العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 29-06-2011, 10:17 AM
الصورة الرمزية azzat 55
azzat 55 azzat 55 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد عزت
التخصص العملى: مدير شركة مقاولات متخصصة فى العزل الحرارى والمائى

azzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond reputeazzat 55 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بالفديو رينو لوجان 180 كيلو متر فى الساعه وغرز مع 6 راكب

يا أ/سامح حضرتك ما فهمتنيش ان بحاول اقول ان لو اي انسان عندة ثقة كبيرة فى نفسه فى السواقة وحاسس انة سواق جامد اوى لا يضمن ابدا سائق السيارة التى بجانبه يمكن يكون ماعندوش فكرة حاولت اوضح بس لكن انا لم اقصد تشجيعة على السرعة بل لو اكملت قراءة تعليقى الاول ستجد انى موضح دة وربنا يسترها على الجميع
قديم 29-06-2011, 10:33 AM
abo-gamal abo-gamal غير متواجد حالياً
هواياتي: من هواة السيارات

abo-gamal is a name known to allabo-gamal is a name known to allabo-gamal is a name known to allabo-gamal is a name known to allabo-gamal is a name known to allabo-gamal is a name known to all

هو علشان تثبت ان السيارة ثباتها ممتاز تقوم تنتحر

يا عم والله صدقنا بس بلاش السرعة المجنونة وربنا يسترها معاك
قديم 29-06-2011, 02:24 PM
Mr.NoLoVe Mr.NoLoVe غير متواجد حالياً

Mr.NoLoVe is a jewel in the roughMr.NoLoVe is a jewel in the roughMr.NoLoVe is a jewel in the roughMr.NoLoVe is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ايمن باشا صباح الورد انا بس عايز احذرك من حاجه لو فكرت تجيب السرعة ديه تاني يا ريت ميكونش في شباب معاك في العربية لانهم اكيد سخنوك علشان تجري كدا وتاخد غرز كمانوبعدين متضمنش اللي جنبك ده عامل ازاي يعني انا يوم ما جيبت 195 بالفيرنا كنت ماشي في طريق مفيش فيه غيري انا بيجري ووالدي بس كان معايا وهو اللي خلاني اهدي السرعة لاكن طالما فيها صحبه وكدا يبقي مش هتلاقي اللي ينصحك بأنك تهدي السرعة ربنا يسترها عليك وعلينا وانا فعلا بحب اللوجن جدا ولو فكرت ابيع الفيرنا هجيب اللوجن علشان وسعها ونها عالية عن الارض
كلام جميل جدا جدا وفى محله انا فى مره اجرت عربيه انا واصحابى عربيه سيراتو قديمه وطلعنا على طريق القطاميه وطبعا الطريق جامد جدا جدا واول واحد قالى اجرى والتانى قالى شد والتالت قعد يعيط بعد ال 140 ههههههههههههههههههههه بيخاف اوى اوى اوى وعلشان كده بقيت بهدى جامد ومشيت السرعه المحدوده 120 ومن اليوم ده وانا باخد صاحبى ده فى كل سفريه علشان يبقى سبب التزامى بسرعه قليله بجد باخده معايا على طول والحمد لله
قديم 29-06-2011, 04:23 PM
dio dio غير متواجد حالياً

dio will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ayman1204 مشاهدة المشاركة

طبعا فى ناس شككت كتير فى الحوار دا

امبارح الفجر اجننا انا واصحابي وقولنا نطلع اسكندرية نفطر من هناك

مشوار اسكندرية 5 ساعات
ساعتين رايح وساعه فطار وساعتين جى

بالفديو
180 باالوجان وغرز و 6 راكب فيها

2 قدام
و 4 وراء فى الكنبة

فديو دقيقة وشوية
http://www.facebook.com/video/video....=video_comment

فديو 3 دقايق
http://www.facebook.com/video/video....77464&comments

وكل عام وانتم بخير
واحب اسلم على كل الناس اللى شككت فى مستوى وثبات اللوجان
180 وبالفديو و 6 جواها واللهم لا حسد ولو مش مصدقين ادى صور النهاردة

http://www.facebook.com/media/set/?s...00000651733048
ماشاء الله ربنا يحفظك و يحفظلك عربيتك
قديم 29-06-2011, 04:52 PM
الصورة الرمزية خالداعزالناس
خالداعزالناس خالداعزالناس غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس/ خالد
التخصص العملى: مهندس اتصالات
هواياتي: التنزه - السفر

خالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond reputeخالداعزالناس has a reputation beyond repute

الحمد لله

بس لاتسرع مره ثانيه ...... السرعه الرهيبه دى وانت معاك ناس كمان

الله يستر عليك وعلينا جميعا

اللهم احفظ بناتنا ونسائنا فى كل مكان من شياطين الانس