العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 24-10-2010, 05:11 AM
الصورة الرمزية RENAULT 18
RENAULT 18 RENAULT 18 غير متواجد حالياً

RENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: فيديوهات رينو لوجان 2011 ( الشكل الجديد )

انا مش عارف هو احنا مكتوب علينا الفقر على طول ولا ايه يعنى العربية بتاع 2011 كده وعندنا احنا بس ينزلولنا 2010 على انها 2011 والله حاجة تقرف الواحد يطفش ويسيب البلد دى احسن
شكرا لردك يا صديقى ،،،،،، أحنا لازم نتزل عشان أى حاجة عشان أحنا لو متزلناش منبقاش مصريين ،،،،، هو المستورد مش عايز ينزل الشكل الجديد عشان الشكل القديم لسة بقاله سنة واحدة بس ،،،،،، إن شاء الله ينزله السنة الجاية و تبقى موديل 2012 بس ربنا يدينا العمر

السياره جميله فعلا وقويه وانا مقتنع بيها وهاشتريها قريبا ان شاء الله وشكرا على تغطيتكم المتميزه والفيديو الجميل
إن شاء الله تشتريها و ربنا يباركلك فيها ،،،،،،، و أى أستفسارات أنا فى الخدمة

مشكور يا غالى .........
<!-- / message -->

<!-- / message -->

That is My Renault

قديم 17-04-2011, 05:14 PM
azzat azzat غير متواجد حالياً

azzat is on a distinguished road

شكرا على التقرير المفيد
قديم 17-04-2011, 08:58 PM
الصورة الرمزية Yasir GH
Yasir GH Yasir GH غير متواجد حالياً

Yasir GH will become famous soon enoughYasir GH will become famous soon enough

موضوع جميل جدا ولو شكل الازرار الخاص بالنوافذ لم يحسنوها جيدا
مثل باقي السيارات ولكن عجبني شكل الCD وكذلك ازراره التي في المقود
وشكرا لك
قديم 17-04-2011, 09:12 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

شكرا للتوضيح وجزاك الله خيرا
قديم 17-04-2011, 10:16 PM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute

تسلم ايدك على التقرير
فيديوهات ممتازه