العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 26-08-2012, 11:17 AM
sheko fun sheko fun غير متواجد حالياً

sheko fun is a splendid one to beholdsheko fun is a splendid one to beholdsheko fun is a splendid one to beholdsheko fun is a splendid one to beholdsheko fun is a splendid one to beholdsheko fun is a splendid one to beholdsheko fun is a splendid one to behold
افتراضي رد: عملت صيــــــــــانة 10000 ( عشرة ألاف كــــــــــيــــــــــــل و ) فى المقطم >>>> وإتصدمــــــــــــــــت ! !! ! !! ! !

أنا متشـــــــــــكــــــــــ ـــر جداَ لتفاعلات حضراتكم فى موضوعى ......لكم منى جزيل الشكر والتقدير .......* بس ما حدش قاللى خااااااالص على مكان بره التوكيل أعمل فيه الصيانات الدورية ديه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟* وماحدش خااااااالص قاللى حاجة فى موضوع الصفارة إللى بسمعها وأنا بدوس فرامل ديه وأنا ماشى على الهادى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟أرجوا أن تجيبونى على هذة الأسئلة المهمة ولكم منى كل التحية والتقديــــــــر ....شـــــــــــــــكــــــــ ــــــــــــــــراَ
قديم 26-08-2012, 12:15 PM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عملت صيــــــــــانة 10000 ( عشرة ألاف كــــــــــيــــــــــــل و ) فى المقطم >>>> وإتصدمــــــــــــــــت ! !! ! !! ! !

صوت الصفارة ممكن يكون تيل وحش او عايز نضافه او عايز رجلاش

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا
قديم 27-08-2012, 01:38 AM
danoora danoora غير متواجد حالياً

danoora is a name known to alldanoora is a name known to alldanoora is a name known to alldanoora is a name known to alldanoora is a name known to alldanoora is a name known to all

بص يا اخ شيكو انا صيانة الخمسين الف خدوا مني برضه 500 وغيرولي حاجة في الفرامل و الثروتل بادي ده لوحده ب 1300و ماخدوش مني و لا مليم .. انا بقولك كده عشان ماتخرجش عربيتك من الضمان
قديم 27-08-2012, 02:46 AM

sheko fun is a splendid one to beholdsheko fun is a splendid one to beholdsheko fun is a splendid one to beholdsheko fun is a splendid one to beholdsheko fun is a splendid one to beholdsheko fun is a splendid one to beholdsheko fun is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة danoora مشاهدة المشاركة

بص يا اخ شيكو انا صيانة الخمسين الف خدوا مني برضه 500 وغيرولي حاجة في الفرامل و الثروتل بادي ده لوحده ب 1300و ماخدوش مني و لا مليم .. انا بقولك كده عشان ماتخرجش عربيتك من الضمان
يعنى حضرتك شــــــــــايف إن إحنا مستفيدين بالضمـــــــــــــان .......دأنا قلتلهم بسمع صوت صفارة لما بدوس فرامل >>>> وعملوا ودن من طين وودن من عجين ....دة غير قبل كدة الزجاج الخلفى جالوا سرطان وكان لسة العربية ماكملتش 8 شهور وقالولى مالناش دعوة دى برة الضمان ..... لو عايز نغيرهولك إدفع 1072 جنية >>>> يبقى كدة أنا إستفدت بالضمان .....
قديم 27-08-2012, 02:49 AM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد على 1999 مشاهدة المشاركة

صوت الصفارة ممكن يكون تيل وحش او عايز نضافه او عايز رجلاش
طب وهل فيه أحسن من التيل الأصلى إللى جى مع العربية .....إذا كان التيل الأصلى مش كويس وما أستحملش ثمانية ألاف كيلو ...... أمال إللى هجيبه من بره هيستحمل قد إيه ????????????????