العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 18-10-2009, 02:07 PM
كيا سيفيا كيا سيفيا غير متواجد حالياً

كيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond repute
افتراضي رد: باركولى اشتريت رينو لوجان

مــــــــــــــــــــــــ ـــــــــبروك ويكفيك شــــــــــــــــرها
قديم 18-10-2009, 02:08 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

الله لو الفرصه او الوقت سنح لنزولى المحله هاجيلك على طول اهو اشوف حبيبى واخويا وبالمره نجرب السندوتش الديناميت اللى بيقولوا عليه من عند البغل
هو الديناميت وصلكم ptmnlo123per1106
دا انا لسه ما جربتوش لحد دلوقتي تخيل بقي سمعت عنه بس
عموما تعالي بس و حتشوف احلي واجب لاعز ناس نزلوا المحله

حـازم خـضـر

قديم 18-10-2009, 08:54 PM
الصورة الرمزية mokhtar872000
mokhtar872000 mokhtar872000 غير متواجد حالياً
من انا؟: Mokhtar Abas ELMalahy
التخصص العملى: Relationship officer-RAKBANK-Dubai-UAE
هواياتي: cars/internet/football

mokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond reputemokhtar872000 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

هو الديناميت وصلكم ptmnlo123per1106
دا انا لسه ما جربتوش لحد دلوقتي تخيل بقي سمعت عنه بس
عموما تعالي بس و حتشوف احلي واجب لاعز ناس نزلوا المحله

والله يا زوما هو لسه ماوصلش وربنا يستر ومايوصلش اصلا لانه من اسلحه الدمار الشامل
بس ازاى ياراجل انت ماجربتوش اكيد بقالك كام سنه عايز تاخد الخطوه دى وخايف لتضربلك واحد وتنام تلات اربع سنين يادوب عشان تهضم
جايلك يا غالى ان شاء الله بس انت اللى تيجى الاول اهو تشم شويه هواء نضيف
قديم 19-10-2009, 12:32 AM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

الف مبروك وربنا يمتعك بيها ويكفيك شرها
قديم 19-10-2009, 06:34 AM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mokhtar872000 مشاهدة المشاركة

والله يا زوما هو لسه ماوصلش وربنا يستر ومايوصلش اصلا لانه من اسلحه الدمار الشامل
بس ازاى ياراجل انت ماجربتوش اكيد بقالك كام سنه عايز تاخد الخطوه دى وخايف لتضربلك واحد وتنام تلات اربع سنين يادوب عشان تهضم
جايلك يا غالى ان شاء الله بس انت اللى تيجى الاول اهو تشم شويه هواء نضيف
والله يا مختار انا لسه سامع عنه قريب اصله اختراع جديد
و حتي لما قولت اسمه مكنتش لسه مجمع بس لما قولت البغل قدرت افهم و اجمع
عموما لو ما لقتنيش في المنتدي لمده يومين تلاته تبقي عارف اني جربتهptmnlo123per122
و ان شاء الله حنزلكم قريب نتفق و نلم الرجاله و نطلع راس البر انا فعلا محتاج اشم هو نضيف
لاني زهقان و قرفان شويه

حـازم خـضـر

الكلمات الدليلية
رينو, رينو لوجان