينرال موتورز ودايو فيوم وانا ماشي شوفت حادثة شيفروليه دباباة زيرو متدشملة ويوم تاني عربية نوبيرا واكلة رصيف
اكيد العربيات دي اتصلحت واتزبطت ورجعت تاني للمستهلك
ده دول اللي شوفتهم وكان الله بالسر عليما
: 01F577~130:
قديم 01-12-2012, 11:46 PM
angel 83 angel 83 غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
هواياتي: السيارات

angel 83 is just really niceangel 83 is just really niceangel 83 is just really niceangel 83 is just really nice
غاضب جدا رد: البلال موتورز بالداون تاون في الاسكندرية باع لي عربيه زيرو رشه

اللي حصل ان لون العربيه اللي انا عايزها مكنش موجود في المعرض وديه كانت فرصته عشان يعمل عملته وينصب عليا اصل العربيات المتعالجه والمرشوشه مابيحطهاش في المعرض عشان متتعرفش وتبقي باينه وبعدين جبهالي من المخزن بتاعه اللي موجود علي الصحراوي وانا طبعا مش سمكري او بوهيجي عشان اعرفها وبعدين انا رايح اشتري عربيه زيرو وكوري ذات سمعه و بصراحه مكنتش اعرف ان في غش ونصب زي كده وحسبنا الله ونعم الوكيل في البلال موتورز بالداون تاون بالاسكندرية هوه واللي شغالين معاه النصابين وامثالهم
موضوع مغلق

الكلمات الدليلية
شيفرولية